Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet danmark

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Superflot at du vandt en sag over Internet Danmark. Vi vil gerne i kontakt med dig.Vi er 3 firmaer som blev samlet i byretten i november af dommeren fordi vedkommende mente at der var sammenhæng mellem sagerne. Vi er midt i en retssag vedrørende abonnement 2006/20072008.

 

MVH

marie

 

 

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

send mig en PM, så kan vi lige finde ud af at snakke sammen.

VH
Palle

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 23. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har også haft en ualmindelig dårlig oplevelse med Internet Danmark, de overbeviste mig om at de var seriøse med hensyn til SEO. Det viste sig at de lagde søgeord ind på vores 'lidt om os' side (de kaldte det for informations sider) på Jeans4kids.dk så når man søgte på ordene blev der vist tekst udsnit fra vores lidt om os side med det pågældende søgeord pastet ind for hvert 4-5 ord. Noget jeg har hørt hedder greyhat SEO. Vi har efterfølgende haft udgifter til at fjerne deres såkaldte informations sider og starte helt forfra med organisk SEO. På trods af at de ikke har udført noget som helst arbejde på siden og vi har opsagt vores aftale har de nu sendt os en ny regning :-( 

Hvis der er nogen der har samme erfaring med deres SEO 'service' hører jeg gerne fra Jer :-)

 

Mvh

Claus

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En god tommelfingerregel er, at seo firmaer der ringer dig op, ikke har et attraktivt produkt. Der KAN selvfølgelig være undtagelser. Jeg er én gang blevet ringet op af en sælger for et firma, hvor jeg ved at der sidder nogle kompetente folk, men altså kun én gang ud af måske et par tusinde opkald fra telefonsælgere.

Det de fleste af den slags firmaer sælger, er netop supplementssider (hvilket læner sig meget tæt op af de bandlyste doorway sider) og dem jeg har set viser tydeligt, at der ikke er lagt det store arbejde i det.

Når du køber seo, så bør du altid købe seo af DIN side. Dvs. du betaler en timepris eller aftalt pris, for at der bliver arbejdet med DIN side. Så hvis du skifter leverandør, er arbejdet stadig dit.

Hvis man skulle vælge at få lavet seo i form af supplements sider, vil jeg mene at man kun bør gøre det med en no cure - no pay løsning, men det tilbyder den slags firmaer ikke ;-)

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

der er mange

kontakt mig på mariebibi@hotmail.dk så kan vi finde ud af noget

 

MVH

 

marie

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus,

jeg har vundet en sag i retten imod Internet Danmark. Det var en dyr fornøjelse i advokatomkostninger, men kan forhåbentlig hjælpe andre i samme situation. Jeg synes du skal tage kontakt til Marie, som også skriver i denne tråd. Jeg har desværre ikke yderligere lyst, tid og ressourcer til at rode med sagen igen, men jeg ved at Marie har været i gang sammen med andre i samme situation. Hun har fået en masse materiale fra mig og jeg vil tro, at hun kan hjælpe dig.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For guds skyld, det er annonce hajer fuldstændigt, de snyder dig og er bedrager.

selvom du vil opsige dit samarbejde, vil de påstå at de ikke har modtaget nogen opsigelse eller andet, skal i retten med dem her og de er bedrager og det er penge ud af vinduet.

Henrik Paaske er en plattenslager

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig lang væk fra dem de er de gamle annonce hajer og de flår dig for et godt ord.... for guds skyld kontakt nogle andre better trafic, dem har jeg brugt de er gode og ikke så dyre og han er real..

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal i retten med dem til maj med præcis samme situation, desværre har jeg ikke gemt alt fra dem, en opsigelse i 2006 ligger altså ikke gemt 2011 desværre...

Hvordan vandt du over dem??? sagen er at jeg blev vild forbavset da der dumpede et brev ind fra byretten, har ikke fået fakturaer eller de der mail hvor de oplyser hvordan man ligger på nettet.... har aldrig fået dem og derfor har jeg simpelthen ikke vist at jeg stadigvæk var tilknyttet til dem.

Ved dog ikke om jeg skal tage en advokat... men vil meget gerne ref til din sag, da det er præcis det samme...

Har du mulighed for kunne kontakte mig på 8171 5555

mvh Oliver fra supremellipse.dk 

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)