Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligt nummer ... ? Irriterende opkald

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Jeg har faktisk oplevet det samme :O

De ringer altid lige imellem 9 og 11 :O Næsten hver dag.

Præcis! det er sjovt nok netop samme tidsrum jeg hidtil har været plaget i Smile Kan håbe det har været dem fra Telia Erhverv der så blot først igår valgte at sige noget igen da jeg tog den. Finder ud af om det fortsætter i næste uge - gør det, så var det nok ikke dem der forsøgte.

Til andet svar, så sker opkaldet til en privattelefon, der dog også er registreret som værende virksomhedsnummer.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jannik Hansen:

Jeg har faktisk oplevet det samme :O

De ringer altid lige imellem 9 og 11 :O Næsten hver dag.

Præcis! det er sjovt nok netop samme tidsrum jeg hidtil har været plaget i Smile Kan håbe det har været dem fra Telia Erhverv der så blot først igår valgte at sige noget igen da jeg tog den. Finder ud af om det fortsætter i næste uge - gør det, så var det nok ikke dem der forsøgte.

Det er godt nok mystisk.. Det er faktisk ellers nogle måneder siden Telia har prøvet at sælge telefoner til mig, påtrods af at jeg aldrig har været kunde der.. Da jeg for 4-5. gang forsøgte at fortælle dem i oktober at jeg havde købt en iPhone med 12 mdr binding hos 3, så gav de heldigvis op :-)

Men gad vide hvem/hvad det er :O

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også været plaget af et hemmeligt nummer der ringer hver formiddag, uden at sige noget

Så jeg er også holdt op med at tage tlf når der er en der ringer fra hemmeligt

Jeg oplevede for ca 1 års tid siden en der blev ved med at ringe flere gange om dagen, kunne aldrig nå at tage den når de ringede, jeg kunne se nummeret men kunne ikke se hvem det var på krak.dk eller degulesider.dk, men jeg prøvede at google det og fandt en tråd hvor der stod om en der havde nået at tage den og var blevet trukket 5 -6000,- kr på sin tlf regning .......ved jeg så ikke lige hvordan det kan lade sig  gøre men jeg er da glad for jeg ikke fik taget den :-)

Måske det er sådan en der ringer fra hemmeligt også

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også begyndt at ske for mig på min private mobiltelefon, de dage hvor jeg er blevet ringet op har det været i tidsrummet 11.49 -15.49. Når jeg tager telefonen sker der absolut ikke andet end, at røret bliver smidt på igen efter nogle sekunder.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu snart et halvt år siden jeg satte en IPTelefoni server op foran mine telefoner ... den fanger alle indgående opkald, og spiller en høflig afvisning overfor folk med hemmeligt nummer, den tjekker herefter om klokken er mellem 9 og 17 på hverdage, hvis det er tilfældet stilles kaldet videre til dags-telefonerne, hvis det ikke er tilfældet tjekker den om telefonnummeret er en kunde som har betalt for 24x7 telefonadgang, og hvis det er tilfældet stilles kunden om til vagt-telefonen.

Dags-telefonerne starter med at ringe på kontoret, hvis ikke den tages der inden 20 sekunder, stilles kaldet igennem til min mobiltelefon, hvis ikke den tages på kontor eller min mobil inden et minut stilles automatisk om til teknikerne også.

Vagt telefonen går direkte igennem til teknikerne og min telefon samtidig. Jeg har ikke været generet af sælgere meget længe :p :D

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa:

Jeg har også været plaget af et hemmeligt nummer der ringer hver formiddag, uden at sige noget

Så jeg er også holdt op med at tage tlf når der er en der ringer fra hemmeligt

Jeg oplevede for ca 1 års tid siden en der blev ved med at ringe flere gange om dagen, kunne aldrig nå at tage den når de ringede, jeg kunne se nummeret men kunne ikke se hvem det var på krak.dk eller degulesider.dk, men jeg prøvede at google det og fandt en tråd hvor der stod om en der havde nået at tage den og var blevet trukket 5 -6000,- kr på sin tlf regning .......ved jeg så ikke lige hvordan det kan lade sig  gøre men jeg er da glad for jeg ikke fik taget den :-)

Måske det er sådan en der ringer fra hemmeligt også

Det koster aldrig penge at tage et opkald

Det koster KUN når man laver et opkald

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jannik Hansen:

Jeg har faktisk oplevet det samme :O

De ringer altid lige imellem 9 og 11 :O Næsten hver dag.

Præcis! det er sjovt nok netop samme tidsrum jeg hidtil har været plaget i Smile Kan håbe det har været dem fra Telia Erhverv der så blot først igår valgte at sige noget igen da jeg tog den. Finder ud af om det fortsætter i næste uge - gør det, så var det nok ikke dem der forsøgte.

Til andet svar, så sker opkaldet til en privattelefon, der dog også er registreret som værende virksomhedsnummer.

 

Der er flere virksomheder der sælger for telia erhverv....... 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Det er nu snart et halvt år siden jeg satte en IPTelefoni server op foran mine telefoner ... den fanger alle indgående opkald, og spiller en høflig afvisning overfor folk med hemmeligt nummer, den tjekker herefter om klokken er mellem 9 og 17 på hverdage, hvis det er tilfældet stilles kaldet videre til dags-telefonerne, hvis det ikke er tilfældet tjekker den om telefonnummeret er en kunde som har betalt for 24x7 telefonadgang, og hvis det er tilfældet stilles kunden om til vagt-telefonen.

Dags-telefonerne starter med at ringe på kontoret, hvis ikke den tages der inden 20 sekunder, stilles kaldet igennem til min mobiltelefon, hvis ikke den tages på kontor eller min mobil inden et minut stilles automatisk om til teknikerne også.

Vagt telefonen går direkte igennem til teknikerne og min telefon samtidig. Jeg har ikke været generet af sælgere meget længe :p :D

Sådan ska det bare gøres :-)

Har man telemarketingvirksomhed og ringer fra hemligt nummer så man ikke seriøs :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er hemmeligt nummer egenligt opfundet? :-)

Pga dovne virksomheder der ikke vil ofre penge på deres telefonsystemer eller?

Ved en fejl kørte jeg med tidspunkt med skjult numre på udgående opkald fra min mobil, og mine kunder var da ved at dræbe mig :-) Kunne ihvertfald tydeligt mærke at mit opkald var MEGET nedprioteret, iforhold til nu, hvor mit mobil nr., bliver vist :-)

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Hvorfor er hemmeligt nummer egenligt opfundet? :-)

Pga dovne virksomheder der ikke vil ofre penge på deres telefonsystemer eller?

Ved en fejl kørte jeg med tidspunkt med skjult numre på udgående opkald fra min mobil, og mine kunder var da ved at dræbe mig :-) Kunne ihvertfald tydeligt mærke at mit opkald var MEGET nedprioteret, iforhold til nu, hvor mit mobil nr., bliver vist :-)

 

 

Jeg har skrevet en del tråde vdr hemligt nummer og telemarketing, der for man en del feedback.

Men du har ret det handler om at gide vise nummer, og at have systemer det kan håndtere det.

 

http://www.amino.dk/forums/t/111794.aspx

 

http://www.amino.dk/forums/t/108300.aspx

 

http://www.amino.dk/forums/t/105503.aspx

 

 

 

 

 

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)