Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 spm om FB. Hvorfor kommer mine indlæg ikke ud på brugernes side + hvordan foreslår grupper min gruppe ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Håber i kan hjælpe mig med nedenstående, da det driller :)

1. Hvordan får jeg mine indlæg fra min side ud på brugernes profil side ?
Hver gang jeg skriver noget, kommer der ikke ud på deres profiler.

2. Hvordan foreslår en anden gruppe deres medlemmer at blive medlem af min gruppe ?

 

På forhånd tak :)

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvad er gruppen til? Er det til dit firma? For så vil jeg kraftigt anbefale dig at lave det som en side i stedet... det gør det nemmere for folk at blive "medlem" og giver dig flere muligheder ifm. at promovere dit firma.

1. Når du skriver en status-opdatering så bliver det vist i deres News Feed / Nyheder. Det bliver ikke vist på deres Væg hvis det er det du mener. Så skal de selv dele din side med deres venner... men det kan du godt få dem til ved at belønne dem med noget gratis information eller vareprøve eller en konkurrence fx.

2. For at få andre sider til at foreslå din side kan du enten kontakte nogle i samme marked men som ikke er direkte konkurrenter... eller bare lave et indlæg på deres væg. Hvis du giver værdi til deres medlemmer har de det sikkert fint med det... så længe du ikke bare prøver at sælge noget med det samme.

Håber det kan bruges.

Mvh Janus.

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus.

Tusind tak for din kommentar.

Min page er www.facebook.com/styrkosten

Jeg vil mene den er oprettet som en side :).

Øv håbede man kunne poste på deres væg hehe :).

Skide god ide med lignede sider :)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser ud som om den er lavet iden rigtige form - dvs en facebookside. Brug aldrig ordet "gruppe" igen, så forvirrer du bare dig selv, og dem der evt. skal give dig råd Smile

(.. en gruppe er noget andet)

1) .. som Janus skriver. Dine opdateringer flyver gennem strømmen på folks forsider. Forsider er ikke det samme som en væg. Førstnævnte er et flow af nyheder fra venner og sider, sidstnævnte er mere hjemmebanen, hvor venner kan klistre noget op eller lægge besked - i øvrigt til andre venners skue.


En sideadministrators opdateringer sidder ikke fast nogen steder - andre end hjemme på sidens egen væg.

Facebook er meget "nu og her". Så de det ikke i dag, skan du ikke regne med de ser det i morgen. Du må gentage dig selv, med respekt for at det også er irriterende med gentagelser.

2) .. kom væk fra tanken at gøre "nem reklame" for din facebookside. Vend bøtten på hovedet og kig indad. Gør den SÅ fed, at folk kommer til den af sig selv.

Det fortæller jeg lidt om i videoen her. Invitere folk til facebookside
Håber den kan være til inspiration.

Go' weekend Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)