Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile Marketing? Er i med på bølgen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Jeg ved ikke om i har hørt om det, men mobile er the next big thing. Flere og flere benytter smartphones, og flere og flere begynder at betale med deres smartphone. Jeg har tænkt på en lille ide.

Jeg vil lave mobile marketing for virksomheder. Det jeg kan tilbyde er at reklamere på smartphones for virksomheders produkter, nyhedsbreve osv. Desuden vil jeg reklamere for folks apps og mobile websites. Markedsføre lokale virksomheder er også en mulighed med f.eks. click-to-call (dette er smart ved restauranter, frisører osv.)

Sidst men ikke mindst er der gode muligheder for at reklamere for musikere på iTunes. Det er super enkelt og nemt og man kommer direkte til siden hvor man kan købe musikken..

Hvad synes i om min idé og har i evt. nogle spørgsmål? Tror i der er basis for dette i Danmark? så vidt jeg er orienteret er der ikke mange der er med på den nye "dille".

Mvh. Mathias

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiasmf:

Hey. Jeg ved ikke om i har hørt om det, men mobile er the next big thing. Flere og flere benytter smartphones, og flere og flere begynder at betale med deres smartphone. Jeg har tænkt på en lille ide.

Jeg vil lave mobile marketing for virksomheder. Det jeg kan tilbyde er at reklamere på smartphones for virksomheders produkter, nyhedsbreve osv. Desuden vil jeg reklamere for folks apps og mobile websites. Markedsføre lokale virksomheder er også en mulighed med f.eks. click-to-call (dette er smart ved restauranter, frisører osv.)

Sidst men ikke mindst er der gode muligheder for at reklamere for musikere på iTunes. Det er super enkelt og nemt og man kommer direkte til siden hvor man kan købe musikken..

Hvad synes i om min idé og har i evt. nogle spørgsmål? Tror i der er basis for dette i Danmark? så vidt jeg er orienteret er der ikke mange der er med på den nye "dille".

Mvh. Mathias

Hej Mathias

Der er vist delte meninger om "the next big thing".. Men ideen er sådan set ikke ny. Jeg snakkede med flere før iPhone3 der gik med lignende tanker,  og valgte selv at gå en helt anden vej end tidligere.

Basis for det i DK, jamen det er jo også lidt spørgsmålet om hvor meget du forventer der kommer ud af det...

Mvh. Martin

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Er ikke helt sikker jeg forstår din idé. Du vil lave reklame annoncer der bliver vist på mobilen, eller et alternativ til f.eks. Apples egen iad http://advertising.apple.com/ hvor der bliver vist målrettet annoncer i apps? 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke helt. Jeg vil målrette reklamerne og sætte dem op for folk. Lidt ligesom www.gosocial.dk gør med facebook annoncer :)

Det gode er at der ikke er mange på dette marked endnu, så der er ingen konkurrence :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiasmf:

Nej ikke helt. Jeg vil målrette reklamerne og sætte dem op for folk. Lidt ligesom www.gosocial.dk gør med facebook annoncer :)

Det gode er at der ikke er mange på dette marked endnu, så der er ingen konkurrence :)

Hvem er din kundemålgruppe...Altså hvem er de "folk" du vil sælge denne ide til?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige lidt med her ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)