Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gældssanering

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ok så er det bare overfor mig. Fint fint.
 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
ok så er det bare overfor mig. Fint fint.

Nej det er det ikke.

Det er i forbindelse med nogle af dine indlæg der ikke er korrekte faktuel.

Men du har lige givet mig 5 X 1 stjerne for samme indlæg. Det siger vist en masse om dig som person Wink. Og du er måske ikke færdig endnu ? med at give 1 stjerner. Ved ikke hvorlænge man kan blive ved i samme indlæg og samme dag.

Jeg tror ikke det er det der er meningen med Aminos stjernesystem. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ikkeigen:
Er der nogen der ved hvornår man får endelig fred - altså hvornår en kreditor ubetinget ikke længere kan indbringe ønske om en ophævelse
når gældssaneringen er tilendebragt - ofte 5 år - ikke en dag førBig Smile. MEN ønske op ophævelse vil jo ikke føre til noget hvis bare man har givet helt korrekte og fuldstændige oplysninger i sagsbehandlingen og har overholdt alle aftaler under saneringen

Som andre også har skrevet, så er det vel her, at en kreditor TROR at skyldner måske har haft penge i madrassen eller undladt oplysninger - men det er jo så ikke tilfældet - og her viser trådstarter skifteretten at det er privat lånte penge der står i bilen, og långiver skriver under på det så det står klart. Det helt afgørende er, at man har overholdt alle regler og ikke stukket noget ind under gulvtæppet eller i madrassen - så burde en genoptagelse ikke føre til noget

Det er oplagt at der findes typer der stikker pengene i madrassen eller giver dem til en ven når det begynder at brænde på, og så vender de tilbage i brune kuverter når der er behov for lidt ekstra. Det gælder både enkelte der får gældssanering, men det gælder også i forhold til kontanthjælp og er jo ren svindel, som hvis det bevises koster deltagerne en masse bøvl og penge.

Jeg ville derfor under gældssanering eller andet, være omhyggelig med lånebreve, gavebreve elektroniske overførsler og alt - så ting kan følges så godt det nu en gang er muligt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket er ikke faktuelt korrekt?
Det må du gerne forklare og også gerne begrunde Ib!

Jeg har en kammerat der har været lige nøjagtig det her igennem.
Har fået gældssanering og har startet virksomhed med succes efterfølgende.
Jeg har været en del involveret tidligere og derfor VED jeg disse ting.
Har også selv haft snakket med advokat og dommere og også dommer som afgjorde sagen.
der var også tale om indgåelse af aftale med bank.
At du antyder jeg er fuld af løgn bryder jeg mig bestemt ikke om!

Du har fået 1 stjerne fordi jeg ikke mener dine indlæg gavner trådstarter (gør mit her heller ej nu). Men var lige nød til at svare her.
Ib skriv privat hvis du har yderligere på hjertet! Vi skal ikke ødelægge denne tråd

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

men her er snakken om hvorvidt det er en bank eller ikke jo ikke så voldsomt aktuel, for trådstarter HAR jo fået besked fra skifteretten om, at der er en kreditor (og det kan så være bank eller anden) der vil ha gældssaneringen ophævet ud fra at trådstarter har åbnet virksomhed under saneringen (hvilket jo er OK i sig selv bare det ikke er med penge fra madrassen).

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

...og Lars. (trådstarter).
Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive privat. Hvis jeg kan hjælpe med at besvare evt. spørgsmål.
Vil ikke anbefale dig at skrive det i tråden (åbent forum) vil ikke gavne en kommende sag hvis det kommer dertil. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
At du antyder jeg er fuld af løgn bryder jeg mig bestemt ikke om!

Nej det hverken skriver jeg eller antyder.

Dokumenter dette, ellers læs tråde helt igennem.

Men du udtrykker og udtaler dig så skrå sikkert om alle i mellem "himmel og jord"

Du har indtil nu ikke bare givet 1 stjerne. men sidst jeg så 5 x 1 stjerne.

Du kunne måske med held i stedet bruge PMer herinde ? Så ødelæger du ikke trådene og stjernesystemet.

Ib Abildgard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

men her er snakken om hvorvidt det er en bank eller ikke jo ikke så voldsomt aktuel, for trådstarter HAR jo fået besked fra skifteretten om, at der er en kreditor (og det kan så være bank eller anden) der vil ha gældssaneringen ophævet ud fra at trådstarter har åbnet virksomhed under saneringen (hvilket jo er OK i sig selv bare det ikke er med penge fra madrassen).

Yes Lige præcis.

Men Ronni Larsen mente at det var vigtigt for tråden og trådstarter om det var en bank eller ej.

"Skide" irrelevant Ronni.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:
men her er snakken om hvorvidt det er en bank eller ikke jo ikke så voldsomt aktuel,


Jeg spurgte til om kreditor som har stillet krav er bank.
Det var af personlig nysgerrighed da hvis dette er tilfælde nemlig virker underligt.
Der skal nemlig ekstra meget til før de gør dette (bestyrket beviser eller mistanke om snyd med oplysninger eller at man ikke har overholdt aftale).
Private kreditorer har typisk en anden aggrasiv tilgang. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Men Ronni Larsen mente at det var vigtigt for tråden og trådstarter om det var en bank eller ej.

"Skide" irrelevant Ronni.

Ib Abildgaard

Råd & Mal



Nej Ib. Synes bestemt ikke det er irrelevant.
Du kender ikke til Jura kan jeg høre.
Dette er netop noget som Lars kan bruge som modtræk hvis det kommer videre og til en sag. 

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)