Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber man bedst mulig troværdighed til sin netbutik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil spørge jer om, hvordan man bedst mulig skaber troværdighed til sin nystartet netbutik?

Der er mange netbutikker, der har E-mærket og er med på Trustpilot sitet. Men er det nødvendigt for, at skabe troværdighed til sin netbutik? Og er det mere nødvendigt, at have disse mærker, hvis man starter en webbutik inden for et område, der ikke er set før?
Jeg ser blot e-mærket og Trustpilot, som en ekstra unødvendig udgift, hvor jeg hellere vil bruge pengene på markedsføring af netbutikken.

Og er det ikke rigeligt, at man er godkendt af Nets (PBS), som er meget strikse med både betalingstransaktionerne og at blive kunde hos dem?

Hvad er jeres mening/erfaring omkring dette?

Håber i kan hjælpe.


Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kreditkortbetaling giver for mig en vis troværdighed.

Derudover en "Om os" side med navne på hvem der er bag webshoppen - og her tænker jeg ikke på et firmanavn men på dit personlige navn, hvem du er og hvor du kommer fra :-)  En fysisk adresse, en email adresse og et telefonnummer.

Eventuelle en referenceside hvis du har solgt noget for Lego eller nogen jeg kender - eller ikke kender. 

e-mærket kikker jeg aldrig efter - heller ikke trustpilot.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Skriver handelsbetingelser fuldt ud og de overholder forbrugerlovgivning

skriver godt om sit produkt på siden

skriver hvem man er

adresse frem den

CVR nummer frem med det,

jo tekst jo bedre , bare alt er sandfærdigt

billeder identitet frem med det

dankort betaling er også en god ide , jo flere kort jo bedre syens jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før givet 50 kr. mere for en vare, fordi den lidt dyrere shop havde e-mærke og gode reviews. Prøv at læse alt om konverteringsoptimering her på Amino - der har været nogle spændende undersøgelser - vist nok i en ekspertblog, så vidt jeg husker.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du er mere interesseret i andre folks erfaringer end sikkerheden omkring betaling ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Fra  DialogDesigneren Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Mads,

ordet unødvendig vil jeg ikke bruge, men du har måske ret i at man kan vente med e-mærkning og trustpilot til butikken er mere etableret/overskudsgivende.

Bemærk også, at e-mærket og trustpilot er meget mere end skilte, du får på din butiksfacade - de opstiller begge en række krav, som skal være opfyldt, før din butik bliver godkendt. En fornuftig begyndelse vil være at indrette din butik, så den på alle måder opfylder de bagved liggende krav og retningslinier. Ikke nødvendigvis fra dag ét, men hen ad vejen. 

Gør det til en fast ugentlig (eller daglig) rutine at tjekke din egen butiksindretning: Kan den blive mere brugervenlig, kan sproget blive mere let forståeligt og enkelt, kan du oversætte de juridiske handelsbetingelser til dansk, så de rent faktisk siger dine kunder noget etc. etc. Det er er i de mange små detaljer, at troværdigheden grundlægges.

I stedet for et e-mærke kan du f. eks. have en konkret beskrivelse af, hvordan du og butikken arbejder med at sikre kunderne den bedste oplevelse igennem alle faser - bestilling, køb, betaling, levering, tracking, eftersalgs support osv.

Hvis du har lyst til at få en gratis og uforpligtende troværdigheds gennemgang af din netbutik, er du velkommen til at bestille en sådan hos mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)