Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny "Erfaringsdatabase"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i dejlige Aminoer :)

Jeg har i noget tid arbejdet med en ny side der primært vil indeholde indlæg fra alle iværksættere der har lyst til at give erfaringer videre og hjælpe andre til at "lære af de fejl vi andre har begået" :)

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på siden sådan helt gennerelt. Jeg håber på lidt konstruktiv kritik omkring design, brugervenligheden og Konceptet i sig selv. Var det en side du kunne finde på at besøge i fremtiden?

Siden hedder PunktA.dk og skal repræsentere et sted hvor du som iværksætter kan finde erfaringer, løsninger og motivation til at nå fra punkt A til punkt B :)

Der er allerede en håndfuld "forfattere" oprettet på siden og jeg vil da gerne benytte lejligheden til at opfordre dig til at gøre det sammen. Mon ikke du har en speciel erfaring eller iværksætter historie du gerne vil dele med andre? :)

I kan iøvrigt læse lidt mere om selve konceptet bag PunktA.dk

Ser fremt til at høre hvad i har af kommentarer.

De bedste hilsner 

Thomas

Ps. der er lidt tekniske problemer med visning af nogle af billederne på siden. Der er allerede en sød amino der er ved at kikke på det, så det skulle gerne være i orden inden så længe :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler i øvrigt lidt inspiration til indlægs kategorier. Så har du et bud så vil jeg rigtig gerne høre det :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden melder 404 - det er da en god start ;)

Hvis jeg skal starte med idéen, så virker det lidt som om du vil favne ALT indenfor iværksættererfaring. Og vi ved godt, hvad der sker med projekter som vil favne alle - de favner ingen. Ser man bort fra det, så kunne det da være spændende at læse små iværksætterhistorier et sted =)

Angående designet, så ser det ikke helt gennemført ud. Nogen steder har I nogle nutidige elementer så som knapperne, men så ser man logoet, som i min optik er lidt kedeligt.

Angående start af sådan et projekt, så burde du tage et kig på thorborgs podcast om selv samme emne. Tror du kan finde den på thorborg.tv eller sådan noget.

Held og lykke med projektet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Okay hjemmeside Smile

Mangler opdeling

Mangler at opdeling i teksten gerne Maks 4 linjer sammenlet og så linje skriften , nu er der jo flere sider med over 1000 ord på , derved vis meget tætskrevet meget svært at læse hurtigt

Underoverskrifter  

Ved hvert emme på siden start med h2 og under emmer igen til dette emme h3 h4 h5 h6 , del teksten op i vigtighed, det gør siden mere overskuelig.

kategorier 

Kunne tænke mig noget ligne som her på amino.dk men måske også hvad giver dig en passion som iværksættere og gør dig bedre.

Andre katerogier

Kig gerne herpå amino.dk søgemaskine optimering , hjemmeside , skrive tips , cvr nummer mv. 

Kontakt siden

Frem der med dine kontakt info , cvr nummer og gerne telefon nummer og der også lidt om dig

Betingelserne 

De er alt for tætskrevet på opret bruger siden , man kan nærmeste ikke læse dem.

Titlen 

Udnyt google viser op til 67 tegn og lav den unikt på hver underside

Interne links struktur 

Hver gang et kerne ord nævnes link til en underside der omhandler dette emme den siden starter med h1 omkring dette kerne ord.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:

Forsiden melder 404 - det er da en god start ;)

Hvis jeg skal starte med idéen, så virker det lidt som om du vil favne ALT indenfor iværksættererfaring. Og vi ved godt, hvad der sker med projekter som vil favne alle - de favner ingen. Ser man bort fra det, så kunne det da være spændende at læse små iværksætterhistorier et sted =)

Angående designet, så ser det ikke helt gennemført ud. Nogen steder har I nogle nutidige elementer så som knapperne, men så ser man logoet, som i min optik er lidt kedeligt.

Angående start af sådan et projekt, så burde du tage et kig på thorborgs podcast om selv samme emne. Tror du kan finde den på thorborg.tv eller sådan noget.

Held og lykke med projektet.

Hej Joachim

Tuind tak for konstruktiv feedback. Jeg beklager 404 fejlen, den skulle gerne være i orden nu. Beklager ;)

Med hensyn til det du skriver med, at "favne alle" så er jeg helt med på hvad du mener og det er ikke der jeg vil hen. Jeg har selv samme tanke og derfor er jeg er igang med at formulere nogle kategorier det indsnævrer det en smugle. Altså så siden bliver startet op med nogle enkelte kategorier. Med tiden kan man så tilføje flere og løbende gøre det bredere efter ønske og behov.

Jeg noterer mig at der kan gøres mere mht. design. Men er det detaljer du mener der kan blive bedre, elller er det gennerelt bare designet du mener ikke fungerer?

Igen, tak for feedback!

Dbh Thomas

 

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Okay hjemmeside Smile

Mangler opdeling

Mangler at opdeling i teksten gerne Maks 4 linjer sammenlet og så linje skriften , nu er der jo flere sider med over 1000 ord på , derved vis meget tætskrevet meget svært at læse hurtigt

Underoverskrifter  

Ved hvert emme på siden start med h2 og under emmer igen til dette emme h3 h4 h5 h6 , del teksten op i vigtighed, det gør siden mere overskuelig.

kategorier 

Kunne tænke mig noget ligne som her på amino.dk men måske også hvad giver dig en passion som iværksættere og gør dig bedre.

Andre katerogier

Kig gerne herpå amino.dk søgemaskine optimering , hjemmeside , skrive tips , cvr nummer mv. 

Kontakt siden

Frem der med dine kontakt info , cvr nummer og gerne telefon nummer og der også lidt om dig

Betingelserne 

De er alt for tætskrevet på opret bruger siden , man kan nærmeste ikke læse dem.

Titlen 

Udnyt google viser op til 67 tegn og lav den unikt på hver underside

Interne links struktur 

Hver gang et kerne ord nævnes link til en underside der omhandler dette emme den siden starter med h1 omkring dette kerne ord.

Perfekt Michael, det er virkelig brugbar feedback!

Din liste er hermed kopieret til min "to do" liste. De grundlæggende SEO ting som linkstruktur, sidetitler osv. skal jeg først til at igang med, så der er ikke gjort det helt store endnu :)

Tak for kommentaren!

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Tak for videoen, udemærket at få en fonemmelse af dit førstehåndsindtryk :)

Siden er stadig under udvikling, så der er visse elementer på siden der ikke er 100 % iorden.

Men igen, tak for feedback :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst Frederiksen:

Hej Phillip

Tak for videoen, udemærket at få en fonemmelse af dit førstehåndsindtryk :)

Siden er stadig under udvikling, så der er visse elementer på siden der ikke er 100 % iorden.

Men igen, tak for feedback :)

Mvh Thomas

No worries Thomas :)

Have a great day!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu givet siden et makeover efter den har stået stille et stykke tid. Håber i syntes om det :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)