Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google har ikke indexeret en ½ år gammel drupal side, meget mystisk....

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Av, ja den var slem. Men kan det virkelig gøre at siden hverken indexeres i både google og yahoo? Kan der være andre ting, der også spiller ind?

Det lyder sandsynligt at der også er noget andet teknisk der spiller ind, såsom fx hvis søgemaskinerne bliver mødt med noget andet end brugerne gør (derved cloaking), eller hvis søgemaskinerne af en eller anden teknisk grund slet ikke får adgang til websitet.

Men under alle omstændigheder er den ikke god, og der bør rettes op på det.

Jeg vil foreslå at der hyres en teknisk kynding som får adgang til den bagvedliggende kode og kan hjælpe med yderligere opklaring og korrigering af problematikken.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

blog spot siden har flere links end dit eget domæne det siger meget hvor lidt der er lavet

din side er kun 49 links til få flere links og skriv meget mere unik tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Steff:

Nogen der vil komme med en klokkeklar konklusion? Smile

Få allerførst din hjemmeside til at svare med en korrekt headerkode (200) - så er jeg 99,9% sikker på du er nået rigtig langt.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle meget gode svar fra alle, men som jeg ser det ligger fejlen i selve Drupal løsningen, eller de filer som viser hjemmesiden.

Htaccess kan fejlen ikke rigtig ligge i efter min mening da det udelukkende kun er selve HTML dokumentet som giver denne fejl 500, og ja det vil Google heller ikke indeksere. Hvis fejl 500 kom fra htacces dokumentet, ville ingen af os kunne se siden, eller det giver i hvert fald ikke rigtig nogen mening.

Så man skal i gang med at kigge på de headere som Drupal sender, da det højest sandsynligt ligger der. Så enten er det en fejl i Drupal eller en header som udviklerne har sat op under udviklingen af sitet, så det ikke blev indekseret, men bare har glemt at fjerne den igen. Hvilket jo er slemt nok i sig selv, især hvis de har med SEO at gøre.

Det at siden kan findes både på www og uden www, kan ikke gøre at en side slet ikke bliver indekseret, det er ikke noget jeg har set før i hvert fald. Heller ikke det at siden før har været på et andet domæne har jeg set kunne gøre at en side ikke kunne blive indekseret.

Men selvfølgelig ved man aldrig med Google i forhold til de to punkter.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

blog spot siden har flere links end dit eget domæne det siger meget hvor lidt der er lavet

din side er kun 49 links til få flere links og skriv meget mere unik tekst på siden

Mikael der skal nu mere til end få links til en hjemmeside som gør at en side ikke bliver indekseret. Sider med kun 1 link har ret stort potentiale for at blive indekseret, men selvfølgelig ikke hvis der er tekniske problemer på hjemmesiden.

Der skal ikke mere end et link til at få en side indekseret, der skal mange links til for at man rangerer bedre, men links er nu ikke det eneste :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt det der med duplicate content er ligemeget o.s.v.

Grunden til at domænet ikke er indexeret er på grund af den levere en status kode 500.

Google vil ikke indexere siden. Hjemmeside siger jo til Googlebot at der er en fejl! Google vil jo ikke levere en hjemmeside til den brugere, som åbenlyst siger at der er en fejl.

En hjemmeside skal levere en status kode 200, når alt er i orden.

Læs mere om status koder på hos Google her:

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=40132

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin,

en  kode 500 (Intern serverfejl): betyder det så at serveren siden ligger på er problemet? 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Steff:

Kevin,

en  kode 500 (Intern serverfejl): betyder det så at serveren siden ligger på er problemet?

Prøv at læse det indlæg jeg skrev som det første svar til din tråd, der vil du få svaret vil jeg mene :)

http://www.amino.dk/forums/t/120115.aspx?PageIndex=2&#803732

Der er intet galt med serveren da vi og andre jo kan se siden, fejlen ligger som sagt i de filer som laver siden, altså en af PHP filerne som ligger på serveren.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk,

 

Ja, det kan jeg se du også omtaler.

Det er da bare mega øv at der skal laves så meget når et firma har lavet skidtet og selv mener siden skal pilles ned igen og bygges op en gang til... 

 

Men jeg takker for de mange gode svar, i er knald dygtige Big Smile

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

blog spot siden har flere links end dit eget domæne det siger meget hvor lidt der er lavet

din side er kun 49 links til få flere links og skriv meget mere unik tekst på siden

Mikael der skal nu mere til end få links til en hjemmeside som gør at en side ikke bliver indekseret. Sider med kun 1 link har ret stort potentiale for at blive indekseret, men selvfølgelig ikke hvis der er tekniske problemer på hjemmesiden.

Der skal ikke mere end et link til at få en side indekseret, der skal mange links til for at man rangerer bedre, men links er nu ikke det eneste :)

MVH Kim

korrekt det du siger men jeg måtte ligge forklare links er en god ide og alle ved ikke hvad links betyder og jeg kunne se en gav mig minus og ved mit råd godt kan bruges links er altid godt og, så ved ikke om vedkomme har misforstået , men altid bedste at kommentere hvorfor minus vis giver , så man lære af sine fejl

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)