Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du idéer, som kan kickstarte vores social-marketing?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO delen har vi ret godt styr på. Alle vores artikler er helt unikke. Vi har også SEO-blogs, bruger omkring 50-70 timer om måneden på at skrive nye tekster til vores hjemmeside. Kategoritekster, produkttekster, artikler osv... Så den del behøves ingen bekymre sig om :) Vi ligger også rigtig godt i Google. 75% af vores besøgende er organiske, og størstedelen af vores omsætning kommer derfra.

Men ja, Casper du har ret. Det handler om den virale del. Hvordan vi får folk til at dele vores råd med deres venner, hvordan vi kan komme mere rundt på nettet. Mund til mund metoden.

Vi har selv overvejet "Ugen sikkerhedsråd" og det er p.t. også det vi kører med. Men spørgsmålet er, om det virkelig er noget, som rykker! Om vi ikke skal ændre det til noget andet? Eller om vi skal spice det lidt op... Lige nu kører vi ugens sikkerhedsråd med en sjov vinkel.. For at håbe folk trækker lidt på smilebåndet når de læser overskriften, men alligevel møder seriøst indhold...

Idéer til hvordan vi kan lave indholdet er også meget velkommen!

Dbh. Yngvi

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Jeg er lodret uenig - det er fra mit synspunkt to forskellige slags marketing.

Hvis man nu har 10.000 engagerede fans på Facebook, hvad betyder det så om man ligger godt i Google?

Vis vil kickstarte fans book side er google en god ting , for begge ting hænger samme , udnyt social marketing til at opnå bedre  resultatet og udnyt SEO til at opnå bedre social marketing begge ting hjælper hinanden

God i google betyder flere ser de side han linker til , den side han ønsker forklare om sit produkt og det er i sidste ende mere salg det går ud på ikke at have 100.000 likes fans som er kommet på intet sigende kampagne der kun er ud efter flere fans

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

SEO delen har vi ret godt styr på. Alle vores artikler er helt unikke. Vi har også SEO-blogs, bruger omkring 50-70 timer om måneden på at skrive nye tekster til vores hjemmeside. Kategoritekster, produkttekster, artikler osv... Så den del behøves ingen bekymre sig om :) Vi ligger også rigtig godt i Google. 75% af vores besøgende er organiske, og størstedelen af vores omsætning kommer derfra.

Men ja, Casper du har ret. Det handler om den virale del. Hvordan vi får folk til at dele vores råd med deres venner, hvordan vi kan komme mere rundt på nettet. Mund til mund metoden.

Vi har selv overvejet "Ugen sikkerhedsråd" og det er p.t. også det vi kører med. Men spørgsmålet er, om det virkelig er noget, som rykker! Om vi ikke skal ændre det til noget andet? Eller om vi skal spice det lidt op... Lige nu kører vi ugens sikkerhedsråd med en sjov vinkel.. For at håbe folk trækker lidt på smilebåndet når de læser overskriften, men alligevel møder seriøst indhold...

Idéer til hvordan vi kan lave indholdet er også meget velkommen!

Der mangler i den grad links til siden de 1900 links fra yahoo site seach er nærmeste fra samme side.

Der kan gøres ekstrem meget på SEO ellers sagde jeg det ikke.

jeg ved ikke hvor mange 1000 daglige relevante besøgene din siden har men min mening er det kan kraftigt forbedres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der mangler i den grad links til siden de 1900 links fra yahoo si seach er nærmeste fra samme side.

Der kan gøres ekstrem meget på SEO ellers sagde jeg det ikke.

ved ikke hvor mange 1000 daglige relevante besøgene siden har men min mening er det kan kraftigt forbedres

Til info kan jeg fortælle dig siden er 8 måneder gammel. Hvis du ser vores statistikker vil du blive overrasket over udviklingen. Vi ligger i top 10 på 70% af vores ønskede søgeord, og vi har fuldtidsmedarbejdere, som udelukkende skriver artikler og forbedrer tekster til vores kunder :) Vi arbejder på en brændende platform, og det går rigtigt hurtigt. Der er ikke meget mere at gøre, end det vi gør nu. Og det fortsætter den vej. Der er ikke noget at diskutere om.

Med hensyn til vores blog, så er den selvfølgelig bygget op således den er søgemaskinevenlig. Indlæggende vil automatisk blive godt indekseret. Der kommer en masse indhold på. Der er altid en meget hårfin balance mellem SEO-indhold og brugervenligt indhold. Vi har allerede en blog med masser af artikler udelukkende med hensyn på SEO... Denne her med sikkerhedsråd skal have fokus på vores målgruppe. Den vil automatisk blive fundet i Google.. Stadig er det vigtigste for os, at folk vil connecte det med Facebook. Vi vil gerne gøre vores facebook-side mere populær. Det er det jeg er ude efter. Alt med Google har vi strategi over.

