Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence på FB hvor folk kan Tagge sig på billedet!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogen rare aminoer der ved om det kan lade sig gøre? Har før set andre lave disse konkurrencer, hvor de uploader et billedet til et album som f.eks "Konkurrencer" Hvor folk kan tagge sig selv på billedet, når folk gør dette, deltager de i konkurrencen om produktet.

Jeg har selv prøvet, men det kan ikke lade sig gøre for andre at "tagge" sig selv på billedet, nogen der ved hvad man skal gøre før dette kan lade sig gøre? Eller er det måske ikke muligt mere?

Ser frem til at høre fra en Fabebook ekspert :)

Mvh Martin Jensen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges, det er til en "gruppe" på facebook .. En fanside for en webshop.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal kunne lade sig gøre, har set rigtig mange andre gøre det samme :-)

Prøv at skriv til en der har samme konkurrence igang, eller skriv til facebooksupporten.

 

Nu ved jeg ikke om det der derfor du vil bruge tagpåbilledetkonkurrence, men husk på, at det ikke, er lovligt at bruge "inviter dine venner til at syntes godt om", som konkurrence. Det koster en 100kr pr medlem man har :-)

Just to let you know.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

100 kr pr. medlem .. PUHA, det kan hurtigt blive dyrt så ..

Jeg kører ingen konkurrencer hvorpå folk skal invitere venner for at vinde .. Blot konkurrencer hvor de skal "synes godt om" status opdateringen.

Derudover står der i "indblik" at folk gerne må hjælpe med at få flere fans til gruppen .. Dette er vel ikke ulovligt? :)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo folk må gerne hjælpe med at få folk til gruppen. Du må godt sige til folk f.eks "Invitere jeres venner, så der kan komme flere til og vi kan have det mere at snakke om :-)" , men der må bare ikke være noget at vinde. Det må ikke være en konkurrence på nogen måde :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg godt skrive f.eks

Status opdatering.

Nu det endnu engang Mandag og du kan IGEN vinde en Gratis Kasket. Du skal blot trykke synes godt om denne status og du deltager automatisk .. bla bla bla?

Der beder jeg ikke folk om at invitere folk eller lign. er dette tilladt?

 

/ Martin

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg gætter på at det har noget at gøre med hvor offentlig din profil eller billedet er. 

Mvh Cæcilie

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

"gruppen" er så offentlig som den kan være. Alle kan se alt og vidste ikke man kunne ændre på dette.

Også med billederne ..

Men der må være noget jeg har overset.

/ Martin

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvad det kan være men hvis jeg nu lige freestyler lidt så tænker jeg at du måske i "Rediger indstillinger for gruppe" skal sørge for at alle må tilføje billeder? Eller sørge for at gruppen er åben? 

Cæcilie

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)