Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Jeg håber da at de fora har noget at gøre med din side for ellers er det jo blot forum-spam du er igang med. Dvs. misbrug af et forum som andre bruger tid på.

De fleste har intet at gøre med min side og hvorfor skulle det være forum spam? Hvad er forum spam egentlig?

At jeg skriver dette til dig er det så forum spam? Spammer jeg her på amino??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min webshop:
De fleste har intet at gøre med min side og hvorfor skulle det være forum spam?

Så du skriver bare et indlæg for at få dine links frem?

min webshop:
At jeg skriver dette til dig er det så forum spam? Spammer jeg her på amino??

Nejda.. men hvis du skriver i et forum hvor du normalt ikke vil komme fordi det ikke har din interesse men kun fordi du kan få spredt dine links, så betragter jeg det som forum-spam = uønsket indlæg.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener at du ved hvad der er uønsket og hvad der er ønsket på de forskellige forummer??

Du ved hvad der er moralsk rigtig og forkert?

Eksempel her:

Dengang Amino startede og mere eller mindre ingen bruger havde, så oprettede Martin Thorborg flere "fake" bruger og snakkede med sig selv for at liv i dette forum.

Jeg mener at Hr. thorborg ville have sat pris på at jeg dengang kiggede forbi oprettede en profil smed 2 indlæg og skred igen.. 

Har du tænkt over hvorfor disse forums ikke vil slette bruger der har været inaktiver i mange år eller for den sags skyld ikke vil slette profiler der aldrig har været aktive?

Nu er dette google der sætte dagsorden på nettet, hvis de sætte status efter backlinks ja men så må man give sig selv backlinks.

Hvis google ikke vil have hvid baggrund på hjemmesider, ja men så skifter jeg bare min baggrunds farve.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I taler forbi hinanden. Det der bliver talt om er at oprette nye fora profiler/brugere, hvor man har mulighed for et link i sin profil. Disse profiler kommer aldrig til at ligge et eneste indlæg i foraet.

Det foregår typisk via noget software, som søger nettet (google) rundt, efter konkrete fora, hvor software automatisk kan gå ind og oprette en profil. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min webshop:
Så du mener at du ved hvad der er uønsket og hvad der er ønsket på de forskellige forummer??

Jeg ved hvad der er uønsket på det forum JEG administrere (som også er lukket af for søgemaskinerne).

min webshop:
Du ved hvad der er moralsk rigtig og forkert?

Nogle har moral og andre har ikke.

min webshop:
Dengang Amino startede og mere eller mindre ingen bruger havde, så oprettede Martin Thorborg flere "fake" bruger og snakkede med sig selv for at liv i dette forum.

Sjovt... for det var også HANS forum - og så må han gøre som det passer ham... det var ikke nogle andre der kom udefra der vil have links fra forumet til deres egen side. Men så vidt jeg husker så fik han hjælp af andre til at poste indlæg - netop indlæg som havde noget med forumets formål.

min webshop:
Jeg mener at Hr. thorborg ville have sat pris på at jeg dengang kiggede forbi oprettede en profil smed 2 indlæg og skred igen.. 

Hvis det var for at hjælpe ham ja... men hvis det bare er for at hytte dit eget skind så tror jeg det ikke - men kunne da godt tænke mig at høre det fra ham selv.

min webshop:
Har du tænkt over hvorfor disse forums ikke vil slette bruger der har været inaktiver i mange år eller for den sags skyld ikke vil slette profiler der aldrig har været aktive?

Ved du hvilket arbejde det er at finde profiler der ikke har været aktive, at finde ud af om de vil være aktive? At slette dem? Har du siddet som administrator på et forum? Jeg har siddet på adskellige...

min webshop:
Nu er dette google der sætte dagsorden på nettet, hvis de sætte status efter backlinks ja men så må man give sig selv backlinks.

