Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncering - hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer

Jeg HADER selv når folk stiller elementære spørgsmål, som de kunne have googlet på 10 sekunder. Men nu stiller jeg, med fare for at gøre det samme, måske et lidt elementært spørgsmål, som jeg har svært ved at finde svar på. 

Jeg vil gerne igang med noget annoncering på Facebook for diverse kampagner. Jeg er allerede tilmeldt et par netværk som Partner-Ads, EuroAds og Tradedoubler, med min side GalaxyS2.dk (dog uden at tjene en eneste øre, men sådan er det Big Smile). 

MEN jeg er meget forvirret omkring følgende:
1. Hvad skal der stå under kampagnerne på de respektive sider, før at man må benytte den i FB ads?
2. Jeg er lige nu tilmeldt med min affiliate side, men hvad skal jeg tilmelde mig med, hvis det skal bruges til Facebook annoncering? For jeg kan vel ikke bare reklamere på Facebook, når jeg er tilmeldt med GalaxyS2.dk

Håber jeg fik beskrevet mit problem klart nok, ellers må i jo sige til Smile
På forhånd tak!

Med venlig hilsen 

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg synes du skal tage et kig på Simon Mørks mini kursus i facebook ads. Det tager et par dage, før du er igennem det, der kommer en mail hver anden dag. Det er faktisk et rigtigt godt kursus, jeg tilmeldte mig bare for sjov, men nu har jeg da kraftigt overvejet at begynde. Big Smile

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kentora:

Hejsa. Jeg synes du skal tage et kig på Simon Mørks mini kursus i facebook ads. Det tager et par dage, før du er igennem det, der kommer en mail hver anden dag. Det er faktisk et rigtigt godt kursus, jeg tilmeldte mig bare for sjov, men nu har jeg da kraftigt overvejet at begynde. Big Smile

Jeg har faktisk læst det mini-kursus for lang tid siden, og det er rigtig godt :) Jeg synes bare ikke at det giver mig svar på mine ovenstående spørgsmål?

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret på nummer 1 giver han i hvert fald i mail nummer 4 (FB-kursus 2. del (C)). 

Jeg mener også , dog uden at være sikker, at han svarer på det andet spørgsmål, men jeg kan ikke lige finde det nu. Typisk... xD 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kentora:

Svaret på nummer 1 giver han i hvert fald i mail nummer 4 (FB-kursus 2. del (C)). 

Jeg mener også , dog uden at være sikker, at han svarer på det andet spørgsmål, men jeg kan ikke lige finde det nu. Typisk... xD 

Aaaarh, det havde jeg overset, da jeg lige sad og checkede dem igennem! Mange tak!

Ang. spørgsmål 2 kommer det lidt ind under dér tror jeg Smile

Hvis der er nogen der har links til andre samlinger over diverse regler på netværkene, må i meget gerne linke :)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jo, det står i Simon Mørks FB-kursus. Tilmeld dig igen, og læs det igen - det er meget godt!

2. Du kan/skal tilmelde endnu en side (FB) hos vær enkelt affiliate netværk. :)

Mvh

David Bograd 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

David Bograd:

1. Jo, det står i Simon Mørks FB-kursus. Tilmeld dig igen, og læs det igen - det er meget godt!

2. Du kan/skal tilmelde endnu en side (FB) hos vær enkelt affiliate netværk. :)

Mvh

David Bograd 

Ja, det så jeg, men tak for det Big Smile

Vedr. spg. 2. : skal jeg simpelthen bare skrive www.facebook.dk som hjemmeside, der hvor jeg har skrevet www.galaxys2.dk sidste gang? :) 

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok skrive facebook.com frem for facebook.dk Wink

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kentora:

Jeg ville nok skrive facebook.com frem for facebook.dk Wink

Hmm.. Jeg bruger nu altså altid facebook.dk Big Smile Den omstiller til http://da-dk.facebook.com/ 

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, det har jeg aldrig opdaget. Nok fordi jeg bare skal taste f, og så trykke enter for at komme til fjæsbogen.. xD

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)