Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er MLM skadeligt for Amino?

Side 19 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Henning:
Hvad så med crackdealere skal de også være her, for de er vel også en slags netværkere.


Du er jo direkte uintelligent....  smartass..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Og den eneste grund til at jeg har markeret mig, er for at markerer at der er nogle her på siden som der egentligt er ligeglad med det.

Det samme her inden debatten blev virkelig underlig og usammenhængende...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det samme her inden debatten blev virkelig underlig og usammenhængende...

 

Der er jo ingen tvivl om at der er modstand mod MLM og deres produkter. Og der er så også en masse tilhænger af det.

Jeg vil ikke orke at finde hoved eller hale i det, og egentligt er det jo bare et grimt billed af, hvad nogle oplever i deres daglig dag.

Man kan også vende en sådan debat lidt om, og så sige at det er sådan noget som iværksætte kan resikere at møde. Og her taler jeg faktisk af erfaring.

/Kenneth

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke rimeligt dette her - det kan ikke blive/være kremen af dansk erhvervslivs kommende store iværksættere der taler/skriver således?

Amino´s egen Lundsberg starter således "Hej allesammen "

- undtaget de der i Network Marketing !

--------------------------------//--------------------------------------------------------

Trådstarters slutbemærkning i indlægget:

Så ja, hvad synes du? er MLM en skadelig virus der sænker bundniveauet for iværksætteri, eller er det godt at der er plads til alle?

Et citat:

At du mener man er nazist fordi man ikke er tosset med MLM, siger vist mere om dig end mig

Trådstarters profil:

Jeg er medejer af EasyFlow og CloudSprout. Vores mission er at lave den optimale web-platform.

Jeg er uddannet Civil Ingeniør (Informatik) fra DTU. Teknologi-mæssigt har min fokus ligget på Microsofts .Net platform, hvor jeg har været med siden den blev opfundet. Jeg har 14 års erfaring med udvikling af webapplikationer.

Rent teknisk er mine hoved interesser arkitektur og optimering af hold performance. Jeg har igennem tiden haft fornøjelsen af at arbejde på projekter hos Københavns Lufthavn, Bank Invest, PKA, KMD og BRFKredit. Min rolle har typisk været arkitekt/mentor.

På nuværende tidspunkt går alt min tid med CloudSprout, vi har fundet en måde hvorpå designerne kan springe programmøren over, alle de designere vi har lært at bruge produktet har været ovenud begejstrede. Så nu er det bare at erobre verden :-)

--------------------------------//--------------------------------------------------------

Jeg har fulgt med herinde i en længere årrække – selv har jeg tilført en del i

debatten på godt og ondt – hvorfor?  

-       Med et formål at fortælle alle andre om min begejstring over at jeg har påbegyndt en 
        forretning

-       At jeg trives med at møde mennesker

-       At jeg vil fortælle om mine produkter og om forretningsmodellen

-       At jeg vil lærer af de kommentarer dette medfører

-       At jeg via et net medie forsøger at komme i kontakt med potentielle kunder

-       At jeg drager STOR nytte af at læse/spørge de herinde der har fingeren på pulsen om
        forretningsmæssige forhold

-       At meget mere ………………

Det er tankevækkende så mange timer mange herinde anvender på noget så uinteressant som at udtrykke deres meninger om et forretningsområde som MLM!

At man nu er kommet så langt ud i mangel af argumenter at man søger til disse sætninger :

Så ja, hvad synes du? er MLM en skadelig virus der sænker bundniveauet for iværksætteri, eller er det godt at der er plads til alle?

Et citat:

At du mener man er nazist fordi man ikke er tosset med MLM, siger vist mere om dig end mig

--------------------------------//--------------------------------------------------------

Så er debatten meningsløs og ikke særlig lærerig og meningsfyldt at deltage her !

