Nu det ikke fordi jeg selv har nogle sager kørende med nogen af de 2 tjenester ( har dog fået 1 dårlig anmeldelse som jeg VED kommer fra en Amino, som ikke var enig med mig i noget ) Men.... Hvis et firma ikke udtrykkeligt har bedt om at blive vurderet på disse 2 tjenester, men bare automatisk bliver optaget i deres registre ( som det sker nu ), og de modtager et hav af dårlige anmeldelser, er der så ikke klart belæg for en bagvaskelses sag ? Bagvaskelse er : hån af firma og/ eller person. Det er en skærpende omstændighed hvis du håner personen for ikke at kunne passe sit job ordentligt, og endnu en skærpende omstændigheder hvis det sker på skrift og bliver publiceret. Hvornår mon de første retssager ruller ind ? |
Hvis der er mange dårlige omtaler synes jeg folk skal have lov til at vide det. Hvis er person rent ud sagt er en klamhukker uden lige. Så skal det sku frem også lige med det samme efter min mening. Alt hvad du betaler for forventer du jo også er 100% i orden med mindre at du får andet af vide. Hvis du en dag bliver snydt kan du også advare andre om det. Om der kommer retsager er jeg ikke i tvivl om. Der er mange der allerede har prøvet uden held i Amerika. Du kan vidst bede trust pilot om at fjerne den anmeldelse du har fået. Men jeg synes hellere du skal kommentere den og prøve at rette fejlen ud. Det vill faktisk give dig super PR hvis der er nogen der kommer ind og kigger.