Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

How does it work?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Affliate marketing..

 

Hvis jeg f.eks. havd en blog eller lignende.. Hvordan starter jeg dene form for indtjening??

 

 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du laver en blog, og fortæller fx om biler. og skriver så hver gang der kommer ny bil på markedet, eller lign.

Så har du nogle banner reklamer kørende på siden samtidig, og hver gang folk så klikker på de bannere, får du penge. el. der er lidt forskellige måde at få penge på.

nogle giver penge hver gang der bliver klikket på banneret, og nogle giver penge når der bliver skabt et salg.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men hvordan starter jeg disse banner op??? Hvem hvad hvor skal jeg kontakte :D 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt mig med adsense og diverse affiliate netværk, og det er først for nylig at jeg er begyndt at tjene lidt på det. Har arbejdet med det i snart et år, så for mit vedkommende er der gået noget tid, inden pengene er begyndt at vise sine cifre Wink.

Jeg skal være ærlig og sige, at til at starte med, placerede jeg en masse reklamer på siden, og håbede derefter at det hele ville komme af sig selv, men nej!!!

Start med at finde ud af, hvad din blog omhandler, altså hvilke/hvilket emne du skriver om på din blog.

Tilmeld dig nogle affiliate netværk som fx Partner-Ads, Tradedoubler, IQ-media osv. Herefter vil du kunne finde nogle reklamer som er passende for din sides indhold. Du får en kode for hver reklame som skal indsættes på din blog, hvilket er ekstremt nemt hvis du anvender Wordpress.

Husk også at SEO-optimere dine indlæg godt herefter!

Som sagt, så er jeg ikke en guru indenfor emnet, men har lært af egne fejl, og er bestemt ikke færdig med at lære mere om affiliate marketing endnu.

God fornøjelse med projektet og held og lykke! Big Smile

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar Anders..

 

Hvordan mht til den indkomst der forhåbentlig en gang kommer... Gøres det via de forskellige netværk du nævner, eller :) ??

 

Jeg er GRØN på området :)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt... Tak!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tbarker.dk:

Tak for det gode svar Anders..

 

Hvordan mht til den indkomst der forhåbentlig en gang kommer... Gøres det via de forskellige netværk du nævner, eller :) ??

 

Jeg er GRØN på området :)

Det var så lidt. Håber du kan bruge Ken's link. Det er meget brugbart... det har det i hvert fald været for mig.

Indkomsten sker enten via klik, leads eller pct. af salget igennem reklamen. Når du har oprettet din side hos affiliate leverandøren, oprettes der automatisk en konto til din bruger. Her kan du hele tiden få vist, hvor meget du har tjent. Dog ryger pengene ikke ind på din egen bankkonto med det samme. De fleste steder skal du have indtjent et vist beløb, inden de lader pengene udbetale.

Hos de fleste udbydere kan du følge med i, hvilke reklamer der er mest populære, og hvilke der er klikket på flest gange, fra din side.

Du skal dog huske at holde øje med, om reklamerne udløber. De fleste kører på en kampagne og kører kun i en periode, hvorefter reklamen skal udskiftes til en ny.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, du skal lave en blog med det rigtige indhold, de rigtige reklamer og så skal du skaffe den rigtige trafik (besøgende) til din blog. De rigtige besøgende er dem der er er interesserede i dit indhold og som også får løst et problem/behov via de reklamer du har på din side.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)