Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moneybookers.com nogen erfaring?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har fået af vide at moneybookers.com også tager dankort og div. andre kreditkort.

Men efter at havde været forbi deres side, synes jeg ikke rigtig jeg blev klogere på deres priser.

Er der nogen her der har erfaring med dem og evt. kan froklare mig hva deres priser er og om de er en god/billigere løsning end PBS.?

MVH

Dennis Albertsen

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger moneybrookers og der er aldrig problemer med dem, jeg får pengene på kontoen med med det samme, har deres kreditkort, hvor jeg kan hæve pengene med det samme. 

Så helt klart en anbefaling

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Det kan være, du lige skulle læse tråden Gratis Dankort på din e-shop!. Lad det være sagt med det samme: Man kan ikke betale med Dankort via Moneybookers.

Ved betaling med udenlandske kreditkort, er Moneybookers absolut konkurrencedygtige sammenlignet med Nets. Generelt er det en god løsning, hvis din omsætning er lav.

Kig også på Ewire. Der kan kunderne bruge Dankort.

/Kjeld

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

firma-dyr:

Hej Dennis

Det kan være, du lige skulle læse tråden Gratis Dankort på din e-shop!. Lad det være sagt med det samme: Man kan ikke betale med Dankort via Moneybookers.

Ved betaling med udenlandske kreditkort, er Moneybookers absolut konkurrencedygtige sammenlignet med Nets. Generelt er det en god løsning, hvis din omsætning er lav.

Kig også på Ewire. Der kan kunderne bruge Dankort.

/Kjeld

 

Hej Kjeld.

Jeg læste lidt af den tråd du henviste til og af hvad jeg læste kan man godt tage imod Dankort gennem moneybookers? Der står også her: http://www.moneybookers.com/ads/merchant-account/payment-options/

Er jeg helt forkert på den?

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja så vidt jeg kan læse mig frem til så kan man da godt bruge dankort i moneybookers.com.. :-)

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man desværre ikke. Jeg har skrevet med Moneybookers om det, og det gik op for dem, at det kunne de jo ikke. Men de nævnte, at de overvejede at kunne håndtere Dankort.

/Kjeld

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone har en lille netshop, hvor vi tager mod dankort (ren dankort) via moneybookers.com og det virker fint.

Du kan sammenligne dem med paypal. Forskellen er at de tager imod en lang række nationale kort i de lande, hvor de opererer. Når man opretter en konto hos dem, kan man som udgangspunkt modtage internationale kreditkort, men vi skrev blot en mail til dem om at vi gerne ville have dankort på kontoen og så gik der ca. en dag, hvorefter vi kunne modtage dankort.

Pris strukturen er den samme som hos paypal. Altså det koster ikke noget i årlig gebyr eller oprettelse. Tilgengæld en procentdel per transaktion. PBS tager både oprettelse og årsgebyr, foruden en procentdel af hver transaktion. Transaktions gebyret hos PBS er lidt lavere end hos paypal og moneybookers, så om du skal vælge det ene eller det andet afhænger af hvor mange transaktioner du regner med at få.

Med moneybookers og paypal er det meget nemt at integrerer direkte. Bruger du PBS så skal du igennem en gateway som fx DIBS. (hvilket også koster penge..) De forskellige danske gateways har også forholdsvis nemme måder at integrere til din webshop.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, det kunne Moneybookers da godt have fortalt mig. De afviste det blot. Har du en link?

/Kjeld

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.moneybookers.com/ads/merchant-account/payment-options/

 

Så kan du jo klikke dig ind på europa og Danmark....

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen den har jeg jo set (og de leverede ikke varen). Det var til shoppen, jeg mente.

/Kjeld

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)