Hej Jeg har en webshop www.thebikeshop.dk , som er lavet i magento og hosted af <hostingfirma>. hvad der skete: Webshoppen er i opbygningsfase og SKAL være klar senest den 5,01,2011 da vi har købt nogle bannere på diverse sites. Derfor er vi fuldt mandskab om at tilføje produkter, i dag havde jeg min ansat ekstraordinært på arbejde så han kunne hjælpe til. det der skete var at klokken 8 ca. prøver jeg at gå logge ind på mit admin og der siger den at siden ikke eksistere. jeg røver så et par gange mere, stadig uden held. når klokken er 9 ringer jeg til <hostingfirma> og de siger at de har et problem med den men i løbet af max 10 minutter er den op og køre. der går to timer og stadig intet. og de er ikke til at få fat på. og så om eftermiddagen ringer jeg med held. de siger de ikke ved hvornår den kommer op og køre. Da den blev tegnet blev jeg garanteret en driftsikker server. Kan jeg kræve erstatning / godtgørelse for det spildte arbejdstimer og den omsætning der kunne have været der. er det hosten der skal stå til ansvar eller personerne der står for at lave min webshop. Hvad syntes i ? Og det er 12 timer den ikke virker. Vh Jakub [Firmanavn slettet af moderator] |
Hvad siger deres betingelser om erstatning for nedetid?