Amino har tilsyneladende virus – og den skabes tilsyneladende af nogle få personer fra Amino´s kernegruppe og som jeg ikke tror tilhøre Network Marketing folk – derfor:

Att.: MartinThorborg:
Og undlad nu du/I Amino pusher/e
- at svare på vegne af Martin han kan godt selv!

Martin Thorborg så skulle du nok nedlægge MLM gruppen og lade folk arbejde med Amino på de områder folk føler relevante for den enkelte. Vi har drøftet dette tidligere !

Du bidrager til at skabe denne splid ved at gå forrest med denne opdeling – du ved om nogen hvad det drejer sig om og arbejdet med Network Marketing rummer fuldt alle erhvervslivs-kvalifikationer.

Jeg tror Amino er i fare for at komme i en uhensigtsmæssig kategori – Twitter er nævnt du nævner den også selv nu og da – Facebook er også meget anvendt og der er højere til loftet ! – ikke fordi jeg er vokset fra Amino, som du udtrykker det men for at jeg føler mig uvelkommen i Amino!

Du ved en utilfreds kunde fortæller det til 22 andre - og det går hurtigt - Networket arbejder – så jeg forstår godt du kalder dine såkaldte (venner til orden) her.

Godt brølt løve!   Broken Heart

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

At man nu er kommet så langt ud i mangel af argumenter at man søger til disse sætninger :

Så ja, hvad synes du? er MLM en skadelig virus der sænker bundniveauet for iværksætteri, eller er det godt at der er plads til alle?

Et citat:

At du mener man er nazist fordi man ikke er tosset med MLM, siger vist mere om dig end mig

Der undlader du vist behændigt at glemme, sammenligningen mellem folk der ikke mener at MLM hører til på Amino, og tage sit hagekors armbånd på Wink

Jeg har ikke læst alle indlæggene, da jeg synes at bundniveauet blev nået helt tilbage på side 3 eller 4, men jeg har skimmet det, og det er en mudret og svinsk debat, som jeg ikke håber bliver den kommende standard på Amino. Og dette gælder begge lejre.

Men efter at have tænkt over det, skal MLM selvfølgelig have sin egen kategori herinde. Først og fremmest fordi det selvfølgelig er en helt legal virksomhedsform som alle andre, og derfor naturligvis også skal have samme vilkår.Og sekundært fordi dem der ikke ønsker at læse om MLM, meget let kan navigere udenom det, som det er i dag.

Men både denne og en del øvrige debatter, bør give stof eftertanke. Især os der ikke er ret store tilhængere af MLM i som det er lige nu. Vi bør selvfølgelig bare holde os væk fra debatterne, for vi har som sådan ikke noget positivt at bidrage med.

Og jeg kan konstatere, at MLM folket er meget argumentationslyste, sandsynligvis fordi de ofte bliver stillet kritiske spørgsmål, og derfor har indstuderet forskellige forsvarstaler. Og derfor ender disse debatter oftest i en lang gang ligegyldigt ingenting, hvor ingen rykker sig en cm.

Så jeg vil være den første der tager initiativ til at gøre MLM tråden mere ren, ved at forsøge at holde mig væk fra de indlæg. Jeg kan ikke garantere at det lykkedes, men jeg vil prøve :o)

Jeg ved at jeg kan fjerne muligheden for at se indlæg derfra, men det vil jeg ikke gøre. Ligesom jeg heller ikke bruger "ignorer" funktionen, på brugere jeg i virkeligheden ikke ønsker at se indlæg fra. Så jeg må se om jeg kan klare det manuelt Big Smile

 

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Der er jo ingen tvivl om at der er modstand mod MLM og deres produkter. Og der er så også en masse tilhænger af det.

Jeg vil ikke orke at finde hoved eller hale i det, og egentligt er det jo bare et grimt billed af, hvad nogle oplever i deres daglig dag.

Man kan også vende en sådan debat lidt om, og så sige at det er sådan noget som iværksætte kan resikere at møde. Og her taler jeg faktisk af erfaring.

