Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan restaurant-besøg trækkes fra?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
Hvis jeg har forstået det korrekt kan jeg trække det fulde beløb fra som udgift i firmaet - men hvad angår momsen kan jeg kun modregne de 25% - eller hvad?

Jeps!

Jeg mener, at Dansk Journalistforbund har nogle gode retningslinier for reportagerejser og skat på deres hjemmeside. Deres råd er meget på linie med Cookie, nemlig at bruge reglerne med omtanke.

Jeg mener, at Dansk Journalistforbund anbefaler at udgifter skal tjenes hjem på 1 år eller højst 2 år.  Nok lever du ikke af at sælge den ene artikel, men hold så i stedet for statistik med hvor mange der læser dine anmeldelser. Der er mange som læser eksempelvis Søren Franks anmeldelser alene for underholdningen...

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Så ville alle i Danmark kunne starte en mad blog, og spise ude en gang pr. måned, for statens regning Big Smile

Nej - hvis du ingen indtægter har på bloggen - så accepteres fradrag heller ikke.  Men hvis du laver en blog med den hensigt at tjene penge på dine anmeldelser og folk gerne vil købe reklameplads, banner, mv.  - så er det jf. tråden en alm driftsomkostning.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)