Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WTF?! Det er op af bakke at kunne modtage dankort, hva?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så får du en offtopic tak også, Rasmus - og ja, jeg var lige ved at få en blodprop over Synology og Qnap :D

Jeg må se om jeg ikke kan tiltuske mig muligheden for at anmelde nogle af de lidt større og bedre af deres modeller :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager allerede PayPal nu og det kører fint.

Det var bare min opfattelse at kunderne skulle oprette sig hos Paypal i forbindelse med deres første betaling hvis ikke de allerede havde en paypalkonto? Sådan tror jeg i hvert fald det har været men det kan jo være lavet om :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Inde i Paypal kan du oprette varer også copy/paste koden ind på din side. Hvis kunden betaler mere end 5-8 gange (mener jeg) på din side skal han af sikkerhedsmæssige årsager oprette en paypal. Men det fungere fint og jeg får straks en email. Det er heller ikke så skræmmende for kunden, fordi de bare taster kortoplysninger som så mange andre stedet, Men under profil, kan du oprette varer, tilføje specielle knapper som du oploader i eks. .png format. Også kan du faktisk have indkøbsvognen i paypal hvis du eks. selv har bygget siden op i et WYSIWUG. men ikke har en fast indkøbsvogn integreret.

Fik skrevet igen, da Amino så ud til ikke at oprette mit indlæg før ;-)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers er der altid Euroline + ePay/QuickPay. De kan dog heller ikke tage rene dankort.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Står i samme situation som trådstarter.

Min side er dog færdigt programmeret jeg skal bare skifte koncept så folk skal betale for at ligge på min side. Derfor jeg skal have et betalingssystem.

Programmering starter først i midt juni, men kan jeg allerede nu søge om "godkendelse" hos PBS ? Eller hvordan fungere det ville gerne være lidt på "forkant"...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kunne byde ind på den Smile ?

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg valgte for cirka 8 måneder siden at bide i det sure æble.

Før brugte jeg paypal og bank overførsel, og det var også fint nok mens firmaet var i start stadiet. Men i 2010 kostede det mig alene 20.000 kr i rene paypal gebyrer, hvilket jo må siges at være en slat penge, som jeg godt kunne bruge på noget andet.

Dankort er dyrt at oprette, men gebyret er lavere. Og efter jeg fik implementeret Dankort og de andre betalings kort på siden er omsætningen steget med 25%. Samtidig synes jeg det er meget nemmere at administerere end paypal og Bank overførsler.

facebook var kommentarer fra en kunde også, at det var fandme på tide at jeg fik dankort betaling. Så det må være noget folk ønsker når de handler, og er din mål gruppe hr og fru danmark kan det kun gavne din forretning.

 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

klp29:
Jeg har lige fået at vide, at man skal betale 3.500 kr. alene for at PBS laver den krævede kreditvurdering. Herpå oprettelsesgebyrer, herpå løbende løbende udgifter og herpå så eks. dankortterminal mv.

3.500 er da kun, hvis du vælger den "fulde" pakke med internationale kort også? (og disse kan du så evt. tage via Euroline)

Dankort-priser:
http://www.pbs.dk/da/produkter/dankort/priser/Pages/default.aspx

Internethandel, oprettelse: 250 kr. Årsabonnement 1.000 kr. + transaktionsomkostninger.

Internationale kort-priser:
http://www.pbs.dk/da/produkter/internationale-betalingskort/Pages/priser.aspx

Sådan var det ihvertfald forrige år, da jeg oprettede dankort-aftale.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej klp29

Hvorfor ikke slå to fluer med et smæk?

Tag et regnskabsprogram der har integreret dankort betaling og lad dine kunder betale online med dankort.

Du sender en faktura til dine kunder og de har så muligheden for at betale med dankort eller lave en normal bankoverførelse hvis de er mere trygge ved det.

Prøv det gratis allerede nu, det er stadig i beta, men fungerer fint som regnskabsprogram og faktureringssystem. 

Jeg skal nok sørge for at godkende dig med det samme som beta bruger.

Venlig Hilsen

Lara 

Billy's Billing

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)