Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have et billede af ejeren på ''Om os''-siden på en webshop?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Dolleris:

På en webshop - nej.. Det ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig.

Jeg ville netop tænke; utroværdig lille enmandsbiks styret en en knægt (no offence) - og derfor vælg en anden shop. Med mindre det er en niche-shop hvor du gør et nummer ud af at være manden der kan skaffe 'the good stuff'.

Et godt solidt design, gode produktbilleder, et optimalt købsflow, lidt til godt brugeroplevelsen og rette informationer/bekræftelser etc. En professionel maskine der kører som smurt, og giver de 12% ekstra i UX så lysten til at komme tilbage er der. Det fungerer for mig og bliver snart det der, udover produktkvalitet, skal differenciere det utal af webshops derude.

Kunne ikke have sagt det bedre selv!

Til Denni:

Det er helt klart en fordel at "kører" på alderen, når man vil bruge medierne. Ingen tvivl om det. Det har jeg også selv oplevet mange gange! og gør endelige det, så længe man kan!

Og dem som får kendskab til webshoppen gennem mediet, vil højst sandsynligt have en stor troværdihed til shoppen, da det at komme i medierne er en form for kvalitetsstempel.

For dem, som ikke har set dette "kvalitetsstempel", tror jeg stadig vil tænke: "utroværdig lille enmandsbiks styret en en knægt" (no offence)

Med mindre at man vedhæfter/linker denne medieomtale ved sit billede, så har du pludselig troværdiheden igen.

Bedste hilsner

Mark

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til jer alle for de mange inputs! Det har i hvert fald sat nogle tanker i gang Smile

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Alexander!

Jeg forstår dit spørgsmål 100%! Jeg er selv 14 år, og har selv gået med samme spørgsmål i baghovedet, når jeg skulle til, at designe min "Om Mig"-side.

Jeg tror ikke, at det vil skræmme dem væk. Slet ikke! Så længe dine varer interesserer dem, er de ligeglade med hvordan ejeren ser ud. Hvor gammel han er, og om hans mor hedder Henriette eller Bente.
Hvis vi ser på det fra en anden vinkel, vil jeg synes, at det var godt hvis du havde et billede af dig selv på "Om Os"-siden, da det giver lidt mere tryghed blandt de kunder, som faktisk interesserer sig for de varer/produkter, du sælger. De som går ind på "Om Os"-siden, vil sikkert også få en helt anden smag i munden, hvis de også har set et billede et eller flere, af dem som står bag. Det gør det et eller andet sted også lidt mere troværdigt :-)

PS. Hvad hedder din webshop? Jeg kunne godt tænke mig, at se den :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:

Hej, Alexander!

Jeg forstår dit spørgsmål 100%! Jeg er selv 14 år, og har selv gået med samme spørgsmål i baghovedet, når jeg skulle til, at designe min "Om Mig"-side.

Jeg tror ikke, at det vil skræmme dem væk. Slet ikke! Så længe dine varer interesserer dem, er de ligeglade med hvordan ejeren ser ud. Hvor gammel han er, og om hans mor hedder Henriette eller Bente.
Hvis vi ser på det fra en anden vinkel, vil jeg synes, at det var godt hvis du havde et billede af dig selv på "Om Os"-siden, da det giver lidt mere tryghed blandt de kunder, som faktisk interesserer sig for de varer/produkter, du sælger. De som går ind på "Om Os"-siden, vil sikkert også få en helt anden smag i munden, hvis de også har set et billede et eller flere, af dem som står bag. Det gør det et eller andet sted også lidt mere troværdigt :-)

PS. Hvad hedder din webshop? Jeg kunne godt tænke mig, at se den :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Hej Sebastian,

Du skal også have mange tak for dit indlæg. Det er nogle gode pointer, og jeg vil helt klart tage dem med i mine overvejelser!

Angående navnet på min webshop så er denne desværre ikke lanceret endnu, og der går nok et par uger endnu. Jeg skal dog nok sige til, når den er færdig Wink

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en til, at lave en header, et logo el. lign. til din shop, er du velkommen til at skrive til mig!

Jeg har inviteret dig til mit Amino netværk, og så vil jeg se frem til, at se din webshop.

Held og lykke.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:

Hvis du mangler en til, at lave en header, et logo el. lign. til din shop, er du velkommen til at skrive til mig!

Jeg har inviteret dig til mit Amino netværk, og så vil jeg se frem til, at se din webshop.

Held og lykke.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.

Jeg har accepteret dig, og jeg har også lige sendt dig en PB med et par spørgsmål til dit arbejde Smile

Er der andre, som har flere inputs i forhold til mit oprindelige spørgsmål i denne tråd?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)