Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet danmark

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontakter af internet danmark der jo gerne vil sælge SEO.

Jeg er imidlertid lidt skeptisk overfor dem, og vil derfor høre om der er nogen af jer der har personlige erfaringer med dem ? 

 

Med venlig hilsen

Michael

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tumlingen:

Jeg er blevet kontakter af internet danmark der jo gerne vil sælge SEO.

Jeg er imidlertid lidt skeptisk overfor dem, og vil derfor høre om der er nogen af jer der har personlige erfaringer med dem ? 

 

Med venlig hilsen

Michael

Lav en søgning på amino :) kender dem ikke selv, men der er en del her på amino som gør

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt lidt, og det er jo ikke ligefrem pæne ord der er at sige om internet danmark. Men jeg kan også se at mange af indlæggene ligger en del år tilbage, så jeg tænkte at der måske er nogle der kan lidt nyere erfaringer med dem.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

der var vidst et indlæg i slutningen af sidste måned. husk også at kigge på hvornår der sidst er blevet skrevet noget, for folk har det med at skrive i samme indlæg som er blevet oprettet.

du kan også tage et kig på Google, en enkelt søgning bringer rigtig mange ting frem:
http://www.google.dk/search?q=internet+danmark&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1GGLL_da___DK403

Fx denne: http://www.trustpilot.dk/review/www.internet.dk

Ja det er bare at søge, så finder du rigtig meget om dem, og dermed kan du også danne dig et billede af dem.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun hørt dårligt om dem. Og hvis du kigger på deres egen hjemmeside og samt nogle af de ting de har lavet, så er det ikke imponerende.

SEO er så populært, og mange tilbyder SEO selvom de ikke er ret dygtige til det. Og mit indtryk er, at Internet Danmark ikke har deres stærkeste SEO side.

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine forslag.

Jeg har prøvede google søgningen tidligere i dag og fandt samme svar.

Konklusionen må vist nogenlunde være at det ikke er et firma der er værd at handle med, eller hvad ?

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg tror vist bare jeg dropper internet danmark.

Mange tak for jeres hjælp. Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tumlingen:

Mange tak for dine forslag.

Jeg har prøvede google søgningen tidligere i dag og fandt samme svar.

Konklusionen må vist nogenlunde være at det ikke er et firma der er værd at handle med, eller hvad ?

Jeg personligt ville ikke, både fordi jeg selv har en del erfaring inden for SEO og derfor kan servicere mine kunder og mig selv, men også fordi man kan læse så meget dårligt om dem på nettet. Selvfølgelig er der sikkert nogen af den dårlige omtale som er gas og bare for at ramme dem, men når de overvejende er dårlige, så må der være noget om det.

Og kigger man på deres site (i den bagvedliggende kode) kan man se at de ikke rigtig har gjort noget for at udføre SEO. Man skulle tro at det basale var i orden hos en virksomhed der tilbyder seo, eller hvad:)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug Kim her fra KTJ Media her i tråden. Han har arbejdet for mig og han er kanongod, flink men desværrre alt for beskeden til at anbefale sig selv :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

God idé at droppe Internet Danmark!

Jeg har netop vundet en sag over dem i Københavns Byret omkring opsigelse af et abonnement fra 2006/2007. Heldigvis havde jeg længe haft en dårlig fornemmelse af, at der var noget galt og gemte derfor alt mail-korrespondance helt tilbage fra for 5 år siden. Det er jeg glad for nu!

Det endte desværre med at være en dyr omgang i advokatomkostninger, men sådan må det bare være, når man føler sig snydt og bedraget. Det var et stort plus for mig mentalt, at jeg blev frifundet for den uberettigede og ubehagelige anklage.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)