Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsløs!? no fucking way!

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Champ,

 

Prøv at tage et kig på disse sider: http://www.blueday.dk/ og http://danskewebshops.dk/

 

Det skulle gerne være webshop indeks. Jeg har kun selv kigget kort på dem. Måske du kan finde noget her. 

 

www.kennethmundt.com

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hello Kenneth..

Tak for dine links... der var et par stykker jeg lige skal have kontaktet :)...

Mange tak for hjælpen! 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så langt så godt!. Jeg har skrevet herinde tidligere om mit ønske om at kører med pakker.

Jeg fik så et tilbud (Af en herinde) fik et vikariat i pakkekørelse dog var det på fyn.Så har været nogle lange dage ! Men jeg har stadig været superglad for det!.

Det stoppede så i fredags...... Det har været super fint og jeg ønsker inderligt at komme til at køre igen.

Tanken om at blive selvstændig går mig til hovedet ;)... Kunne virklig være fedt..... Jeg elsker at have 200 ting flyvede oppe i luften på én gang.

Jeg fik links herinde fra , (Lister med webshops) hvor jeg så fik kontakt med 1 webshop som var med på ideen om at starte et samarbejde... men det handler om omkring 10-15 pakker om dagen. Det er ikke nok for at det skal kunne løbe rundt....

Ved ikke rigtigt hvad jeg vil med det her indlæg.... nok noget hjælp på en eller anden måde....

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du kunne evt. søge after andet kørsel end pakker til at begynde med.

Aviser, ugeblade..

prøv at kopiere nedenstående links og følg dem op.

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLL_daDK331DK331&q=vognm%c3%a6nd+s%c3%b8ges

mvh

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther... Mange tak :) Tjekker linket...

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Neeeeej-da (hvad hedder du??)

Her er et par random tanker/idéer

Har du set det første afsnit af Futurama? Fry er "delivery boy" og tjener stort set intet, fordi det bare er ret nemt bare at levere ting :)

Alle kan køre ting fra A til B, så din eneste konkurrenceparameter ville være pris. Du kan givetvis få kunder og gøre det billigere end PostDK.. men er det ikke sjovere at tjene mere ved at udfylde en fed leverings-niche?

F.eks. kunne man tænke sig følgende:

- varen leves ekstremt hurtigt/omgående over lange afstande, også i Europa

- varen er meget skrøbelig og leves på en fuldstændig sikker måde (kunst osv)

- dyretransport er en videnskab i sig selv som du kunne blive ekspert på - måske hundelufter, hunde-transport og hunde-hotel i ét??? Hunde der skal til udlandet må jo ikke flyve, så de skal fragtes enten i bil eller på fly. Det sidste kan være et mareridt (for ejeren når han afleverer).

- varen leveres på en meget SJOV måde, f.eks. i klovne-kostume. Det kunne være en underholdende måde at levere folks gaver ud på, eller tønder til 30-års fødselsdage.

- mange små virksomheder/webshops skal have leveret f.eks. køleskabe og andre varer ud, men har ikke råd til en vognmand alle aftener. Du kunne være ham de bruger på freelance - særligt hvis du er meget service-mindet og rigtig god til at snakke med de mennesker du leverer til. Det er vigtigt.

- du kunne tracke bestilte leveringer mhp. at tage nogen med i bilen på vejen og kræve lidt ekstra penge for det. Trackingen i sig selv kunne være noget GPS-noget der røg automatisk ind på en hjememside. Det kunne også skabe lidt sjovt PR/gimmick-værdi og omtale hvis man altid kan se hvor "Neeeeej-da" er henne med sin vogn lige nu! (så kan man også ringe til ham hvis man vil have noget leveret og han er i nærheden).

.....mulighederne er uendelige. Held og lykke med det!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Garde:

- du kunne tracke bestilte leveringer mhp. at tage nogen med i bilen på vejen og kræve lidt ekstra penge for det. Trackingen i sig selv kunne være noget GPS-noget der røg automatisk ind på en hjememside. Det kunne også skabe lidt sjovt PR/gimmick-værdi og omtale hvis man altid kan se hvor "Neeeeej-da" er henne med sin vogn lige nu! (så kan man også ringe til ham hvis man vil have noget leveret og han er i nærheden).

 

Ja gode ideer har du mange af kan jeg se ... og ret interessante....

Kan især godt lide den med at "samle" folk op :).... lovligt eller ej .. dont know.... men er da meget sjovt! :).... Thanks...

 

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, intet problem :D

Lad os antage du kører rundt med mellem-distance pakker, er koblet på live GPS (og måske streaming), og kan samle folk op hvis de tweeter det rigtige og er i nærheden.

Hvis du ikke tager penge for at samle folk op - kan du i stedet gøre det til god tone at de - f.eks. tager et "pege-billede" af sig selv foran din truck og deler på fjæseren.

En anden mulighed er at de godt må køre med gratis, men kun hvis de får en sorteper (trækuls-streg på næsen)!

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha.... ja man burde næsten prøve at starte det bare for at kunne tegne folk i ansigtet :P.... Den med at dele billeder på facebook er jo genial :) Synes jeg hvertfald.... Hvis ikke inden for denne branche så helt klart en anden! :).... Er du helt normal ? ;)...

 

Nu jeg er herinde vil jeg lige sige tusinde tak til alle de folk der kommer med ideer og forslag...

Og mange gange tak for alt det arbejde man også får tilbudt herinde!... Det jo helt vildt .... man for jo en del mere respons end hvis man lavede et cv inde på div job-søgnings sider! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

GI DEN GAS!!!!!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)