Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i fuld gang med at oprette et website som jeg endnu ikke vil løfte sløret for.

Men, jeg ville jo gerne tjene et par kr. på at drive siden, vha. reklamer.

Jeg har været ved at læse bla. her på amino og på andre websites, omkring Google AdSence, Affiliate marketing mm.

Men der er en ting jeg har gået og funderet lidt over, lad os antage jeg får sitet op at køre og jeg har 250 besøgende om dagen, og sitet er ikke et site hvor jeg vil sælge varer eller lign. og det er indtil videre gratis at oprette sig som bruger. (Jeg påtænker at lave en "plus" bruger som koster xxkr/mdr)

Men, hvordan tjener jeg penge på de 250 besøgende? Hvis jeg ikke sælger noget, er der vel ikke andet for end at folk klikker på annoncerne? 

Jeg tænker jo lidt på min egen færden rundt på nettet, men jeg klikker ikke rundt på forskellige annoncer på websites?

Kan man tjene penge på at bare annoncen vises til et bredt publikum eller?

Byd endelig ind med Jeres erfaringer, og hvis i har en artikel eller lign. der beskriver min undren, vil jeg meget gerne have et link.

// Dan

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvilke besøgende du kan skaffe og hvilken "kvalitet" de har, så kan du sagtens lave penge på at have affiliate reklamer på din hjemmeside. Hvis folk er i "køb-mode" når de besøger din side er det nemme at afsætte varer til og så kan man tjene ganske godt på 250 besøgende pr. dag.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)