Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen på skyggesider og supplementsider?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Jeg bliver simpelt hen så ærgelig over dine beskyldninger. 

a) offentliggør venligst al den dialog du har haft med vores supporterer angående en sag ved os hvor vi har slettet dine anmeldelser. Så må folk selv vurdere om vi har behandlet dig efter reglerne. 

b) vi behandler klager fra kunder og ikke kunder fuldstændig ens. Alt andet ville være totalt tåbeligt. 

c) for god ordens skyld kan jeg tilføje at det navngivne firma er ikke kunde ved Trustpilot - men at vi har forpligtelser i forhold til lovgivningen som vi følger, ligemeget hvilke virksomheders anmeldelser der er tale om. 

Med venlig hilsen

Peter - Trustpilot

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke inde i den konkrete sag - men vil gerne undersøge det nærmere. 

Det kan fx være fordi anmelderne ikke har været istand til at dokumentere et køb. Det er vi overfor lovgivningen forpligtet til at fremskaffe. 

MVH

Peter

Trustpilot

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Peter Holten Mühlmann:

Det kan fx være fordi anmelderne ikke har været istand til at dokumentere et køb. Det er vi overfor lovgivningen forpligtet til at fremskaffe. 

Peter, kan du så ikke forklare mig, hvordan det kan være at I tillader at folk anmelder websites, der IKKE er en virksomhed. Det gælder f.eks. min blog demib.dk, som er helt privat og altså ikke er en virksomhed man kan købe noget af.

Dette er blot et eksempel - der findes masser af andre sites hos jer, som ikke er virksomheder.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holten Mühlmann:

Hej Ib

Jeg bliver simpelt hen så ærgelig over dine beskyldninger. 

a) offentliggør venligst al den dialog du har haft med vores supporterer angående en sag ved os hvor vi har slettet dine anmeldelser. Så må folk selv vurdere om vi har behandlet dig efter reglerne. 

b) vi behandler klager fra kunder og ikke kunder fuldstændig ens. Alt andet ville være totalt tåbeligt. 

c) for god ordens skyld kan jeg tilføje at det navngivne firma er ikke kunde ved Trustpilot - men at vi har forpligtelser i forhold til lovgivningen som vi følger, ligemeget hvilke virksomheders anmeldelser der er tale om. 

Med venlig hilsen

Peter - Trustpilot

[Del af indlæg fjernet af moderator, da det strider imod Aminos regler om ikke at hænge navngivne virksomheder eller personer ud]

Hej Peter !

 Hermed gjort. Jeg vender tilbage når jeg får tid med kommentarer til dig, og hvorfor det er farligt for forbrugerne når I dækker over nogle virksomheder, herunder xxxxxx.

Og i den forbindelse er jeg ligeglad med om de er kunder hos jer eller ej.

I burde være forbrugeroplysende.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Peter, kan du så ikke forklare mig, hvordan det kan være at I tillader at folk anmelder websites, der IKKE er en virksomhed. Det gælder f.eks. min blog demib.dk, som er helt privat og altså ikke er en virksomhed man kan købe noget af.

Dette er blot et eksempel - der findes masser af andre sites hos jer, som ikke er virksomheder.

Mikkel du har da spurgt om det samme masser af gange tidligere.

Tror du på bedre held denne gang ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib, Peter og I andre.

Tråden er anmeldt for at bryde Aminos regler om at hænge navngivne firmaer eller personer ud.

En del af dit indlæg er slettet, Ib.

Vær rar at være opmærksom på at overholde Aminos regler.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John !

 

Det er o.k.

WinkMen "offeret" Peter bad selv mig om, at offentliggøre min korrespondance med trustpilot - derfor

 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
En del af dit indlæg er slettet, Ib.

WinkJa John du skulle have skrevet det hele, nemlig det som omhandlede min korrespondance med trustpilot er det hele blevet fjernet.

Hvorfor så ikke slette det hele ?

Det "sidste" giver da ingen mening.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikkel du har da spurgt om det samme masser af gange tidligere.

Tror du på bedre held denne gang ?

Jeg har da min tvivl - men det kunne jo være de ikke havde hørt mig :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter Holten Mühlmann fra Trustpilot.

Er det ikke lidt utroværdigt, at du selv personligt anmelder virksomheder på Trustpilot som bruger, når du selv arbejder for Trustpilot og derved ikke kan være objektiv, men istedet klart er drevet af kommercielle interesser?

Jeg tænker bl.a. på din profil: http://www.trustpilot.dk/Users/2653 og herunder alle mulige andre profiler der måtte være fra Trustpilot Crew's side af.

Det er i mine øjne dybt underligt at Trustpilots egne ansatte anmelder virksomhederne på jeres egen portal. ?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)