Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem anbefaler jeg indenfor online markedsføring?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lave en liste over personer jeg anbefaler?

I skrivende stund arbejder jeg som som in-house SEO, og det er super spændende! Af og til bliver jeg kontaktet af firmer, der vil høre om jeg kan hjælpe dem med SEO på konsulentbasis, som et 'bijob' ved siden af mit faste arbejde.

Det har jeg imidlertid ikke mulighed for, for så har jeg ikke tid til at passe mit gode arbejde hos Eshoes.dk (webshop der sælger sko og støvler), så I sådanne tilfælde plejer jeg at henvise til andre dygtige folk, som jeg ved:

  • kan deres kram og
  • vil levere et solidt stykke arbejde eller har god blog andre kan have nytte af at læse.

     

Nu er det jo ikke sådan, at samtlige personer, der finder min blog eller lignende, kontakter mig direkte, og de skal også kunne få et godt overblik over de dygtige personer indenfor online markedsføring (ikke kun SEO) som jeg vil anbefale, samt hvad deres spidskompetencer er.

Skrappe krav for at komme på 'Jeg anbefaler' listen

Som du nok kan fornemme, så er det IKKE en oversigt over alt hvad der kan krybe og gå af personer indenfor online markedsføring i Danmark. Kravene for at blive optaget på listen er rimelig skrappe, og følgende kriterier gælder:

  • Jeg skal kende dig enten
  • Du skal kunne dit kram indenfor dine spidskompetancer

Udarbejdelse af person-kompetancelisten

Jeg kontaktede de personer jeg umiddelbart gerne ville have med på listen via Twitter og det gav en masse fantastisk feedback både på Twitter og på min blog. Ikke mindst gode forslag til relevant kategorier indenfor online markedsføring, som jeg burde overveje at have med på listen.

Nu er 'Jeg anbefaler' listen klar

I skrivende stund består listen af 27 dygtige personer, og jeg har allerede fået data fra mange af dem og du kan se den her:

Står du som iværksætter og har brug for rådgivning indenfor online markedsføring, så håber jeg at listen kan hjælpe dig med at vælge en god leverandør.

Hvordan kan nye kandidater komme på listen?

Hvis jeg ikke kender dig og du gerne vil komme i betragtning til at komme på listen, så

  1. Start med at følge mig på Twitter
  2. Skriv et tweet til mig om at du gerne vil på min monitoreringsliste
  3. Så følger jeg dig tilbage
  4. Du kommer på min Twitter monitor liste

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)