Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have jer til at tage et kig på vores nye Facebook side:

http://www.facebook.com/pages/Mod-My-Case/188454891207951

Det er et review site for en lille niche kaldet casemodding hvor man modder sine kabinetter til computeren.

Jeg vil gerne have input til den måde vi bruger vores Facebook side på da jeg har observeret meget blandede holdninger.

Vi har pt. en konkurrence omkring logo input (Da vi har et meget kreativt publikum)

Når denne konkurrence er færdig i slutningen af August vil der blive lavet et banner + en landing og en velkomst side.

Fra Sorø
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyph3r Smurf:

Vi har pt. en konkurrence omkring logo input (Da vi har et meget kreativt publikum)

Når denne konkurrence er færdig i slutningen af August vil der blive lavet et banner + en landing og en velkomst side.

Så vil jeg jo ikke kommentere på logo (banner), miniature og landing page, men glæde mig til at se siden til den tid Smile

Husk, at I også kan udnytte billede frisen over væggen til "bannere", "slogans", "billede-knapper" mm., men det har I måske tænkt på Smile

Det er godt at involvere brugerne, og det giver aktivitet. Fedt at se brugerne uploade billeder af, hvordan de har moddet deres putere. 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

"Husk, at I også kan udnytte billede frisen over væggen til "bannere", "slogans", "billede-knapper" mm., men det har I måske tænkt på Smile"

Denne her er jeg faktisk ikke med på :) Kan du ikke fortælle mere omkring dette? 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh du tænker på de billeder vi selv har uploadet! Faktisk en god ide, men tager den ikke altid de senest uploadede?

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Soelberg Due:

Arh du tænker på de billeder vi selv har uploadet! Faktisk en god ide, men tager den ikke altid de senest uploadede?

Hvis du holder musen over et af billederne i rækken, er der et bette kryds i højre hjørne, så kan du sortere som du vil :)

Fra Sorø
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Christian Soelberg Due:

Arh du tænker på de billeder vi selv har uploadet! Faktisk en god ide, men tager den ikke altid de senest uploadede?

Hvis du holder musen over et af billederne i rækken, er der et bette kryds i højre hjørne, så kan du sortere som du vil :)

Du kan i hvert fald skjule de billeder, du ikke vil have vist, ved at krydse dem ned. De 5 billeder, der bliver tilbage, bliver vist i vilkårlig rækkefølge, hver gang siden besøges/opdateres.

Hver gang der oploades et nyt billede, vil det blive vist i rækken. Så hvis du skal bruge pladserne til "spots", skal de nye billeder, der uploades, krydses ned hver gang...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)