Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver de bedste hjemmesider til søgemaskiner

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Find ud ad hvor meget html du kan finde ud ad og side lidt og lege med de forskellige CMS systemer, det du lettest kan opdatere selv, dette vælge du, der skal selvfølgelige være det basale i SEO i det du vælger ,det kan lave unikke titler på vær underside mv. i dette CMS systemet, med det er der nærmeste i alle CMS systemer i dag.

For vis du ikke selv kan opdatere det, kan det blive en dyr omgang at få en ny hjemmeside og en af de vigtigere ting for søgemaskiner er den bliver opdateret lidt engang imellem og folk der besøger en side der ikke sker noget nyt på løbene, de får også normalt færre kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
med det er der nærmeste i alle CMS systemer i dag
Det er nu ikke alle CMS løsninger hvor det basale SEO er i orden.

Til trådstarter, gør som Demib siger, find ud af så meget om SEO som muligt. Og brug det når du skal finde den rigtige til at lave din hjemmeside. Yderligere vil det nok være en god ide at finde en leverandør som i forvejen også har en del erfaring med SEO, da du så ikke behøver helt så meget viden som Demib skriver. Men du bliver dog nød til på forhånd at vide lidt mere end de fleste, da det ellers vil blive svært at finde den rette til opgaven.

Alternativt kunne du få lavet en SEO kravspecifikation, fx af Demib. da du så er rustet og kan vedlægge den som krav til udvikleren. så ved udvikleren eksakt hvad han skal lave, og bliver det ikke opfyldt, ja så brænder du heller ikke fingrene på samme måde som hvis du ikke kom med kravene.

Og så vil jeg da lige benytte lejligheden til at sige at du måske også burde kigge lidt på mit hjemmeside system :) da det nemlig som udgangspunkt altid bliver udviklet søgemaskine venligt, medmindre kunden selvfølgelig ikke vil have den søgemaskine venlige udgave af funktionen de efterspørger.

Jeg gør det i de fleste tilfælde sådan at du har nogle krav til funktioner på hjemmesiden, og jeg finder så frem til den bedste måde at gøre det på i forhold til søgemaskinerne. Det er dog ikke altid kunden vil have den udgave. Ja du kan jo læse mere på min hjemmeside.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

jeg skrev altså kun nærmeste alle CMS systemer er det basale i orden

jeg skrev ikke alle CMS systemer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Mikael og Kim

Jeg er super glad for Jeres svar.
Den røde tråd er begyndt at danne sig i mit hoved.

Og Mikael..... TAK for den med jeg selv skal kunne opdatere hjemmesiden.
Den er jo guld, for det havde sle ikke strejfet mine tanker.

Mange hilsner
Heidi

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brammer:
TAK for den med jeg selv skal kunne opdatere hjemmesiden.
Den er jo guld, for det havde sle ikke strejfet mine tanker.
tror det er de færreste udviklere som ikke laver et CMS/Administrations system til hjemmesiden, så man selv kan opdaterer hjemmesiden. Jeg personligt kender ikke nogen som laver statiske hjemmesider.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Brammer:
TAK for den med jeg selv skal kunne opdatere hjemmesiden.
Den er jo guld, for det havde sle ikke strejfet mine tanker.
tror det er de færreste udviklere som ikke laver et CMS/Administrations system til hjemmesiden, så man selv kan opdaterer hjemmesiden. Jeg personligt kender ikke nogen som laver statiske hjemmesider.

MVH Kim

jeg synes da der er forskel på f.eks. wordpress , drupal og joomla , hvordan de fungere , hvor lette de er at opdatere  

MVH. Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg synes da der er forskel på f.eks. wordpress , drupal og joomla , hvordan de fungere , hvor lette de er at opdatere  

MVH. Mikael

Ja der er stor forskel, men i alle tilfælde er det et spørgsmål om at sætte sig ind i det, eller blive sat ind i det. ingen af dem er så nemme at man ikke lige behøver undervisning/vejledning eller sætte sig ind i det. Sagt på en anden måde, de er ikke så intuitive som de burde, WP er dog det nemmeste af de 3 du nævner.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle af Jer som kender og har erfaring med medialine.dk?

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke lige, men du kan jo prøve at skrive til deres referencer.

Men som jeg ser det vil Jesper Buck's firma ikke blot kunne udvide deres koncept ved at tilføje en ekstra kategori? Uden omkostninger for dem.

Ikke for at ødelægge din ide, men du skal nok overveje risikoen - og at det kan blive en dyr fornøjelse. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom du måske er hooked på din idé, kunne det foreksempel også være en løsning at folk skal bestille tid over din hjemmeside/betale og så i tager webcam sessionen over messenger eller skype, hvor der man kan snakke sammen over mikrofon, webcam og selvfølgelig også skrive.

Fordi umiddelbart synes jeg det lyder som en funktion der er rimelig pebret, hvis det skal integreres direkte i hjemmesiden.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)