Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 2 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Det er jo præcist det her indlæg som du skal svare på! Det handler jo om din mening og holdning til MLM.

En af de ting der gør at MLM tråde fylder så meget her på Amino, er at de meget tit kommer til at handle om for eller imod MLM! Det er præcist det som det er meningen at denne tråd skal handle om!

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Lundsby:
selvfølgeligt i takt med at Twitter er vokset

Nu må du lige briefe mig - hvad pokker har Twitter med det her at gøre? Hvad sker der på Twitter jeg overset?

Som jeg oplever det, er en del af højere niveau af Amino debatten, flyttet over på Twitter!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 6 person

Interessant Hmm

Som jeg ser det, så er det ikke MLM konceptet der er et problem her på Amino, men de folk der føler, at de skal udtrykke deres holdninger (for og imod), i stedet for at give gode konstruktive karma råd og vejledning på lige fod med de andre kategorier.

Jeg er hverken for eller imod MLM, men jeg er imod de folk der har travlt med at fylde Amino.dk op med deres holdninger, som intet konstruktivt bidrager.

Det er min holdning Angry

Her er mit råd – Ting fylder først, hvis du vælger at lade det fylde. Hvis du vælger, at det ikke skal fylde, så forsvinder det.

God karma her fra Left HugRight Hug

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Lundsby:
Jeg må indrømme at jeg sætter webshop ejere, i en helt anden kategori end MLM

Den eneste reelle virus der findes på Amino, er folk der tror de er bedre, smartere og mere "iværksætter-agtige" end andre.

Fy for den lede, for en klam holdning at have til andre mennesker. Ick!

Når der ikke er flere MLM'ere at svine til - så kommer turen vel til folk, der bare generelt ikke deler dine holdninger går jeg ud fra?

Jeg synes meget hellere du skulle tage din grønne jakke, dine army-støvler og dit hagekors armbind på, og gå ud og nyde aftensolen, i stedet for at sidde og overveje, hvilke kategorier der skal renses ud i på Amino.

 

 

 

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Som jeg oplever det, er en del af højere niveau af Amino debatten, flyttet over på Twitter!



Seriøst? Det er forbi gået min næse - er der et link?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
Det jeg synes er mest ærgerligt ved MLM er, at diskussionerne ofte handler om alt andet end konkrete problemstillinger.

Kunne det muligvis have noget at gøre med, at der altid kommer ekstremt negative kommentarer i trådene fra folk der hverken er i branchen, og som heller ikke har interesse i branchen? Derfor kommer trådene altid til at handle om alt mulig andet end det trådstarter oprindeligt lagde ud med.

Jeg sidder sgu da heller ikke og blander mig i jura-forummet med kommentarer om, hvordan jura er skruet sammen - og bitcher over, at nogle jurister er latterlige, fordi de får frikendt forbrydere. Men af den simple årsag, at jeg ikke kender særlig meget til jura, så lader jeg være. ;-)

Hvis folk, der ikke har forstand på MLM praktiserede samme "afholdenhed" fra MLM-trådene, så ville disse tråde slet ikke støje på samme måde. 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Kenneth

Jeg må indrømme at jeg sætter webshop ejere, i en helt anden kategori end MLM. Jeg ser dem som meget mere igang sættende. Nok fordi det er længe siden jeg sidst har set et indlæg der handler om hvormange penge man kan tjene som webshop og men jeg har set mange (og skrevet nogle selv) der handler om at hvormange udfordringer og hvor hårdt arbejde det er at få succes med sin shop.

Hej

Jeg ser tit webshop ejere opfordre til at give tilbagemeldinger på deres shop, tude over post danmark. Og at det er blevet for dyrt at drive webshop fra DK.

Ligeså så er der rigtige mange tråde om drop shipping.

Problemet med webshops, som med mange af de MLM produkter der findes, er at de skubber penge rundt, som til sidst ender i Kina, eller et andet land der tillader børne arbejde. Og egentligt kun skaber værdi for den enkelte og ikke samfundet.

For mig er det egentligt fint nok at mennesker kan tjene penge så de kan klare sig selv, det gør købmanden, supermarkedet jo også eller den lille elektronik biks.

 

/Kenneth

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Allan I:

Lundsby:
Jeg må indrømme at jeg sætter webshop ejere, i en helt anden kategori end MLM

Den eneste reelle virus der findes på Amino, er folk der tror de er bedre, smartere og mere "iværksætter-agtige" end andre.

Fy for den lede, for en klam holdning at have til andre mennesker. Ick!

Sådan har jeg det, for mig er iværksættere fantatiske folk, som man bør se op til og stræbe efter at være en af. Desværre gør den holdning også at der er nogen der efter min definition falder udenfor. Og jeg beklager selvfølgeligt at du højst sandsynligt ikke er blandt dem jeg ser op!

Allan I:

Jeg synes meget hellere du skulle tage din grønne jakke, dine army-støvler og dit hagekors armbind på, og gå ud og nyde aftensolen, i stedet for at sidde og overveje, hvilke kategorier der skal renses ud i på Amino.

At du mener man er nazist fordi man ikke er tosset med MLM, siger vist mere om dig end mig Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Lundsby:

Som jeg oplever det, er en del af højere niveau af Amino debatten, flyttet over på Twitter!



Seriøst? Det er forbi gået min næse - er der et link?

:-) http://www.twitter.com tricket ved Twitter er at man selv vælger hvem man vil høre fra.

 

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Lundsby:
Per Krabbe:
Lundsby:
selvfølgeligt i takt med at Twitter er vokset

Nu må du lige briefe mig - hvad pokker har Twitter med det her at gøre? Hvad sker der på Twitter jeg overset?
Som jeg oplever det, er en del af højere niveau af Amino debatten, flyttet over på Twitter!
 
Så er jeg glad for Twitter. For så kan Alfahanner der prædiker få lov til at tale om skabe followers og dem som ønsker debat og kan tåle modspil kan blive tilbage på Amino.
Jeg synes faktisk, her er meget mere rart på Amino for tiden end her har været før.
Side 2 ud af 21 (206 indlæg)