Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at "genåbne" en slettet fanside på Facebook?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer ..

Jeg har ryddet lidt op i mine "fan" sider og slettet nogle stykker, for mig var det ganske nemt og slette disse grupper, blot ved at trykke "rediger side" og herefter slet gruppe pernament.

Mit spørgsmål er så... Hvis min "facebook" konto uheldigvis bliver "hacket" og tilfældig vælger "hackeren" at slette alle ens grupper osv, vil det bare være et få antal klik og så er en fan sider blot væk? Det ville være super surt hvis man kom ud for sådan en situation, da det tager utroligt langt tid og få bygget alle sine gode fans op ..

Nogen der ved om det er muligt at få åbnet en gruppe igen og ikke miste alle ens fans? For jeg håber da ikke at jeg komme ud for sådan en situation og vil da gerne være lidt på forkant, hvis det nu skulle ske..

7,9,13 .. :O)

Hav en mægtig solrig dag.

Bedste Hilsner
Martin Jensen / Caps4you.dk

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.facebook.com/help/new/?faq=223786757631885

punkt nr. 3 besvarer meget godt dit spørgsmål. Det er egentlig lidt surt, men bemærk at der er en sikkerhedsfunktion til alle grupper, så du kan yderligere sætte password til dine gruppeadministrationsrettigheder, så ikke nok med hackeren skal kende dit brugerpassword, skal han også kende dit gruppepassword.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

http://www.facebook.com/help/new/?faq=223786757631885

punkt nr. 3 besvarer meget godt dit spørgsmål. Det er egentlig lidt surt, men bemærk at der er en sikkerhedsfunktion til alle grupper, så du kan yderligere sætte password til dine gruppeadministrationsrettigheder, så ikke nok med hackeren skal kende dit brugerpassword, skal han også kende dit gruppepassword.

Hej Tobias

tak for dit svar.

Jeg har selv ledt efter det du siger en "gruppepassword" men har ikke kunne finde ud af hvor og hvordan jeg opretter sådan et.. Ved du lige på stående fod, hvor det kan lade sig gøre at lave?

Mvh.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
eg har selv ledt efter det du siger en "gruppepassword" men har ikke kunne finde ud af hvor og hvordan jeg opretter sådan et.. Ved du lige på stående fod, hvor det kan lade sig gøre at lave?

desværre ikke. Har dog været inde og snuse lidt rundt på facebook help center, de foreslår at man lave en "Business account", så vil have en anden kode end din private brugerprofil, så hvis folk kommer ind på din privateprofil vil der ihvertfald intet være at hente.

http://www.facebook.com/help/new/?faq=228275060521343

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen :)

Jeg må rode lidt med det :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)