Jeg er nu heller ik tilhænger af MLM, men derfor kan man nu godt tale pænt til dem, som arbejder med det... Det er vel almen høflighed...

Desuden sker der en masse spændende tiltag indenfor MLM, som man sagtens kan udnytte i andre brancher. Så at lure med fra side linien, uden at involvere sig økonomisk og tidsmæssigt, er måske ik det dummeste i verden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dit indlæg, men da du har copy/paste både min profil og nogle indlæg, så føler jeg næsten at jeg bør svare.

Nu er det debatten blevet rimeligt lang, og den har også taget en del uventede drejninger, men hvis du kigger efter vil du også se et forsøg på at gøre Amino til et bedre sted, både for MLM'er og ikke-MLM'er.

Dit forslag om at nedlægge MLM kategorien, synes jeg er lidt dratisk! Jeg synes det er fint, at der er plads til alle jeg synes bare MLM fylder uhensigtmæssigt meget, og så kunne jeg godt tænke mig at få flere af de mere erfarne iværksætter kapaciteter til at bruge Amino igen.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Tak for dit svar - ja det såre/ærger mig, at argumenteringen er nået hertil - dårligt sprogbrug selv fra folk der burde kunne klare sig bedre uden at krybe til dette lavniveau og det såre/ærger mig at de kan få så meget plads da de medvirker til at nedgøre Amino kvaliteten - vel vi kan være uenige om ting men men ....

Det skulle glæde mig om Martin nedlægger MLM og lader folk komme til der hvor et behov kan blive dækket og et spørgsmål stillet/besvaret.

Og ja Amino bliver jo også implicit anvendt for herigennem at skabe relationer - NetWork Marketing - se det er jo derfor alle har deres link i bunden af alle indlæg - ikke?

Jeg forstår godt at flere fagligt stærke personer ikke deltager da bla. denne tråd tydeligt viser niveau hos deltagerne!

Forretning er ikke kun vare og kroner - forretning er samspil/tillid mellem mennesker - og det skabes ikke ved anvendelse af nævnte sprogbrug!

Selv har jeg haft megen nytte af de år jeg har været med herinde!

Ser frem til en løsning der kan skabe en bedre tone i Amino - for det fortjener den ! Broken Heart

Ps! Husk google husker alt hvad skrevet er - og nu er bunden nået  - jeg vil ikke bryde mig om at google finder mit navn på en søgning på ord anvendt i denne tråd !

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Ps! Husk google husker alt hvad skrevet er - og nu er bunden nået  - jeg vil ikke bryde mig om at google finder mit navn på en søgning på ord anvendt i denne tråd !

john sommer:

Det skulle glæde mig om Martin nedlægger MLM og lader folk komme til der hvor et behov kan blive dækket og et spørgsmål stillet/besvaret.

Hvorfor ønsker en MLM at MLM forummet bliver nedlagt?

Er det ikke nuancerne i informationerne der giver folk mulighed for at danne sig et indtryk af tingene?

john sommer:
Ps! Husk google husker alt hvad skrevet er - og nu er bunden nået  - jeg vil ikke bryde mig om at google finder mit navn på en søgning på ord anvendt i denne tråd !

Hvorfor skriver du så i tråden? Hvis du ikke ønsker at blive indekseret med Forever Living i denne type debatter, så er det da bedre enten at fjerne linket inden du svarer, eller bare undlade at svare Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ønsker en MLM at MLM forummet bliver nedlagt?
- emne overskrifterne dækker rigeligt

Hvorfor skriver du så i tråden? Hvis du ikke ønsker at blive indekseret med Forever Living i denne type debatter, så er det da bedre enten at fjerne linket inden du svarer, eller bare undlade at svare
- det var jeg heller ikke meget for – men hvis jeg kan vil jeg med dette bidrage til fælles personudvikling på det forretningsmæssige!

DERFOR  Coffee  StarStarStarStarStarStar

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 19 ud af 21 (206 indlæg)