Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldrig på Facebook!

Side 5 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink Kære Aminoer Wink

Så er jeg på facebook - håber I vil kigge ind og følge mit site. Tak til alle jer Aminoer, der har bidraget, det har været fantastisk og mange af jeres indput har ført til at dette resultat: http://www.facebook.com/pages/Ztrong/287749681242144

Jeg er spændt på reaktionerne, og på hvor mange der vil "synes godt om". Jeg sender nyheden ud i denne uge via mit nyhedsbrev i denne uge, og glæder mig også til at høre mine kunders reaktion.

Sikkert meget jeg kan lære endnu....

De bedste hilsner fra Maibritt Big Smile

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Her er et forslag:

Få lavet en Gating side - det vil sige en sige der fortælle brugeren at hvis han/hun "liker/syntes om" siden vil denne få adgang til en special lille gave. det kan være:

  • en kort check liste af en eller anden slags
  • eller
  • en super vigtig video der afsløre et eller andet
  • eller
  • en ebog med de 3 vigtigste ting man bør vide hvis man skal have en coach

også tillykke med at du blev omvendt til at gå på facebook:-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak... ser lige på det - for det lyder som en rigtig god ide Wink

De bedste hilsner fra Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

D. 27. september blev min facebookside aktuel  http://www.facebook.com/Ztrong.dk og jeg glæder mig over, at der allerede er 51 som "synes godt om". Men glæder mig også over, at dem der er med nu, er begyndt at skrive og debattere...

Jeg tror på, at siden udvikler sig stille og roligt, - igen tak for jeres hjælp og rigtig god dag Smile

De bedste hilsner fra Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov debat.

Men jeg kan se, at du valgte ikke at få en velkomsside til at modtage nye gæster på din Facebookside. Hvorfor?

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Dorthe

Vi drøftede muligheden for at man kom til en velkomstside, skulle skrive "synes godt om" for at komme rigtig ind. Men jeg vil gerne have åbentheden så dem der siger "synes godt om" også ved til hvad!

Har du da gode erfaringer med en velkomstside? Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Maibritt

En velkomsside behøver ikke, at være afhængig af, at folk først "liker". At lade adgangen til ting og tilbud være afhængig af et "like", er en tillægsbeslutning, man kan tage.

En velkomsside er simpelthen en metode til at tage godt imod folk, der kommer på besøg for første gang. Uden velkomssiden er det lidt som at sige:"du finder lige selv ind og hvis du vil vide mere, så må du jo lige tage dig mod til at bryde ind i samtalen;)"

Min personlige mening er, at "likes" tillægges en smule for høj værdi. Ja det er rigtigt, at du kommunikerer mere direkte med folk, der "liker" dig, men det er også i nogle brancher noget, der tager tid. Men derfor kan folk jo godt få udbytte af dig og du af dem.

En velkomstside giver dig ikke blot mulighed for at præsentere dig, men også for at lede folk direkte ind på din hjemmeside, din YouTube kanal, din twitterprofil eller alle mulige andre steer, du har lyst til, at de lige skal kigge. på.

Selvom min egen virksomhedsside ikke har særligt mange "likes" - sjovt når vi nu lever af det -, så kommer der faktisk meget traffik ind på vores hjemmeside direkte fra Facebook. Du kan se vores velkomsside her: www.facebook.com/newmediamob

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine vink Dorthe.. kigger nærmere på det. Rigtig god weekend  Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:
Min mavefornemmelse  Ick! er ikke god - men den kan dybest set bunde i min uvidenhed - derfor er det et forsøg værd.

Er du ikke på Facebook som dig selv? I så fald så tjek lige op på Thomas Bigums side på Facebook - Professionel håndtering af FB sider - her finder du mange råd, tips og debatter om HVORFOR du skal være på Facebook som zTrong ;-)

Det handler jo om at skabe en side, som folk (din nuværende og kommende kunder - og ISÆR "ambassadører") har lyst til at "Synes godt om" - og hvor indholdet giver dem lyst til at klikke "Synes godt om" - og endnu bedre DELE på Facebook.... men herfra - og så dertil - ja, det er ikke bare sådan lige - derfor skal du "think outside the box" ift. indhold - og ikke kun poste datoer for de næste foredrag eller poste indhold om diverse "superpris på bla-bla" - men vise hvem du er - og dele en masse af din viden uden hele tiden at linke til eksisterende indhold...

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt du kom på facebook!

Jeg har fået pt. Fyens fedeste facebook side!

www.facebook.dk/stepupfitness - synes du skulle tjekke den ud og se hvor mange muligheder der faktisk er med facebook! 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 5 ud af 11 (104 indlæg)