Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Pagerank-update i gang

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Thore Nissen:

Ja det er jo kun for sjov ;-)

Mener bare at Google Panda går ud på at jo lavere ens afvisningsprocent er jo højere ligger man (Der er selvfølgelig MANGE andre faktore der spiller ind)

Google Panda har intet med din PageRank at gøre. PageRank er et udtryk for din linkprofil, læs evt mere på Wikipedia om den.

"PageRank measures number of sites which link to particular page"

PageRank viser "hvor betydningsfuld du er på nettet".

Google Panda har til formål at bortsortere sider med lav kvalitet (AFVISNINGSPROCENT).

Er 99,9% sikker på at de bruger afvisningsprocent (måske andre informationer fra Pandaen) til at sætte pagerank til hjemmesiderne. Nu når den i forvejen bedømmer hjemmesidernes kvalitet.

Så hvis du mener at man kan have pagerank 10 uden at være synlig i søgemaskinerne, tror jeg desværre du har taget fejl.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i skal læse den artikel jeg henviste til, og så må i bestemme jer for om det ikke er links der indgår i den forsimplede PageRank algoritme (toolbar).

http://en.wikipedia.org/wiki/PageRank

"PageRank is a link analysis algorithm, named after Larry Page[1] and used by the Google Internet search engine, that assigns a numerical weighting to each element of a hyperlinked set of documents"

"The PageRank of a page is defined recursively and depends on the number and PageRank metric of all pages that link to it ("incoming links")"

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thore: Du er helt galt på den. Og inden du spørger hvorfor: Brug 5 minutter på at læse om PageRank (du kan google dig frem til det).

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Thore: Du er helt galt på den. Og inden du spørger hvorfor: Brug 5 minutter på at læse om PageRank (du kan google dig frem til det).

Hvis de kun tager højde for hvor mange indgående links der er + hvor stor betydning den webside der linkes fra. Hvordan vil du så forklare at det ofte er sådan at en hjemmeside med mindre (og samme betydning - kun de samme linkkataloger bare mindre) links har en højere pagerank - eller samme? hvis det udelukkende er det de går efter.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Toolbar PageRank er en joke, en prank eller hvad du nu vil kalde det. Og den er uden validitet, da den ikke opdateres i realtid, som den PR, Google benytter gør.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kaste mig ud i diskussionen om PageRank osv., så må jeg tilstå, at jeg blev en anelse lykkelig, da jeg opdagede, at min side om basketball var steget fra PR0 til PR1 efter blot tre uger Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det går da frem af, men synes ikke det giver videre mening med den Pagerank.

Auto-Butikken.dk er har været online i godt et år, og steg efter nogle måneder til PR1, nu er den så steget igen til PR2.

FKShoppen.dk som er et meget nyt tiltag steg med det samme fra PR0 til PR3 ?

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore Nissen:

Ja det er jo kun for sjov ;-)

Mener bare at Google Panda går ud på at jo lavere ens afvisningsprocent er jo højere ligger man (Der er selvfølgelig MANGE andre faktore der spiller ind)



Men det har jo ikke noget sidens PageRank at gøre...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore Nissen:

Thomas Rosenstand:

Thore: Du er helt galt på den. Og inden du spørger hvorfor: Brug 5 minutter på at læse om PageRank (du kan google dig frem til det).

Hvis de kun tager højde for hvor mange indgående links der er + hvor stor betydning den webside der linkes fra. Hvordan vil du så forklare at det ofte er sådan at en hjemmeside med mindre (og samme betydning - kun de samme linkkataloger bare mindre) links har en højere pagerank - eller samme? hvis det udelukkende er det de går efter.

Har du nogle eksempler på det fænoment. Altså at en side med høj PageRank har færre eller dårligere indgående links end én med kvalitetslinks? Og hvilket værktøj bruger du til at tjekke linkprofilen med? Er du sikker på, det får det hele med?
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

"  Toolbar er ikke tilgængelig til Firefox 5 og senere versioner "

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)