Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook udelukker mig

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

For 2 uger siden blev min facebook konto deaktiveret.

Jeg modtager her en mail fra facebook som i kan se nedenfor:

 

Som i kan se er der et link i bunden til hvordan jeg kontakter dem. Problemet her er så bare at for at se indholdet på linket skal man være logget ind, og det kan jeg jo ikke da min konto er blevet deaktiveret, hvilket jo ikke helt er gennemtænkt fra facebooks side af.

Min gruppe har eksisteret i godt og vel et år, så jeg undre mig over at det først er nu de tager handling, og beslutter at gøre noget ved det. Denne mail er modtaget for 3 dage siden, min facebook konto blev deaktiveret for 2 uger siden. Det er godt nok hvad jeg kalder dårlig service.

Jeg har prøvet at tage kontakt til facebook via. diverse forskellige kontaktformularer din seneste 2 uger, uden held. Der kommer simpelthen ikke noget svar fra facebook.

Jeg kan ikke finde ud af hvad der er gjort forkert med gruppen, og læst deres anvendelsvilkår igennem massere af gange, men uden at se hvad jeg har gjort galt. Denne side var et forsøg med hvor hurtigt jeg kunne få en facebook gruppe til at vokse, og der kommer 15.000+ synes-godt-om indenfor 2 uger. Det eneste der egentligt stod i gruppens indhold var 10 måder på hvordan man kunne irritere sin pizzamand (for sjov).

Dette irritere mig meget, da jeg også bruger facebook til forretningsmæssige ting.

Samtidig kan jeg ikke forstå hvorfor de lukker min personlige facebook konto ned, da den ingenting har at gøre med facebook gruppen.

Har i oplevet noget lignende, og i såfald hvad har i gjort for at få jeres konto åbnet igen?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at jeg ikke har modtaget nogen bekrætelses mail fra facebook, om at de har modtaget min mail, hvilket gør det endnu sværere for mig, at vide om de har modtaget min mail eller ej.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Så spørg dog for pokker Facebook, hvordan i alverden skulle vi kunne hjælpe?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes:
Så spørg dog for pokker Facebook, hvordan i alverden skulle vi kunne hjælpe?

Hvis du havde læst hvad jeg skrev, så ville du også vide hvorfor jeg poster det her.

Læs b.la. den sidste sætning meget grundigt!

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jo være at der var en der havde prøvet noget ligndende og havde en god og hurtigt løsning på problemet!

Jeg har ikke svaret, men meningen med dette forum er vel udveksling af erfaring, og en kommentar som 'Hvordan i alverden skulle vi kunne hjælpe?' kan vel egentlig bruges som universal svar på alle indlæg?

Dissen type svar kan dog ikke bruges til meget anden end 'mudderkast', og hvad kan vi andre bruge det til?

 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har jo, som han skriver, også forsøgt at spørge Facebook Jes. Dog uden held.  

Men jo Emil, har hørt noget om at Facebook er begyndt at slå hårdere ned på dem som forsøger at tillokke sig klik, og tjene penge uden at have reelt indhold.

Du må ikke hænge mig op på den, men mener det er imod Facebooks retningslinjer, men du kan jo selv gå dem igennem og se om du på nogen måde har brudt dem :)

Mvh

Nikolaj

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Jeg har gået dem igennem.

Gruppen drejer sig overhovedet ikke om at tjene penge eller noget, da det ikke har været nogen form for reklamer eller indtjening på den. Også derfor jeg undre mig meget over den mail jeg har modtaget fra dem.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 7 person

... og Jes, forresten. Skulle du ikke til at sende de flasker rødvin ud til de aminoer du skylder? :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

"Blandt andet er sider, der er hadefulde, truende eller stødende ikke tilladte."

&

"10 måder du kan irritere din pizzamand på"

Du kan ikke se sammenhængen?

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes:
Så spørg dog for pokker Facebook, hvordan i alverden skulle vi kunne hjælpe?

Endnu et eksempel på at nogle tilføjer svar uden nogen relevans for trådstarteren. 

Tror han spørg efter folk med erfaringer for samme problemstilling!, hvilket netop gør indlægget relevant på Amino.

Til trådstarter, tror du må se i øjnene at siden er lukket og oprette en ny profil på facebook. Facebook bruger ikke ressourcer på at hjælpe de 0,00000000001% der har spørgsmål omkring hvorfor en gruppe er blevet lukket af admin. 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)