Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændringer i facebook?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige åbnet mit online herre magasin og dertil en facebook gruppe.

http://www.facebook.com/pages/menszonedk/132421466806179

Vi er 4 personer der har inviteret ca 1800 venner, men ikke en eneste har "synes godt om" siden endnu, det undrede jeg mig så over, og tog så forbi en ven og kigge om han havde fået den som foreslået side, men han havde intet fået, men på min invitation side, stod han som "afventede"

Så er mit spørgsmål om der er sket nogle ændringer siden ingen får den om som foreslået side?

Det er jo virkelig ikke fedt det ikke fungere, og slet ikke når folk tager sig tiden og krydse af. Det gamle script,  til at invitere alle virkede heller ikke mere.

mvh

Frederik Sand

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har næsten 60personer i din gruppe og du har et flot design og kun godt tænke mig og laver noget samarbejd med dig

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 

Super flot side du har lavet! Jeg er vild med opsætningen på din side.
Og ja, jeg kan godt se, hvad du mener, det er jo lidt et problem. Det kommer desværre også til at ramme mig. :(

Jeg har gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=211876325282
Vi er godt nok oppe på 517 medlemmer, men det skulle da gerne vokse, og det gør det jo ikke, hvis facebook har ændret i deres settings. Jeg har fra min facebook-profil lige for tiden også store problemer med chatten. Så man må sige, at Facebook ikke fungerer optimalt for tiden. 

Hvis du skulle få lyst, så må du meget gerne melde dig ind i vores gruppe. :) 
- du kan også tjekke vores hjemmeside ud: www.sapictures.dk 

Som du kan se laver vi grafisk design, så du må endelig sige til, hvis du mangler noget! ;) 

 


Fortsat god aften
Mvh SA 

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen der har et godt svar på hvorfor dette skete? Det virker tilsyneladende nu, jeg sidder dog bare i saksen, da de ikke har fået invitationen, men kan ikke sende en på ny, før de acceptere eller ignorere. Så Vi har 1800 mennesker vi ikke kan invitere ud til, da der åbenbart var en fejl igår.

Nogle der ved hvordan man komme i kontakt med Facebook hurtigt?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ingen panik
Jeg kan ikke forklare eller hjælpe på dette tekniske problem, men jeg vil opfordre til ikke at gå i panik. Jeg er i markedet for rådgivning i brug af facebook, og det er med afsæt i en viden om adfærden på mediet...

Dit indlæg her efterlader mig med indtrykket af at du over- og undervurderer nogle typer af adfærd, hhv. vigtigheden af at få egne venner og familie med ind på facebooksiden - og så det faktum at du skal tage noget kvalitet med til festen selv.

Om konvertering ved invitation af venner
Du får sandsynligvis ikke så meget værdi ud af vennerne alligevel. Ud af de 1800 har du vel en realistisk konvertering på 5-10%

.. correct me if im wrong, men der er mange der ikke takker ja til invites. Mange der slet ikke holder øje med invites. Nogle der aldrig checker facebook. Og også nogen som ser din invite, men ikke føler de er målgruppen - og træk så alle pigerne fra.

Hvilket tal forventer du?

Ingen viral alligevel
At forvente at venners venner følger trop med ind i menszone facebooksiden uden at blinke er naivt. I opskriften p åsucces af den art mangler et par væsentlige ingredienser efter min mening, men det skal du ikke se som en kritik.

Dybest set kan man ved ankomst bare ikke rigtig se, hvorfor det er en god idé at trykke synes godt om... og dét skal man helst for at der opstår viral effekt.

Pyt
Menszone.dk ser så i mine øjne til gengæld rigtig fornuftig ud. Jeg ved intet om hvorvidt der er marked til et site som dette, men hvis i kan holde kvaliteten i top (på jeres produkt) - så skal facebook nok følge med.

Hvis dit håb var at få en masse læsere fra facebook over på det nystartede menszone.dk, så er det min opfordring at du re-tænker den tanke.

Du skal have læsere af menszone over i din facebookside, så læserne kommer igen.

   

Derfor er opgaven - skab et fedt menszone.dk.


-Held og lykke

Thomas Bigum

På Facebook
På twitter

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik! 

 

Jeg har selv et hav af Facebook grupper, også til nogle af mine nye projekter. Jeg har en fremgangsmåde hvor du kan få det script til at virke. Dog når jeg har inviteret alle med koden, så er det ikke nogle der "joiner". Jeg tror det kan være fordi at invitationerne simpelthen slet ikke når frem? 

 

Jeg kan ikke få det til at passe med at jeg invitere 500 personer, og der ikke er en eneste der synes godt om, der er jo altid et par stykker. Smile

 

Du må endelig skrive hvis du finder ud af noget!

 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Tak for et rigtig fint reply. Virkelig noget man kan tænke over, og følger i forvejen dine indlæg nøje.

Angående konvertering, havde jeg forventet den lægger væsentlig højere en 5-10%, nok nærmere 15%. Jeg har selv en firma sider, for den lægger lavt, når der bliver invitere, men det er et niche markeder, og en forretning folk skal tilmelde sig til. Her er det et gratis magasin, og 90% af de personer  vi har som venner, lægger ca. inden for målgruppen.

Panikken er dog mere baseret på at jeg har en 10-20 goder venner der ville invitere også ud til en ca 20.000 personer, så begynder det jo selv ved en lav konvertering, at have en vis effekt.

Synes helt sikkert du har ret i det med at www.menszone.dk indhold er det der vil bærer projektet op, og det helt sikkert er bedre at få folk til at signe op derfra. Men jeg er ikke 100% enig med dig i en start up fase. Hvis man kunne få en 2000 personer der "synes godt om" så har man en grundlæggende god base for trafik, og når vi poster artikler vil delingen af dem være større effekt. Så processen burde speedes op af det. Men jo længere man kommer hen i processen, ville jeg bestemt også fokusere på Website -> facebook.

Men 100% enig i at der skabes et godt menszone.dk, så kommer trafikken.

Frederik Sand

Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Vi har en iværksætter pakke hvor du kan få en god Page, opsætning og noget eksponering. Se gerne mere på socialsolutions.dk eller send mig en mail på jbo@socialcolutions.dk

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at følge op på mit indlæg. Jeg har nu fundet fejlen ved at invitere folk. Hvis man invitere 2-3 personer kommer den fint frem som "foreslået side". Vælger man derimod at invitere alle, kommer ingen frem til modtager, men de står som at være invitere, når jeg går ind på "foreslå venner".

Dette må da være en stor fejl i Facebook sider. Nogle der har oplevet lignende med deres Facebook sider? Jeg oprettede en ny for at prøve om problemet opstod igen, og det samme skete.

Har skrevet til Facebook, men ved selvfølgelig ikke om de svarer tilbage.

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Mange tak for en overskueligt og præcis oversigt over hvorledes man kan udnytte Facebook. Man kan vel også sige, at Facebook connection kan give ekstra frugt at hårdt arbejde, men ikke erstatte hårdt arbejde.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)