Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et eller flere domæner med PR4 og +1000 indgående links - hvad ville du bruge dem til?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville du gøre hvis du kom i besiddelse af et eller flere danske domæner med PR2-4 og med over 1000 indgående links? Lad os desuden sige domænerne alle har en alder på ca 10 år.

På hvilken måde ville du anvende disse domæner for at få mest ud af dem? Der er frit spil :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Hvis det var mig, ville jeg se hvad kunne bruge domænerne til. Om det skulle være blogs, affiliate, nogle former for services eller andet. Hvis en af domænerne fx. var kunstvaser.dk så kunne det jo være muligt du måske kunne finde et affiliate program der havde tilmeldt en form for shop der sælger kunstvaser.
Jeg håber du forstår hvad jeg prøver at sige :-)
Og så kan du jo altid bruge dem til at linke til dine egne sider :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, at lave en affiliate side er klart en mulighed - og domænet behøver for den sags skyld ikke være relevant for indholdet før dette kan fungere.

Når du siger linke, mener du så at lave en 301 redirect fra domænet og hen til "min egen side" eller mener du at placere links i indholdet på siden?

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

pagerank bliver jo nulstillet ved ny ejer , så jeg kigge på om det er godt brand navn til det man ønsker at markedsføre

det er ikke bare sådan at tro man kan overtage et domæne og man er har den fulde link værdien så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du snakker om pagerank og links , der skulle snakkes om gode emme domæner der passer til din forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan overtage domænerne med samme indhold, uden at nulstille det hele, så ville jeg se om der var penge i selve indholdet. Hvis ikke, så kan du jo bruge dem til linkbuilding af andre sider.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kender du person så domæner kunne beholdes i hans navn , derved nulstilles domæner ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænerne behøver ikke skifte ejer. Forestil dig fx et firma der opkøber et andet. Så vil domænet skifte hænder uden ejeren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Umildbart behøver dine domæner ikke have den store værdi, medmindre dine links er højt relevante og kommer fra nogle gode stedet. hvis det f. eks. er commenspam dine links kommer af, har det ikke den vilde effekt.

Jeg kunne nemt lave en side med 10.000 backlinks på en uge - ingen problem. spørgsmålet er hvor høj pagerank dine links er, hvor høj pagerank dine sider er. og så er det selvfølgelig en fordel dine domæner er gamle.

Dertil vil jeg så sige at jeg syntes du skal bruge dem til at lave 301 redirects til dit moneysite.


/ Joakim 

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

kender du person så domæner kunne beholdes i hans navn , derved nulstilles domæner ikke

De nulstilles ikke og beholder sin pagerank. Selvfølgelig under forudsætning af at de eksisterende links til siden fortsætter. Derfor kunne det være smart at beholde sammen indhold/genre...

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

pagerank bliver jo nulstillet ved ny ejer , så jeg kigge på om det er godt brand navn til det man ønsker at markedsføre

Pjat, jeg har købt flere PR 4, og efter jeg har smidt blogs derpå har de stadig deres PR, se fx. www.aeroe-spildevand.dk

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)