Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen på skyggesider og supplementsider?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nogen der ved, hvad forskellen er og er det lige skadeligt?

/Nina

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay...

Det lyder mærkeligt, hvis ingen ved det.

Er det mig, der spørger dumt? Indifferent

/Nina

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forskellen på de to - og hundredevis af andre betegnelser for det samme er blot, at der er nogle leverandører der ikke vil stå ved det lort de laver, så de forsøger at kalde deres lort for noget andet, så folk ikke lige ved første øjekast opdager at det stinker af bæ.

Lad være med at lade dig besnakke af smarte betegnelser på tingene. Undersøg hvad det faktisk er der leveres og vurder så det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og et firma der benytter betegnelsen "SUPPLEMENTSSIDER" er blevet kritiseret voldsomt af mindst 5-10 personer herinde, incl. mig selv, da vi og vores rengøringsfirma blev taget ved næsen!!! Så pas på som Mikkel siger;)

BH

Lars

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Og et firma der benytter betegnelsen "SUPPLEMENTSSIDER" er blevet kritiseret voldsomt af mindst 5-10 personer herinde, incl. mig selv, da vi og vores rengøringsfirma blev taget ved næsen!!! Så pas på som Mikkel siger;)

 

BH

 

Lars

 


Præcis, jeg er selv i samme situation.
Jeg har nægtet, at betale regningen af flere forskellige årsager, bla. at jeg ikke var blevet oplyst om, at der ville blive benyttet "skyggesider".
De har svaret tilbage, at der bestemt ikke bliver brugt "skyggesider", men supplements sider....
Så var det, at jeg - igen - blev forvirret :-/

Tak for svaret til både dig Mikmira og Mikkel. Jeg kan altså konkludere, at det er fuldstændig det samme.
Spændende at høre, hvordan de selv vil forklare forskellen ;-)
/Nina

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold du trygt fast i at nægte at betale;)

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Firmaet (som vi alle efterhånden kender) skriver:

Som nævnt vil supplementsiden blive lavet som en tro kopi af din hjemmeside iflg. Googles regler, med følgende fordele:

1. Vi skal ikke ind og ”rode” i koderne på din hjemmeside.
2. Vi kan lave det hele herfra uden at forstyrre dig.
3. Vi kan kode den 100% efter Googles regler og ønsker.
4. Indholdet på supplementsiden vil 100% være koncentreret omkring søgeordene.
5. Se her et eksempel på, hvordan vi har lavet det til vores egen hjemmeside: .....

Mit spørgsmål er: Hvordan er supplementssider/skyggesider skadelige for min egen side?

/nina
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil spørge dig om noget i stedet...

 

Ville du betale for at naboen fik et flot hus og solgte dine varer/ydelser der?

En dag bakker de så ud og så er alle dine investeringer tabt.

 

Køb optimering af din side, så du får gevinsten i mange år frem.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet er at, jeg har købt :-/
Jeg mener dog slet ikke at købet svarer til mine forventninger, men har svært ved at sætte ord på min utilfredshed (også overfor sælgeren af dette produkt).

Jeg har læst flere steder herinde, at disse supplementssider er skadelige for min egen side. Jeg har bare ikke kunnet læse mig til grunden.

Kort sagt: Jeg mangler agumenter for at dette produkt ikke er pengene værd, men som naiv køber, har jeg ikke den indsægt, der er nødvendig for at kunne beskrive problemet.

/Nina
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:
Problemet er at, jeg har købt :-/
Jeg mener dog slet ikke at købet svarer til mine forventninger, men har svært ved at sætte ord på min utilfredshed (også overfor sælgeren af dette produkt).

Jeg har læst flere steder herinde, at disse supplementssider er skadelige for min egen side. Jeg har bare ikke kunnet læse mig til grunden.

Kort sagt: Jeg mangler agumenter for at dette produkt ikke er pengene værd, men som naiv køber, har jeg ikke den indsægt, der er nødvendig for at kunne beskrive problemet.

/Nina

Prøv at læse lidt om Black hat SEO prøv også at lave en søgning på Google efter Black hat SEO, så bliver du meget klogere på hvad man må og ikke må ifølge Google.

du kan også se her: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769#3

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)