Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om SushiButik.dk?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon, tak for din feedback.

Dofs, tak for din feedback. Med hensyn til vores logo og blå design, så har du ret og vi har et designoplæg klar med rød og sort, som matcher logo. Det ser super godt ud, men vi skal lige have en snak med wores webleverandør om hvornår det kan blive implementeret.

Så det er på vej.

Det er noteret med teaserne.

Når jeg tester hastigheden ved at klikke rundt i siderne, så sker det indenfor 1 sek, men jeg sidder også på en 24 mb forbindelse. Men hvis der er andre der oplever at det tager lang tid, så lad mig lige høre, så vi kan få fulgt op på det.

Dbh

Kim Rasmussen

Fra Kibæk
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint og simpelt design.

Men som Dofs sider, burde i måske bruge farvene fra logoet i designet.

Det er et fint logo.

Hvis jeg må give jer en forretningsidé:

Måske skulle i få lavet nogle "tutorial" videoer.

Simpelthen lave en hel sektion, der hedder "sådan laver du sushi", hvori der ligger flere videoer, til de forskellige slags sushi.

Jeg ved ikke hvad det koster at få lavet sådan nogle videoer. Men hvis i selv kan lave dem, kan det umuligt koste ret meget.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susan

Tak for din feedback.

Ja vi bor i Sverige og har gjort det i 10 år nu, så det er nok derfor at vores sprog er blevet lidt sjovt:-) Vi kigger lige på de ting du nævner og jeg kan godt se det komiske i, at vi ønsker kunden held og lykke med sin bestilling:-)

Vi kan se i vores søgninger at Sushi opskrifter ligger højt i søgeresultaterne og det er et område der kommer til at få større fokus i fremover. Vi vil bla. prøve at finde nogle gæsteskribenter, der har lyst til at byde ind med nogle spændende opskrifter.

Tak for din feedback.

Dbh

Kim

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Graficeret

Tak for din feedabck.

Yeps, der kommer et afsnit med videoer på dansk, hvor vi viser hvordan man laver de forskellige grundlæggende ting og hvordan man benytter de Sushikit, som vi sælger: http://www.sushibutik.dk/sushi-redskaber/sushi-kit.html

Planen er at lave videoerne selv, så man får fornemmelsen af at det er faktisk ret simpelt at lave Sushi selv, specielt hvis man køber en riskoger og et Sushikit.

Dbh

Kim Rasmussen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side Smile 

Kontaktformular på kontaktsiden ville jeg lave derved letere at kontakte jer

lange tekster ville jeg dele op , gerne maks. 4 linjer og så linjeskrift

husk h1 og h2 i under overskrifter det giver SEO og overskuelighed på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Fin og simpel side. De andre Amino'er har efterhånden været inde på det meste, men jeg synes dog at du skal finde på noget med din Facebook-knap. Det står ''Følg os på Facebook'' på både knappen og som en overskrift i boksen. Du kan evt. helt droppe boksen + overskriften udenom din knap.

Bedste hilsner,

Mathias Kristensen 

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

God fornøjelse :)

Hvis jeg var jer, ville jeg lave noget tilhørende blog om de forskellige fisk der bruges i sushi (lidt svært at sende med posten). Men på den måde vil i kunne blive fundet på søgeord som laks, tun, crabsticks etc. Evt. med erfaringer fra fiskehandlere rundt omkring i landet. Personligt køber jeg selv alt min fisk til sushi hos fiskehandleren inde på Købmagergade i KBH (Jeg har ikke oplevet at han ikke har laks, tun og kingfish på lager).

Samtidig med at lave guides (evt. videoguides) til at lave sushi - hvilken kombinationer der virker godt sammen :)

Med venlig hilsen

Anders Skovsende

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super website! Se videoen, synes selv jeg fik lagt nogle gode ting i (yes, selvfed)...

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeres søgefunktion er rimelig begrænset - søgte på sushi ris(titlen på et af jeres produkter) og kom ingen ris frem på første side. 

Er det også jer der har sushibutikken.dk? Hvis ja, havde jeg helt klart brugt det domæne/firmanavn istedet.

"Jeg var inde på sushibutikken og købe X..."

vs.

"Jeg var inde på sushibutik og købe X..."

Synes det kommer til at lyde sjovt, men måske bare mig.  

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim & Christian,

Den er overskuelig og elegant uden for meget roderi - godt farvevalg.

Småting der kan ændres på hen ad vejen er anført Held og lykke med jeres projekt - god idee !


mvh

 

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)