har ikke givet 600 men 2500 for et år. og så for noget domæne reg. og der er sådam set ligemeget hvor meget det koster, det skal bare virke når man bliver lovet det.
Hosten og sikkert også din udvikler har utvivlsomt fraskrevet erstatningspligt, i forbindelse med den service de leverer.
Man kan sagtens købe f.eks. hosting hvor der er gararenteret oppe tid og en aftalt bod etc. men det er ekstremt dyrt, du kan starte med at gange den regning du betaler idag med 100, men så er der også en ordentlig bod.
Lad vær med at forvent Michellin-stjerner når du går på McDonalds, du har fået præcist hvad du har betalt for.
Jeg er villig til at betale det ekstra for server da jeg gerne vil have lortet virker.
og 2500 er ikke peanuts, til sammenligning med at jeg gir 300 kr hos one.com hvor jeg har 100 mb tilbage af plads, og den har aldrig været nede siden sommer 09
Jeg er villig til at betale det ekstra for server da jeg gerne vil have lortet virker.
og 2500 er ikke peanuts, til sammenligning med at jeg gir 300 kr hos one.com hvor jeg har 100 mb tilbage af plads, og den har aldrig været nede siden sommer 09
Mit bedste råd er at slå lidt koldt vand i blodet. Det virker som om du er helt opkørt.
Sov på problemet og arbejd videre imod målet i morgen. Målet er ikke at sagsøge folk eller finde en host du skal betale 10 gange mere for mod de til gengæld dækker dine omkostninger ved den lille nedetid der måske måtte være.
Kom nu for fanden videre og tænk på din forretning i stedet for denne her maniske tilgang til tingene.
Det er skide ærgerligt serveren er gået ned og du har mistet tid, men gavner dine skriverier virkelig din forretning? Var det ikke bedre at bruge tiden op at hente tabt tid?
Så er der kommet en tilfreds stilende løsning fra <udbyderen> af. Og det er mere det med at love folk guld og grønne skove, så er det jo beder at kalde en skovl for en skovl, og en spade for en spade. Men der er løst og jeg kom af med mit dårlige humør :-)
det er ikke så meget erstatningen, men det at man bliver lovet det bedste og så har det været nede hele dagen. og de har jo den oppe tid der heder 99,9 som svare til 4 timer nede tid og ikke 12
Måske skulle du tage dig en kop kaffe og sætte dig ned og læse Murphy's lov . Alle udbydere kan komme i en siatution, som du har beskrevet, uden at kunne gøre andet end at arbejde på få det løst hurtigst muligt.
det er ikke så meget erstatningen, men det at man bliver lovet det bedste og så har det været nede hele dagen. og de har jo den oppe tid der heder 99,9 som svare til 4 timer nede tid og ikke 12
Måske skulle du tage dig en kop kaffe og sætte dig ned og læse Murphy's lov . Alle udbydere kan komme i en siatution, som du har beskrevet, uden at kunne gøre andet end at arbejde på få det løst hurtigst muligt.
Sjov du skulle sige det. Magentohotel som hoster min shop er nede idag. De har været det siden imorges. Jeg synes at deres servere plejer at køre stabilt, og det virker til at der virkelig bliver arbejdet på sagen, og sat alt ind på at løse problemet.
Så ja, det kan ske for selv de bedste. Men jeg har hele tiden kunne komme i kontakt med dem, og de holder kunder opdateret på deres blog. Så jeg synes selv det er okay service. Ud over det har de tilbudt alle kunder at komme over på en anden server. Ligeledes smider de en ny server op så det hele senest køre imorgen tidligt. Og deres gratis support holder ekstraordinært åbent indtil problemet er løst.
Men jeg kan da godt forstå at Jakub bliver frustreret når serveren er nede, og han IKKE kan komme i kontakt med firmaet bag. Det burde ikke komme som en stor overraskelse, at hvis der er en server nede, så ud over at sætte folk på at ordne servere, så skal der også folk på at håndtere den ekstra mængde telefonopkald der kommer. Og en ting er at lortet går ned, men det er hvordan man håndtere det der er afgørende.