Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen alternativer til PBS, hvis man stadig vil have dankort og kreditkort som betalings mulighed.?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har kigget på PBS priser og tænker om er er andre udbydere som man kan bruge eller er det PBS når man bor i dk hvis man vil have folk skal kunne bruge dankort og kreditkort?

MVH

Dennis albertsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke, at du kommer uden om PBS... desværre :)

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er faktisk 2 alternativer. Har aldrig brt nogle af de 3 men læste lm det på qickpay eller sådan noget :)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan undersøge mulighederne for brug af PayPal... men er ikke sikker på, det er muligt i Danmark, men et forsøg værd. 

God jagt :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme uden om PBS hvis du vil tage imod andre kreditkort end dankort. Du kan sagtens komme til at tage imod visa, mastercard etc uden pbs aftale

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du kan til dels komme udenom PBS, men med Dankort kan det kun lade sig gøre med en PBS aftale.

Vi bruger Epay til betalingshåndtering og jeg ved at de har lavet en aftale med et stort svensk PBS lignende selskab, så man billigere kan tage imod kortbetalinger, men igen, ikke Dankort.

Der er dog en dog bid at spare ved at have PBS til dankort bare, og de andre til alle de andre kort.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Moneybrooker bruger jeg pā www.thebikeshop.dk, og virker upāklageligt
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at PayPal - eller lignende tjenester - er en god idé, hvis du skal uden om PBS.

Med hensyn til Dankort, så er det jo ikke så dyrt, hvis du ikke skal have MasterCard osv. med i prisen.

Derudover skal du lige tænke på, at nogle kunder ikke er så trygge ved at bruge PayPal.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er (eller har i hvert fald været) en alternativ mulighed for at kunne modtage betaling, fra folk der kun har dankort, uden at have en PBS aftale. Dog er det ikke en direkte betaling, men inddirekte, du skal bare benytte Ewire, så er det dem der har en aftale med PBS i stedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

RuneHit:

Der er (eller har i hvert fald været) en alternativ mulighed for at kunne modtage betaling, fra folk der kun har dankort, uden at have en PBS aftale. Dog er det ikke en direkte betaling, men inddirekte, du skal bare benytte Ewire, så er det dem der har en aftale med PBS i stedet.

Vi benytter Ewire i vores shop. Det er godt nok besværligt for kunden. Man skal oprette sig med email, godkende at man ejer emailen, logger ind med et password, og så kan man få lov til at indtaste sine dankort oplysninger. 

Vi skal helt klart have ansøgt om en aftale med PBS, ligeså snart jeg lige har tiden til det :-) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)