Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet danmark

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 22:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

hvis din henvendelse er til mig, så vil jeg gerne hjælpe, men må indrømme, at jeg i forvejen har brugt mange penge og ressourcer på at vinde min egen sag.
Ud over en masse bekymringer og mange timer med at genopfriske sagens indhold etc., så endte det med at blive dyrere i advokatomkostninger end det sagsøgte beløb...

Jeg synes du skal tage kontakt til Marie, som også skriver i denne tråd. Jeg har desværre ikke yderligere lyst, tid og ressourcer til at rode med sagen igen, men jeg ved at Marie har været i gang sammen med andre i samme situation. Hun har fået en masse materiale fra mig og jeg vil tro, at hun kan hjælpe dig.

Hvis du sender mig en PM, så skal du får en kopi af sagen, så du kan gennemgå den inden du selv skal i retten.

Kort fortalt, så kan Henrik Paaske og internet Danmark ikke dokumentere noget som helst. De har ingen statistikker eller dokumentation for deres påståede arbejde og mon ikke det var udslagsgivende for dommeren.

VH
Palle

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blev jeg lige lidt nysgerrig efter al denne læsning og kiggede lidt på internet danmark. De har nogle referencer, som jeg tænkte måske kunne være falske og jeg noterede mig at internet Danmark har en reference fra en kunde, hvor der på kundens site oplyses 2 andre firmaer til at stå bag sidens design og drift.

 

Siden Internet Danmark på deres hjemmeside påstår at have som kunde;

<se nederst her>

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Falske referencer er desværre meget udbredt i branchen - hvilket blot er endnu en god grund til at kontakte et par stykker af de opgivne referencer, inden et evt. samarbejde indledes.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal i retten mod internet DK her på fredag.

 

Du skal absolut ikke have noget med dem at gøre, de er annoncehajer og de snyder dig godt og grundigt.

Men jeg regner stærk med at vinde da, en anden har haft de samme problemer som mig.

 

Så jeg forventer at det tager ½-1 time så er det overstået...

lov mig at, hvis har brug for hjælp, så kontakt better trafic...

Dem kan du regne med og de sender dig alle statikker m.m. og besøg på din hjemmeside...

Mvh Oliver

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mht referencerne, så forekommer da også dybt mystisk at der ud for hver reference står citeret følgende: "Vi er meget tilfredse med produktet".

Alle 6 referencer har vel netop ordret udtalt netop dette, som man måtte tro når det nu står i "qoutes".

Så undrer jeg mig også over deres hjemmeside i det hele taget, jeg kan ikke forestille mig andet end at den må konvertere af helvedes til, og seo-mæssigt er den da også helt i skoven (medmindre de bruger cloaking/BH metoder). 

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De lover en hel masse og derefter sker der intet, du for en faktura på et eller andet, men du får sku' ikke flere opkald af den grund...For de har ikke gjort noget som helst.

De skaber kun besvær for en og det er ikke just det man har brug for som ny startet..

 

Pengene er små og forventningerne er stor og resultat er en retsag, for noget arbejde de ikke kan bevise....

 

kan ikke lade være med advarer dig nok imod dem

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver hvor dan gik det i retten med internetdanmark

MVH marie

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gik fint, beløbet de havde krævet var på ca. 30.000

 

Men jeg stoppede med at betale efter faktura 2, da der var noget galt den lød på ca. 5800.kr

Jeg kom ind i retten, Henrik sad der med sin advokat og han svedte tran.

Henrik ville indgå et forlig før dommeren kom. (Det skal siges at jeg havde vedlagt en anden sag til min sag om præcis de samme forhold i denne sag, hvori dommeren havde underkendt Henrik Paaske krav.

 

Jeg sad så ment, der alene uden advokat, da jeg følte mig ret sikker i min sag.

Henrik ville lave en hurtigt deal og sagde at hvis jeg kunne indbetale 10.000.kr inden næste fredag, så var sagen glemt...  Jeg ville godt vedstå den sidste faktura, selvom det var snyd fra ham.... og en hurtigt beregning, før sagen gjorde at jeg indgik denne deal.

 

Men jeg sagde også til Henrik at det er ufattelig at han kan finde på at snyde sine kunder på den måde og burde finde en anden måde at tjene sine pengene på.

Advokaten og Henrik diskuterede ligeledes, da advokaten sagde til Henrik "hvad med mine penge", Henrik forsikrede sig at han nok skulle få dem...

Så det var i bund og grund en rigtig pressede man.

Jeg ringede dagen før til retten fra Malmø, da jeg ikke havde tidspunktet jeg skulle være der.... Hende der fandt min tid "langt om længe" sagde at der var ca. 42 sager imod internet DK.

Jeg mener at det er en ok pris jeg betalt.. ingen advokat udgifter og ingen sagsomkostninger, Så for mit vedkommen er jeg yderst tilfreds...

Men min kone var noget sur på mig, da hun mener at jeg skulle bare havde ventet på dommeren og gennemgået den med ham og så havde jeg været 10.000.kr rigere.

Henrik er en presset mand og de andre sager imod ham eller omvendt, skal man absolut ikke frygte... Han ligner en færdig mand.

 

 

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tuxen:

Men min kone var noget sur på mig, da hun mener at jeg skulle bare havde ventet på dommeren og gennemgået den med ham og så havde jeg været 10.000.kr rigere.

Hej Oliver - din kone må gerne ringe til mig og få en forklaring på, at du trods alt har gjort det "rigtige". Mine advokatomkostninger oversteg det jeg var sagsøgt for, selvom jeg vandt sagen.

Var der noget med en middag til mig for at få kopi af min sag? Så kan jeg da få lidt for mine penge.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du tro.

Jeg giver ihvertifald en middag til dig. Jeg er sikker på at dine papir gjorde ham yderst mør og jeg kan kun råde til at andre bør drage fordel for din sag.

Hvilke dage og tider passer dig bedst til at mødes og hvor kunne du tænke dig at spise.

Mvh Oliver

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)