Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan deep linker jeg bedst?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal lave have bygget nogle backlinks til nogle undersider, men jeg kan desværre ikke finde mange linkkataloger hvor man må lave links til undersider. De fleste kræver at linket går til forsiden.

Har i nogle forslag / lister over hvor jeg kan lave nogle deep links?.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Blog indlæg og artikel databaser er oplagte til det.

Som du selv har erfaret er det ikke alle linkkataloger der tillader dette, men værdien fra de fleste af disse kataloger er alligevel meget lille efterhånden.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du have links til en underside?

Jeg har kun hørt at man skal linke til forsiden, og så derfra linke til sine vigtige undersider.
Forsiden er jo din vigtigste side.

Det er vist ikke så smart at have en underside med bedre ranking end forsiden.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt uenig Michael.

Generelt set så ja, forsiden skal helst samlet set have mest værdi. Men det er da mere optimalt at have kategori sider over forsiden, så derfor er det godt at de ranker bedst, på relevante søgeord.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig vil man da have at det ikke kun er ens forside der ranker godt i søgemaskinerne, man vil da have folk ind på de sider der konventere bedst, og de gør de sider / landing pages der er optimeret til et givet søgeord jo, og disse sider skal der da også linkbuildes til.

Så det passer altså ikke helt det du har hørt, og det går du da heller ikke selv, du linker da bla. også via din signatur ind til en af dine undersider på billig træbeskyttelse.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle sider på dit site er principielt "forsider", -alle sider kan være landingpage på en given søgning. så selvfølgelig skal der linkbuildes til alle sider, især katagorisider.. Men tilbage til problemstilligen, måske "kommer vi" ikke de samme steder.. Men jeg har nu ikke haft problem med at tilmelde mine udersider til linkkataloger.. Men tillægger dem nu heller ikke den store værdi længere, - men kommer jeg forbi et tilfældigt, så tilmelder jeg mig da, og gerne til mine undersider..:)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal heller ikke bruge for meget tid på linkkataloger og artikeldatabaser. Der er ikke så meget krudt i dem mere

En helt oplagt ting med links til undersider er at lave et rss feed som du spreder ud over nettet overalt hvor du kan komme til det.  og i den forbindelse er det ligegyldigt om det er nofollow eller ej. Det er jo bare en meddelse fra de websider dit feed lander på. I sidste ende bestemmer Google selv hvad de registrerer.

Du kan jo starte her: http://ping.fm/networks/?a 

Eller kan du jo skrive pressemeddelser om det du skriver i din blog (eller hvad det er du vil linkbuilde) og sende dem ud via presswire . Hvis du gør det, er det vigtigt at du skriver dine links direkte ind i teksten, sådan http://filmfilm.dk uden ankertekst, og for gud skyld ikke nederst i i pressemeddelsen. Så bliver den bare klippet fra. (og så skal du selvfølgelig ikke lave DC ved at sende dit blog indlæg ud)

Presswire har  en gratis funktion hvor du kan sende pressemeddelser. Så vidt jeg husker bliver links ikke aktive i den type udsendelser, men det gør de hvis nogen vælger at kopiere din pressemeddelse over i deres nyhedssider og de har autolink på deres system..

Der er en liste over metoder til linkuilding her: http://internetprofiler.dk/Nyheder_info.asp?n=94-former-for-linkbuilding&p=Internetprofiler.dk&userID=5&Newsid=16

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)