Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - hvem er bedst?

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
H∑nning:

men også i en prisklasse der er tung.



Undskyld, men det "tomme" argument har jeg hørt lidt for mange gange fra "konkurrenter" som reklamerer med deres billige priser, men manglende referencer indenfor de hårde søgeord (uden at kende til din forretning iøvrigt!).

Hvor dyrt er det at betale 1500 i timen for 30 timers arbejde af en professionel for at opnå topplacering på et hårdt konkurrencepræget søgeord, hvis det koster dig mere end 100 timers arbejde fra en "billig" 600-i-timen-kroners søgemaskineekspert (eller flere forskellige)?

Jeg betegner vores timepris som at være blandt de dyreste i branchen - men ikke blandt de dyreste søgemaskinesperter (eftersom vi skaber målbare og mærkbare resultater) :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der skal være plads til alle, selvfølgelig skal der det..

Men hvis man ikke har lagt mærke til hvor meget seo amatører har ødelagt for deres kunder, så har man ikke fulgt meget med.

Det kan man selvfølgelig ikke forvente at en kunde kan vide, men at folk indenfor i branchen ikke i det mindste bare advarer lidt, så kender man enten ikke til det, ellers er man èn af dem selv.

Men jo lad os bare fortsætte med at lade som om at det er en rosenrød branche, og at du får samme kvalitet alle vegne.

Dette er ikke sagt for at være efter nogle firmaer specifikt i branchen, heller ikke Marcel. Bare en ganske almindelig advarsel til den uvidende forbruger

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jo det er mange penge at betale for SEO 1500 kr i timen u anset hvad du siger. Der er ikke en egenligt uddannelse på området, det meste er selvlært. Ud fra reklameværdien i at ligge godt placeret på højkonkurrence ord er det en anden snak.

Den værdi der skabes for pågældende kunde skal jo være i forhold det som det koster at lave det.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vil også give Marcel ret her..

Jeg har selv købt SEO ude i byen, hos en ikke-kendis KimTeztlaff, til små opgaver som jeg ikke selv kunne overskue at løse.

Hans timeløn vil jeg ikke nævne offentligt, uden at han selv giver lov, men det er en del mere end en tømrer skal have..

Min pointe er dog, at det er MIG der griner hele vejen til banken, ved at have seo ekspert tilknyttet. Hvis ikke jeg gjorde det, så døde branchen

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@ Marcel

I øvrigt synes jeg det er fint at du kører frem med den lidt nedlade tone om ingen referencer, og hvor dygtige i er, jeg synes bare det er sjovt at i har 9 H1 overskrifter og ingen h2 på jeres forside på redeluxe og i kalder jer eksperter.

I tuder ørerne fulde på alle om at husk og gør sådan og  sådan kun bruge h1 1 gang og meget mere, når i ikke selv overholder det, nej i kører hårdt på jeres blogs med masser af tekst, og så bigtime backlinking.

Jeg levere de resultater som kunden efterspørger. men i form af pakke løsninger, det er korttids løsninger, der giver kunden en chance for at hoppe fra hvis jeg ikke levere vores fælles målsætning.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
H∑nning:

@ Marcel


I øvrigt synes jeg det er fint at du kører frem med den lidt nedlade tone om ingen referencer, og hvor dygtige i er, jeg synes bare det er sjovt at i har 9 H1 overskrifter og ingen h2 på jeres forside på redeluxe og i kalder jer eksperter.


I tuder ørerne fulde på alle om at husk og gør sådan og  sådan kun bruge h1 1 gang og meget mere, når i ikke selv overholder det, nej i kører hårdt på jeres blogs med masser af tekst, og så bigtime backlinking.


Jeg levere de resultater som kunden efterspørger. men i form af pakke løsninger, det er korttids løsninger, der giver kunden en chance for at hoppe fra hvis jeg ikke levere vores fælles målsætning.



Wow, nu havde jeg ikke regnet med et angreb på den måde, men nuvel;
Jeg var ikke nedladende i min kommentar, men forsvarede argumentet "dyre" i forhold til "billige".

Når det så er sagt, så skide være med H2, osv., hvis jeg IKKE mener det er H2,ere der skal til for at opnå gode placeringer. Gode placeringer, som vi selv har på f.eks. 'søgemaskineoptimering' - eller som vores kunder har på f.eks. 'tøj', 'jeans', 'tryksager', 'voks', 'sexlegetøj', osv.

Så dejligt, du vil analysere hvad vi gør - men fokusér hellere på at det vi skaber er resultater og IKKE H2-overskrifter :)

Det er virkelig ikke højrøvet eller nedladende ment - men ganske ærligt, og det slutningen ønsker: resultater... Ikke forskrifter ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcel Fuursted:
Når det så er sagt, så skide være med H2, osv., hvis jeg IKKE mener det er H2,ere der skal til for at opnå gode placeringer. Gode placeringer, som vi selv har på f.eks. 'søgemaskineoptimering' - eller som vores kunder har på f.eks. 'tøj', 'jeans', 'tryksager', 'voks', 'sexlegetøj', osv.

Så dejligt, du vil analysere hvad vi gør - men fokusér hellere på at det vi skaber er resultater og IKKE H2-overskrifter :)

Det er virkelig ikke højrøvet eller nedladende ment - men ganske ærligt, og det slutningen ønsker: resultater... Ikke forskrifter ;)

Enig!

Teori er én ting, målbare resultater en anden.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Marcel

Nu er det ikke så meget H2 men H1 i har et overdrevet brug af, men nok om det.

Målbare resultater er vel det vi alle sælger, nogen er bare dyrere end andre. Og så kan du give få stjerner eller hvad du vil.

Sæt tingene i forhold til hvad det er. Nogle kunder, store firmaer har råd til at køre med den store tegnedreng og det lever i godt af og mindre firmaer, har mindre tegnedrenge, og dem er vi så nogle der servicere, og de får deres resultater også, referencer eller ej.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
H∑nning:

@ Marcel


Nu er det ikke så meget H2 men H1 i har et overdrevet brug af, men nok om det.


Målbare resultater er vel det vi alle sælger, nogen er bare dyrere end andre. Og så kan du give få stjerner eller hvad du vil.


Sæt tingene i forhold til hvad det er. Nogle kunder, store firmaer har råd til at køre med den store tegnedreng og det lever i godt af og mindre firmaer, har mindre tegnedrenge, og dem er vi så nogle der servicere, og de får deres resultater også, referencer eller ej.


Og så vender vi tilbage til mit argument tidligere; hvad er sikkerheden ved de billige, hvis de ikke engang har referencer? Jeg kunne vende den om og sige: ville du betale for en som ikke kunne dokumentere noget?

Vi bliver betragtet som en god (/billig) investering - men vi er blandt de dyreste på timeprisen. Der udover har vi hørt om mange billige som rent faktisk er dyre på sigt.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Marcel

Vi kan jo hvis ikke vi har andet og lave opstille alverdens 2hvad nu hvis teorier2, uden at vi kommer nogen vegne med det.

Jeg har mine samarbejdes partnere som ved hvad de laver, og inden længe saver vi i din guldgren, og får SEO optimerings priserne ned i et leje der er rimeligt. Jeres priser ligner de gamle gulddage hvor IT-folk gav den gas.

God weekend til dig

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)