Ingen panik
Jeg kan ikke forklare eller hjælpe på dette tekniske problem, men jeg vil opfordre til ikke at gå i panik. Jeg er i markedet for rådgivning i brug af facebook, og det er med afsæt i en viden om adfærden på mediet...
Dit indlæg her efterlader mig med indtrykket af at du over- og undervurderer nogle typer af adfærd, hhv. vigtigheden af at få egne venner og familie med ind på facebooksiden - og så det faktum at du skal tage noget kvalitet med til festen selv.
Om konvertering ved invitation af venner
Du får sandsynligvis ikke så meget værdi ud af vennerne alligevel. Ud af de 1800 har du vel en realistisk konvertering på 5-10%
.. correct me if im wrong, men der er mange der ikke takker ja til invites. Mange der slet ikke holder øje med invites. Nogle der aldrig checker facebook. Og også nogen som ser din invite, men ikke føler de er målgruppen - og træk så alle pigerne fra.
Hvilket tal forventer du?
Ingen viral alligevel
At forvente at venners venner følger trop med ind i menszone facebooksiden uden at blinke er naivt. I opskriften p åsucces af den art mangler et par væsentlige ingredienser efter min mening, men det skal du ikke se som en kritik.
Dybest set kan man ved ankomst bare ikke rigtig se, hvorfor det er en god idé at trykke synes godt om... og dét skal man helst for at der opstår viral effekt.
Pyt
Menszone.dk ser så i mine øjne til gengæld rigtig fornuftig ud. Jeg ved intet om hvorvidt der er marked til et site som dette, men hvis i kan holde kvaliteten i top (på jeres produkt) - så skal facebook nok følge med.
Hvis dit håb var at få en masse læsere fra facebook over på det nystartede menszone.dk, så er det min opfordring at du re-tænker den tanke.
Du skal have læsere af menszone over i din facebookside, så læserne kommer igen.

Derfor er opgaven - skab et fedt menszone.dk.
-Held og lykke
På Facebook
På twitter