Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lever min hjemmeside op til Amino-kvalitets-kravet:)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle rare Aminoer.

Er der en der gider at kigge på min hjemmeside og melde tilbage om det umiddelbart virker som en god side. Fremgår det klart hvad vi laver og er det let at finde de oplysninger man skal bruge??

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv lige linket til siden, så får du mere respons :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er Blæk og print siden, så er det en ok side..  En ting som kan irritere mig er at teksten har fået for lidt plads.. Især på siden "spørgsmål og svar" hvor man skal scrolle meget ned for at læse det hele, selv om der faktisk ikke står så meget igen.

Men den er forståelig og lige til.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg går ud fra, at du skriver for at få lidt ærlig feedback, så det får du. Håber I kan klare tonen :o)

1) Jeres logo på websitet minder lidt for meget om en udtværret blækklat o) - Det er meget svært at læse jeres pay-off nedenunder firmanavnet.

2) I skriver Vi genfylder næsten alle blækpatroner og lasertonere. Det er nok til at jeg tænker "Jeg er altid uheldig, så de kan ikke genopfylde min. Jeg orker ikke at kontakte dem for at høre om undtagelserne". Så med andre ord, hvis I kan give en præcis beskrivelse af hvilke patroner, som I IKKE kan genopfylde så skriv det.

3) Kunne I ikke få jer en info@blaekogprint.dk e-mail adresse i stedet for en @hotmail.com konto. Det virker mere seriøst.

4) Billederne af butikken og jer kønne mennesker er rent fotografisk af en ret dårlig kvalitet - det er knas med lyssætning, mm.. Overvej at bruge et par tusinde på at få en professionel fotograf til at tage nogle bedre billeder. Undervurder ikke betydningen af gode billeder. Kig evt. på min liste over professionelle fotografer.

Håber I kan bruge mit feedback til noget - Held og lykke med forretningen.

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Titlen den er lige lovlige kort husk udnyt google viser op til 67 tegn udnyt det og lav den sigende jeg mener denne her titlen <title>Bl&aelig;k og Print - Velkommen </title>

jeg tror ikke mange på google klikker på en side der står velkommen på jeg ville lave en sigende titlen der omhandler hjemmesiden

masser af links på siden der forklare jeres produkt ville hjælpe på overskueligheden

h1 og h2 er ikke brugt på siden dette ville gøre budskab mere klart hvad hver siden omhandler at lave en titlen til hver side og vis mange emmer på side lave undertitler på denne side

på kontaktsiden ville jeg få en kontaktformular det er derved lettere at kontakte jer og et cvr nummer siden det skaber lidt mere troværdighed omkring siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:
1) Jeres logo på websitet minder lidt for meget om en udtværret blækklat o) - Det er meget svært at læse jeres pay-off nedenunder firmanavnet.

 

Ja faktisk rigtigt.. Et stort minus..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar.

Nu er jeg temmelig begynder når det handler om hjemmesider så jeg forstår faktisk ikke hvad det er du skriver.

Det giver god mening at det ikke er så fedt at der bare står velkommen når man søger på google jeg mente bare at man ville føle sig velkommen når man kom ind på siden.

Hvis jeg søger på google nu kommer følgende automatisk frem "Blæk og Print - Velkommen

www.blaekogprint.dk/ - Cached

blæk og print, blækpatroner, genfyld, københavn, Store Kongensgade, toner, laserprinter,

intet af det har jeg selv bestemt skulle komme frem men det beskirver vel i længden meget godt hvad vi laver. Hvordan bestemmer jeg selv præcis hvad der skal komme frem på google.

Mit første faneblad på siden hedder jo velkommen men kan jeg få noget andet til at dukke op på google?

Mikael christiansen:
masser af links på siden der forklare jeres produkt ville hjælpe på overskueligheden

Mener du hermed flere faneblade hvor vi i detaljer forklarer hvad det er vi gør når vi genfylder?

Mikael christiansen:
h1 og h2 er ikke brugt på siden dette ville gøre budskab mere klart hvad hver siden omhandler at lave en titlen til hver side og vis mange emmer på side lave undertitler på denne side

Hvad er H1 og H2??

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

til alle

Mange tak for svar.

Der er en masse gode råd som jeg ikke ville have tænkt på selv.

lige et enkelt spørgsmål

Det bliver nævnt at det er upraktisk at jeg vi skriver "vi genfylder næsten alle patroner" i stedet for en liste over hvad vi ikke genfylder.

Problemet er lidt det at selvom vi virkelig genfylder måske 95% af alt hvad der findes så ville listen over hvad vi ikke fylder stadig være lang da der på markedet findes mange hundrede forskellige printermodeller.

Der bliver hele tiden udviklet nye maskiner, og fra en maskine kommer frem til vi kan genfylde den går det noget tid, så vi ville aldrig kunne lave en særlig komplet liste.

Føler i andre også generelt at det skræmmer folk væk at skrive sådan?

Vi kunne også fjerne "næsten" og så satse på at folk ikke blev for sure hvis det viser sig at vi ikke kan fylde netop deres patron??

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Brunkel:

Hvis jeg søger på google nu kommer følgende automatisk frem "Blæk og Print - Velkommen

www.blaekogprint.dk/ - Cached

blæk og print, blækpatroner, genfyld, københavn, Store Kongensgade, toner, laserprinter,

intet af det har jeg selv bestemt skulle komme frem men det beskirver vel i længden meget godt hvad vi laver. Hvordan bestemmer jeg selv præcis hvad der skal komme frem på google.

Det handler om det du smider i din HTML kode.

Blæk og Print - Velkommen er faktisk den reelle titel på din forside på dit website, derfor er det resultatet google viser.

blæk og print, blækpatroner, genfyld, københavn, Store Kongensgade, toner, laserprinter, er nøgleord - men dem bruger du også i det meta tag som skal anvendes til at beskrive dit website. Google bruger ikke dine nøgle ord til noget - men din beskrivelse bliver brugt og det kommer under søgeresultatet.

Morten Brunkel:
Mit første faneblad på siden hedder jo velkommen men kan jeg få noget andet til at dukke op på google?

Ja, ved at ændre titel tagget i din HTML til det du ønsker.

Morten Brunkel:
Hvad er H1 og H2??

H1 og H2 er nogle af de tags der angiver overskrifter i din HTML.

Ved at bruge overskrift-tags vil søgemaskinerne bedre kunne skelne i dit indhold. H1 er det øverste niveau - det er den tekst du ønsker at fremhæve mest - brug kun den een gang selvom du kan bruge den alt det du lyster.

H2 er underoverskfrifter (f.eks. til overskriften på en brødtekst). Det er en hel videnskab at anvende disse, men det vigtigste er at det er med til at dele dit indhold op til prioritering i søgeresultaterne.

Men det lyder nu mere som om du bruger et CMS for at vedligeholde din hjemmeside?

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du skal også have kigget på dine keywords:

<meta content="blæk og print, blækpatroner, genfyld, københavn, Store Kongensgade, toner, laserprinter, " name="keywords">

Keywords, er de ord, som dine kunder skal finde dig på, derfor skal de også realitere til din side. Det er vigtigt, at du benytter dig af dine keywords i dine tekster.

- Hvorfor skrive 'genfyld' som keyword, når du kan skrive: gynfyld af blækpatroner' 'opfyldning af blækpatroner' 'billig genfyldning af blækpatroner' osv.

- Hvis du har nogle svar, så skriv endelig en Privat besked til mig. :)


Mvh. Christian

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)