Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du idéer, som kan kickstarte vores social-marketing?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Hos min virksomhed har vi besluttet os for at dele et godt sikkerhedsråd ca. 3-4 gange om måneden. Det her sikkerhedsråd er noget enhver husstand skal kunne gøre brug af, gratis.

Disse råd bliver skrevet på vores wordpress-blog, som automatisk poster det på vores facebook-wall, twitter profil og linkedin profil. Artiklerne bliver skrevet med en lidt sjov og lidt skæv vinkel, som forhåbentligt gør det lidt sjovere at læse om sikkerhed, end normaltCool.

Målet med dette er, at folk synes godt om artiklerne og får lyst til at synes godt om vores facebook profil og får lyst til at dele det med deres venner når de ser et rigtigt godt og sjovt råd, som de aldrig selv havde tænkt på.

Men.. Vi har brug for at få det kickstartet, og har brug for hjælp og inspiration til disse punkter:

  • Hvordan kan vi få flere til at blive medlem af vores facebook-side og besøge vores sikkerhedsråd-side? Hvad skal der til før DU ville gøre det?
  • Bør vi inddrage brugere og bede folk om at komme med deres egne gode hverdags-råd, som vi så kan promovere igennem vores medier, og så kreditere den enkelte person for det?

Vores målgruppe her er veletablerede husstande, gerne familier.

Facebook-siden ses på http://www.facebook.com/safegear

Sikkerhedsråds-bloggen ses på http://www.safegear.dk/sikkerhedsraad

Jeg håber mine med-aminoer kan komme med nogle idéer til hvordan jeg kan skabe viral-markedsføring og hvordan vi kan få det her op at køre. Skal vi ændre vores facebook side, i så fald hvordan?

Jeg håber I har nogle kreative ting…. På forhånd mange mange tak! Smile

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej yngvi,

Jeg har tidligere sagt et par borgerlige ord om ordet "automatisk". Essensen af talen, er at du ikke må undervurdere, at jeres engagement i facebooksiden føles meget overfladisk, hvis i ikke er der.

Som svar på dine bullits... :
Frist mig ind med noget meget brugbart indhold. Noget af så høj værdi, at jeg føler jeg går glip af noget hvis jeg ikke trykker synes godt om, og giver jer en chance.

Du kan efter min mening ikke regne med at folk kommer med egne råd. Du kan spørge efter dem, men jeg fornemmer ikke det er et emne, som lige umiddelbart er noget folk har meget at sige om. Hvis det skal ske, skal du bede om dem - og realistisk set vil der nok ikke være synderligt meget riv i kommentarfelterne før du har passeret 500-1000 fans.

Skulle jeg lige smide lidt inspiration på weber-grillen, så skulle det være - at du skal vise nogle ulykker - i stedet for at vise sikkerhedstip. Det vil have ENORMT meget større tiltrækningseffekt, fordi folk vil se blodet.... Der er kun én grund til jeg ser på Parkour, og det er IKKE fordi jeg synes de er gode til at springe Big Smile

Kan du se mening i det, og også vil følge den, så anbefaler jeg dig at ændre titlen på facebooksiden så den fra start signalerer et mere "så-galt-kan-det-gå"-tema.. Jeg regner med at du ligeså tydeligt som mig, kan se hvorfor du kan sælge sikkerhedsudstyr til folk der er kommet for at se på ulykker.

/bigum

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg så din video! God vinkel. Du har nogle gode pointers som jeg lige vil tage med.

Det hedder sig sådan at jeg primo juni holder møde med de andre i virksomheden omkring strategien i siden. Indtil videre er det min egen kreativitet, som laver den, og i dag handler det meget om automatisering og spare tid hvor tid kan spares. Tiden, der skal bruges og prioriteres skal gerne kunne argumenteres, så den kan bruges. 

At ændre titlen er jeg HELT ENIG med dig i. Det er vi også alle herinde. Vi har bare ikke fundet ud af hvad det skal ændres til. Du har et godt forslag. Det eneste vi er nervøse for er, om vi sender et forkert signal. Om vi støder for mage ved at vise for "slemme" ting. Vi er lidt nervøse for om skræmme-kampagner bliver modtaget positivt. Men jeg er hooked på idéen, og den er hermed noteret til vores næste møde herinde.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi.

Jeg ville oprette en side med navnet 'Ugens Sikkerhedsråd' eller 'Ugens råd om Sikkerhed i hjemmet'. Eller noget i den stil.. Der ville mange blive nysgerrige, og det tror jeg på ville give en god effekt.

Så kan I give dem en masse værdi, og langsomt konvertere dem til kunder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Hvordan hjælper det Yngvi med social marketing at skrive unikke tekster?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej Mikael.

Hvordan hjælper det Yngvi med social marketing at skrive unikke tekster?

Hans side kommer højere op med unikke tekster , den side han linker til på hans hjemmeside til hans social netværk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det ved jeg godt - men det hjælper ham jo ikke med at starte den virale effekt.

Han spørger indtil omkring social marketing, ikke omkring SEO.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hehe det ved jeg godt - men det hjælper ham jo ikke med at starte den virale effekt.

Han spørger indtil omkring social marketing, ikke omkring SEO.

Uden SEO kommer du ikke ret langt med din social markting og uden social markting kommer du ikke langt med SEO , derved de 2 ting er det samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lodret uenig - det er fra mit synspunkt to forskellige slags marketing.

Hvis man nu har 10.000 engagerede fans på Facebook, hvad betyder det så om man ligger godt i Google?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)