Hvad så med at finde nogle links som virkelig vil give noget. Men det er måske bedre med kvantitet end kvalitet? Desværre ikke hos mig.

min webshop:
Hvis google ikke vil have hvid baggrund på hjemmesider, ja men så skifter jeg bare min baggrunds farve.

Når solen står højst på himlen så stikker bierne i øst.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:
I taler forbi hinanden. Det der bliver talt om er at oprette nye fora profiler/brugere, hvor man har mulighed for et link i sin profil. Disse profiler kommer aldrig til at ligge et eneste indlæg i foraet.

Det kan godt være at vi gør det, men så ser jeg ikke ideen bag at oprette profilerne og "holde dem i live" som det er snakket om før = skrive indlæg og det er netop skrivning af indlæg for at få ens profil frem der får mig til at se rødt.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

min webshop:
Så du mener at du ved hvad der er uønsket og hvad der er ønsket på de forskellige forummer??

Jeg ved hvad der er uønsket på det forum JEG administrere (som også er lukket af for søgemaskinerne).

min webshop:
Du ved hvad der er moralsk rigtig og forkert?

Nogle har moral og andre har ikke.

min webshop:
Dengang Amino startede og mere eller mindre ingen bruger havde, så oprettede Martin Thorborg flere "fake" bruger og snakkede med sig selv for at liv i dette forum.

Sjovt... for det var også HANS forum - og så må han gøre som det passer ham... det var ikke nogle andre der kom udefra der vil have links fra forumet til deres egen side. Men så vidt jeg husker så fik han hjælp af andre til at poste indlæg - netop indlæg som havde noget med forumets formål.

min webshop:
Jeg mener at Hr. thorborg ville have sat pris på at jeg dengang kiggede forbi oprettede en profil smed 2 indlæg og skred igen.. 

Hvis det var for at hjælpe ham ja... men hvis det bare er for at hytte dit eget skind så tror jeg det ikke - men kunne da godt tænke mig at høre det fra ham selv.

min webshop:
Har du tænkt over hvorfor disse forums ikke vil slette bruger der har været inaktiver i mange år eller for den sags skyld ikke vil slette profiler der aldrig har været aktive?

Ved du hvilket arbejde det er at finde profiler der ikke har været aktive, at finde ud af om de vil være aktive? At slette dem? Har du siddet som administrator på et forum? Jeg har siddet på adskellige...

min webshop:
Nu er dette google der sætte dagsorden på nettet, hvis de sætte status efter backlinks ja men så må man give sig selv backlinks.

Hvad så med at finde nogle links som virkelig vil give noget. Men det er måske bedre med kvantitet end kvalitet? Desværre ikke hos mig.

min webshop:
Hvis google ikke vil have hvid baggrund på hjemmesider, ja men så skifter jeg bare min baggrunds farve.

Når solen står højst på himlen så stikker bierne i øst.

Det du skriver her siger mig at vi skal stoppe her eller jeg gøre ihvertfald 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:
Det du skriver her siger mig at vi skal stoppe her eller jeg gøre ihvertfald

Lyder som en fin ide :) Så kan vi bruge tiden på noget mere fornuftigt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:
Det kan godt være at vi gør det, men så ser jeg ikke ideen bag at oprette profilerne og "holde dem i live" som det er snakket om før = skrive indlæg og det er netop skrivning af indlæg for at få ens profil frem der får mig til at se rødt.

Jeg ville bare belyse en vinkel, hvis den lille tvist virkelig skyldes i talte forbi hinanden. Indeksering af profilsiderne kan også laves via eksterne links, hvilket også kan være en gevinst for foraet :-).

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når Casper vil gerne holde gang i den Big Smile

Jeg tror vi er med på din pointe men vores tvist var at skrive indlæg med disse profiler, så jeg er meget sikker på at vi begge forstod i hinanden men bare ikke er enig i dette... Og ja, man kan eks også bare sende links til disse profiler eksternt som også er en god ide

Men ellers tak for at du prøvede at rette det Big Smile

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)