Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame/mediebureauer, vil I have en ulønnet orakle af en studentermedhjælper?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej fellow Amino's.

Inden jeg går igang med den helt store smøre, så er det jeg søger, et reklame/mediebureau placeret i København eller omegn, som er interesseret i at få én ulønnet studiemedhjælper 3-4 eller mere timer om ugen ind.

Jeg er interesseret i overstående, da jeg lige har interesseret mig for reklame/medie-branchen. De seneste 4-5 år har jeg stået for udviklingsdelen for diverse firmaer, privatpersonen m.m - alt lige fra programmering, webdesign, iOS android m.m, hvilket jeg dog stadigvæk gør - men den seneste tid, har jeg været rigtig interesseret i den kreative udviklingsprocess. Jeg synes især det, at udvikle konceptet bag en website/webshop er utrolig spændende. Hvordan skal websitet skille sig ud ifht. til konkurrenterne? Hvordan skal websites brandes? Hvordan skal websitet optimeres ifht. til målgruppe? Alt dette finder jeg utroligt spændende - derfor jeg gerne vil lære mere om det!

Men... hvem er du?

Jeg er en 16-årig son, som netop er startet på et gymnasium lidt nord for København, på en samfundsfaglinje. Hoveddelen af min fritid går med, at udvikle websites for mine klienter, men nu vil jeg - som sagt - gerne mere indover den kreativeprocess, i stedet for den tekniske udviklingsprocess. Når jeg er færdig med gymnasiet har jeg tænkt mig, at studere økonomi på et universitet på den anden side af atlanten. 

Hvis jeg skal remse mine kompetencer op - ifht. til "jobbet" som kreativ - af en art - hos et medie/reklamebureau;

  • Innovation som det aldrig er set før...
  • Jeg synes selv, at jeg er forholdsvis kreativ, og god til at se nye muligheder, som kan skabe succes
  • Veltalende, engelsk på niveau med modersmål
  • Seriøsitet i højsædet, når jeg først er engageret, så stopper jeg ikke, før det er perfekt
Ydermere kan mine andre kompetencer, vel nok også komme til gang en gang i mellem
  • iOS & Android udvikling gennem 3 år...
  • Programmering gennem 5 år
  • Webdesign slash photoshop-skills generelt gennem 6 år
  • 3D-udvikling gennem 3 år
  • Videoredigering gennem 4 år
  • Og generel stor forståelse for iværksætteri, seo, sem og diverse iværksætterudtryk ;-)
Jeg håber på, at det rigtige reklame/mediebureau melder sig, så vi kan få et langt og kompetencegivende samarbejde!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Add mig på facebook, så ser vi på det - Frederik Kehler

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

That's the spirit! 

Det er fandeme flot, at du tænker så lang-sigtet og samtidigt er så kompetencet (hvis man kan sige det...)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsLT:

That's the spirit! 

Det er fandeme flot, at du tænker så lang-sigtet og samtidigt er så kompetencet (hvis man kan sige det...)

Tak for de fine ord ;-)

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus.

 

Håber på det bedste for dig!

Et lille sidespring.... - Hvad tager du for at lave en hjemmeside? Forestiller mig at den skal være ret simpel :-)

 

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Klarasta:

Hej Magnus.

 

Håber på det bedste for dig!

Et lille sidespring.... - Hvad tager du for at lave en hjemmeside? Forestiller mig at den skal være ret simpel :-)

 

Mads

Umiddelbart ikke, men hver opgave er jo unik, ta' fat i mig, og så ser vi på det

+45 41 10 84 53

mash.schifter@gmail.com

grk_sup at skype

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes sgu ikke, at raten i mellem læste vs. kommenteringer er særlig høj! =D

Er der virkelig ingen reklame/mediebureauer, der er interesseret i en ulønnet orakle? Eller er jeg for utålmodig...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Du skal nok ikke regne med, at mange arbejdsgivere fra et reklame/mediebureau er inde på Amino og du skal nok heller ikke regne med, at de kommer til dig - DU skal komme til dem.. Undersøg på nettet, hvilke der findes i København og der findes rigtig mange. Ring så til dem og spørg om du må snakke med en leder - hvis personen ikke er ledig, så spørg om du må sende en mail med hvad du kan og hvad du søger i en mail, rettet til en person i virksomheden.

Du skriver desuden, at du gerne vil den kreative process. Så forstår jeg ikke helt, hvorfor du søger et mediebureau?

Det er rigtig få mediebureauer som har en kreativ process, de sørger for det meste kun for sammensætningen af de medier og booking, som skal bruges til en bestemt kampagne.

Hold fokus på reklamebureauerne, hvis du vil det kreative!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Hej Magnus,

Du skal nok ikke regne med, at mange arbejdsgivere fra et reklame/mediebureau er inde på Amino og du skal nok heller ikke regne med, at de kommer til dig - DU skal komme til dem.

Hej KennM - det var også lidt det jeg tænkte.

Men det kunne jo være ;-)

KennM:
Du skriver desuden, at du gerne vil den kreative process. Så forstår jeg ikke helt, hvorfor du søger et mediebureau?

hmm, tror mere, at jeg skrev begge - da jeg var usikker på hvilken, der er hvad - men tak.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)