Dbh. Yngvi

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Mikael christiansen:

Der mangler i den grad links til siden de 1900 links fra yahoo si seach er nærmeste fra samme side.

Der kan gøres ekstrem meget på SEO ellers sagde jeg det ikke.

ved ikke hvor mange 1000 daglige relevante besøgene siden har men min mening er det kan kraftigt forbedres

Til info kan jeg fortælle dig siden er 8 måneder gammel. Hvis du ser vores statistikker vil du blive overrasket over udviklingen. Vi ligger i top 10 på 70% af vores ønskede søgeord, og vi har fuldtidsmedarbejdere, som udelukkende skriver artikler og forbedrer tekster til vores kunder :) Vi arbejder på en brændende platform, og det går rigtigt hurtigt. Der er ikke meget mere at gøre, end det vi gør nu. Og det fortsætter den vej. Der er ikke noget at diskutere om.

Med hensyn til vores blog, så er den selvfølgelig bygget op således den er søgemaskinevenlig. Indlæggende vil automatisk blive godt indekseret. Der kommer en masse indhold på. Der er altid en meget hårfin balance mellem SEO-indhold og brugervenligt indhold. Vi har allerede en blog med masser af artikler udelukkende med hensyn på SEO... Denne her med sikkerhedsråd skal have fokus på vores målgruppe. Den vil automatisk blive fundet i Google.. Stadig er det vigtigste for os, at folk vil connecte det med Facebook. Vi vil gerne gøre vores facebook-side mere populær. Det er det jeg er ude efter. Alt med Google har vi strategi over.

 

Jeg Hader ganske enkelt at høre at man er tilfredshed med 10 pladser, når man kan se åbenlyst det kan gøres bedre

spred jer mere ud med links det skal ikke komme fra de samme sider og jeg ikke ville ikke være tilfreds med efter 10 måneder med det i siger når man ikke har spredt sig og derved ved man godt kunne gøre det bedre vis man har denne viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Hader ganske høre tilfredshed med 10 pladser .

spred jer mere ud med links det skal ikke komme fra de samme sider og jeg ikke ville ikke være tilfreds med efter 10 måneder med det i siger når man ikke har spredt sig og derved ved man godt kunne gøre det bedre vis man har denne viden

Igen, vi har 100 % styr på vores SEO-strategi. Den diskussion hører til under et andet sted. Men tak for dit input.

Tilbage til emnet og væk fra mudderkasteriet. Hvis andre kan hjælpe med social-marketing idéer, vil det hjælpe os meget.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael, beklager, men kan stadig ikke følge dig. :-) Men lad det nu ligge, lad os i stedet give Yngvi nogle gode idéer.

Brainstorm:

XXX synes godt om 'at der nu ikke kommer indbrud i hans hus'

XXX synes godt om 'Sikkerhedsråd'

Men det er jo et svært emne. Der er nok ikke mange unge, som står for størstedelen, der ville melde sig ind i ovenstående. Til gengæld, er dem der kommer, ret dedikeret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Mikael christiansen:

Hader ganske høre tilfredshed med 10 pladser .

spred jer mere ud med links det skal ikke komme fra de samme sider og jeg ikke ville ikke være tilfreds med efter 10 måneder med det i siger når man ikke har spredt sig og derved ved man godt kunne gøre det bedre vis man har denne viden

Igen, vi har 100 % styr på vores SEO-strategi. Den diskussion hører til under et andet sted. Men tak for dit input.

Tilbage til emnet og væk fra mudderkasteriet. Hvis andre kan hjælpe med social-marketing idéer, vil det hjælpe os meget.

Afslutning vis det var ikke mudderkastning men disse 2 ting hænger samme SEO og social marketing , det , husk spred jer , jeg ved ikke hvor meget i satser med det er en meget ensrette links i har

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Yngvi

Regel nummer 1 - provoker.

Derefter kunne man måske lave en sketch på hvor meget reality-lort jeres pengeskabe kan holde til

- Betrangt det som en hurtigt brainstorm, med tømmermænd, hehe

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé fra Manageren som jeg lige griber ;-)

Lav nogle Youtube videoer, der viser hvor meget pengeskabene kan holde til?

Put en kanin ind i et pengeskab, og prøv derefter at sæt ild til det, skyd på det osv. :-) Haha. Så skal det nok få visninger.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)