Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for lidt opstartshjælp :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har oprettet en side på FB med mine malerier...men jeg vil så gerne have lidt hjælp til at få lidt flere "synes godt om'er".

I kan finde siden her:

https://www.facebook.com/topic.php?topic=43058&post=270653&uid=4949752878#!/pages/BomGalleri/180632508625284?sk=wall

Nedenfor kan I se mit seneste maleri. Kan I lide stilen, vil jeg blive super glad, hvis I vil hjælpe med at få lidt liv i siden i form af flere fans.

Et par gange eller 3 om måneden laver jeg opdatering med nye malerier og relaterede nyheder, så I bliver ikke overrendt af opdateringer :-)

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske bare en enkelt lille fan mere...eller to :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rikke, (Jeg regner med det er Rikke, og gætter - for jeg kan bedst lide at tale til mennesker)

I denne aminotråd gav jeg råd til en kunstner som dig.
Læs lige med i den.

Du benytter ikke de samme ord som Christian, ordet "promovere", men jeg kan se på din strøm af opdateringer so far, at du er i et: "se mine billeder"-mindset

Helt og aldeles forståeligt, for "det er jo sådan man gør opmærksom på sig selv". Det er så bare ikke det som menneskeligt set virker tiltrækkende, og der SKAL være tiltrækningskraft på Facebook, ellers kommer der aldrig gang i festen.

Mine råd ligger i mit svar til Christian i den anden tråd. Hvis du prøver objektivt at se på din egen væg, kan du så ikke fornemme at det er de opdateringer, hvor du gør mere end "bare" at vise et maleri der er de mest interessante(?)... derfor -> mere af det.

.. og der behøver efter min mening ikke være et maleri hver gang. Afveksling er godt, og det er tiltrækkende at følge med i tilblivelsen, og kunstnerens liv. Det kaldes transparens, og en god ting også for store virksomheder.

A propos det med "kunstneren", så er det min ypperste anbefaling at du skifter sidens navn til at være dit navn. Det er ikke nærværende at spørge eller få svar fra et galleri, men "vi" (i hvertfald mig) vil gerne møde dig... den der laver maleriet.

Når man går på galleri er det efter min mening spændende at høre lidt om kunstneren. Om maleriernes tilblivelse og sammen med andre perspektivere over motiverne. Det er det der gør ferniseringer til det mest attraktive tidspunkt at besøge et galleri.

På Facebook kan du finde ferniseringsstemningen frem, fordi vi går rundt inde i galleriet hele tiden. DU er værten, og bør mingle for at fortælle "den gode historie". Kan vi mærke kunstnerens passion - er der større sandsynlighed for at vi køber.

Jeg har vejledt denne kunstner en smule med lidt af de samme råd, og jeg synes der er "hyggeligt" på hendes facebookside. Prøv at kig ned over den og fornem hvornår det spiller..

... når du finder disse elementer frem i din facebooktilværelse, så behøver du ikek gå på amino og bede om at få fans. De vil komme af sig selv. Fra 0 til 100 er det sejeste træk, så hver stolt af hver evig eneste af dem (undtagen dem du har slikket røv på for at trykke synes godt om - de køber alligevel ikke noget, og anbefaler dig heller ikke til nogen)..

Dem du har tiltrukket ved at være en transparent kunstner på Facebook... det er dem der sidder i gode venners lag, og siger "jeg så et maleri på facebook i går. Det vil passe her i din stue".

Alt for nu, og held og lykke

Thomas Bigum

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tusinde tak for dit gode og meget konstruktive svar Smile

Jeg vil klart have dine råd i tankerne fremover.

De bedste hilsner

Rikke

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Jeg går næsten ud fra du tog imod Thomas' råd, da linket til din facebook side ikke virker mere. :)

Må ellers sige at det maleri, jeg kan se her på Amino, ser yderst interessant ud.

Håber linket bliver fikset, så man kan komme ind og kigge nogle flotte malerier. ;)

Dbh.

Rasmus W. Pedersen

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Ja, det virker super. ;)

Jeg læste i en anden tråd, at du gerne ville lave siden til kun at lukke folk ind når de trykkede på ''like''?

Grunden til jeg spørger er fordi, du har velkomsten i orden, men brugere der ikke har trykket ''like'', kan stadig se væggen, ved at trykke ''væg'', så reelt, så virker løsningen ikke, da jeg tror den ikke er blevet sat ind korrekt.

Og så tænkte jeg på om, det måske ikke ville være en løsning for dig at annoncere på facebook?

Ved godt det koster, men lad os vende den om, hvad ville du måske ikke kunne sælge?

Udover det, så synes jeg det ser rigtig fornuftigt ud, og må sige jeg virkelig godt kan lide dine billeder. :)

Ønsker dig ihvertfald al held og lykke.. ;)

Dbh.

Rasmus W. Pedersen

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tusinde tak for dit kompliment Smile

Jeg ved godt det ikke virker - sad og rodede med det igår, men kan simpelthen ikke se, hvordan jeg sætter siden op, så det er krævet at man synes godt om for at få adgang til siden. Måske kan du vejlede mig?

Med hensyn til annoncering, så har jeg sat nogle annoncer op for at teste, hvad der virker. De er dog sat i bero lige pt. da kontoen har lavvande :-)

 

Smil

Rikke

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Nu har jeg ikke 110% forstand på Facebook, da ikke rigtig bruger siden, men mon ikke der er en anden amino, der brænder for at fortælle hvordan det skal gøres - Ellers følger jeg gerne op det dog ;)

Og det med lavvande i kassen kender jeg selv alt for godt.. :/

Dbh.

Rasmus W. Pedersen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)