Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste system til at holde styr på rankings i google

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

Jeg vil høre jeres mening om det bedste software/service til at holde styr på mine  rankings.

Hvad er det bedste? Har kig på Webposition og links assistant. Nogen der har nogen erfaringer med dem eller kendskab til noget helt tredje?

Er det forresten noget problem at disse services kører fra udlandet i forhold til at få præcise rankings?

 

NIL

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kan anbefale Advance Web Ranking og Webceo

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale: IBP

:)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Rank Tracker, eller andet program som du kører fra din egen IP adresse. så skal du huske at købe nogle proxy IP adresser, og kun kører gennem dem.

Jeg har brugt Rank Tracker over før i tiden, men havde mega problemer med at Google ikke kunne lide min IP adresse, indtil jeg begyndte at bruge proxy IP adresser.

:-) 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Lauge:

Hvis du bruger Rank Tracker, eller andet program som du kører fra din egen IP adresse. så skal du huske at købe nogle proxy IP adresser, og kun kører gennem dem.

Jeg har brugt Rank Tracker over før i tiden, men havde mega problemer med at Google ikke kunne lide min IP adresse, indtil jeg begyndte at bruge proxy IP adresser.

:-) 

man skal nu bare opsætte programmet korrekt :) så er der ingen problemer. Problemet kommer i det øjeblik at du sender for mange requests af gangen. Altså er standard indstillingerne ikke gode at køre med.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Web CEO syntes jeg, giver de bedste resultater :-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

man skal nu bare opsætte programmet korrekt :) så er der ingen problemer. Problemet kommer i det øjeblik at du sender for mange requests af gangen. Altså er standard indstillingerne ikke gode at køre med.

MVH Kim

 

Ja - hvis du har god tid :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej NIL

Jeg vil lige (lidt sent) give mit besyv med her.

"Bedst" er jo et noget subjektivt begreb, men hvis prisen er vigtig, så har jeg skrevet et indlæg om, hvordan man selv ved at bruge Google Analytics, gratis kan måle, hvor godt ens hjemmeside ligger i søgemaskinerne på forskellige søgeord.

Har du adgang til mange data, er det et ret præcist værktøj, men har du ikke adgang til så mange data, kan det være lidt upræcist (den statiske usikkerhed mindskes ved flere data).

 

Her kan du læse mit blogindlæg om at oprette en SEO rapport i Google Analytics med tilhørende advarsel ved forringelse af SERP.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

KTJ-Media.dk:

man skal nu bare opsætte programmet korrekt :) så er der ingen problemer. Problemet kommer i det øjeblik at du sender for mange requests af gangen. Altså er standard indstillingerne ikke gode at køre med.

MVH Kim

 

Ja - hvis du har god tid :-)

Nu er det jo en ting man bare kan sætte i gang og så kan den arbejde i baggrunden, det er jo ikke meningen at man skal sidde og vente på at den bliver færdig. Gør man det, ja så har man da ikke ret meget andet at lave :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)