Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvivl om indexeret indhold

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er geden barberet, og jeg får ikke brug for hair extensions til den

Tak

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Herligt - og tak :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hej Kim :-)

Jeg har fjernet mit canoical tag, efter at du har lavet et god stykke seo arbejde på min side.

Hæ, ja jeg kan se at det går langt bedre for din side nu ;)

Men jeg siger dog ikke, at man ikke skal bruge canonical, jeg mener ikke at det skader at have canonical tagget på sin side, det jeg mener er at man skal vide at det ikke er en DC problemløser, for det er det ikke.

Problemløseren når vi snakker DC er at udrette de fejl som skaber DC på en hjemmeside.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har jeg de placeringer jeg havde før mine uheldige eksperimenter fik mig gokket godt tilbage. Og på nogle enkelte søgninger er de blevet lidt bedre, men tror nu stadig siden er lidt i unåde, jeg burde nemlig ligge endnu bedre, men den må jeg tage senere

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ja nu har jeg de placeringer jeg havde før mine uheldige eksperimenter fik mig gokket godt tilbage. Og på nogle enkelte søgninger er de blevet lidt bedre, men tror nu stadig siden er lidt i unåde, jeg burde nemlig ligge endnu bedre, men den må jeg tage senere

Hæ, ja det skal nok også komme. Men hvis du tager et kig på dine statistikker, ser jeg at du overall er gået en helt del op i besøgsantal, og at disse især kommer fra søgemaskinerne. og det er endda selvom direkte og henvisninger er faldet en del.

Vi kan evt tage denne snak via PB :) måske folk ser det som spam :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nu ikke det er spam, men mere en af mine klassikere : fjerne fokus fra hvad der diskuteres :-)

Men ja søgningen på snerydning er eksploderet. Mine søgninger er meget sæson relateret, og ja lad os tage den per PM eller mail

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Jimi Hove:

Hej Kim :-)

Jeg har fjernet mit canoical tag, efter at du har lavet et god stykke seo arbejde på min side.

Hæ, ja jeg kan se at det går langt bedre for din side nu ;)

Men jeg siger dog ikke, at man ikke skal bruge canonical, jeg mener ikke at det skader at have canonical tagget på sin side, det jeg mener er at man skal vide at det ikke er en DC problemløser, for det er det ikke.

Problemløseren når vi snakker DC er at udrette de fejl som skaber DC på en hjemmeside.

MVH Kim

For mange sider giver det mening at have duplicate content. Jeg har fx. en webshop hvor et produkt hører under to kategorier, og produktet giver lige så god mening at være i den ene kategori, som den anden.. Til trods for at kategorierne er meget forskellige som udgangspunkt. Derfor er produktet oprettet i begge kategorier, med et canonical tag i den ene.

DC kommer meget med produkter når man taler i magento webshops, og der er canonical tags bestemt ikke standard :-) 

Men jeg forstår din pointe i, at det er en nødløsning. Ofte er det desværre blot nødvendigt, og giver rent faktisk en bedre effekt.

Dbh. Yngvi

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Til trods for at kategorierne er meget forskellige som udgangspunkt. Derfor er produktet oprettet i begge kategorier, med et canonical tag i den ene.

CANONICAL-tag er så absolut den dårligste løsning på DC!

Der er 100 andre løsninger, som jeg har beskrevet mange gange før, der er langt bedre. CANONICAL-tag skal kun bruges som den sidste mulighed, hvis alt andet er helt umuligt.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

For mange sider giver det mening at have duplicate content. Jeg har fx. en webshop hvor et produkt hører under to kategorier, og produktet giver lige så god mening at være i den ene kategori, som den anden.. Til trods for at kategorierne er meget forskellige som udgangspunkt. Derfor er produktet oprettet i begge kategorier, med et canonical tag i den ene.

DC kommer meget med produkter når man taler i magento webshops, og der er canonical tags bestemt ikke standard :-) 

Men jeg forstår din pointe i, at det er en nødløsning. Ofte er det desværre blot nødvendigt, og giver rent faktisk en bedre effekt.

Jeg giver dig ret i at det især kommer med produkter generelt i webshops som er lavet dårligt, men jeg giver dig dog ikke ret i at det giver mening at have Duplicate Content. Rigtig nok kan man have produktet i flere kategorier, hvilket også er fint når vi snakker i kataloget/produktlister/søgeresultater. Men ud over det ville jeg ikke mene at det giver mening med DC.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Jeg giver dig ret i at det især kommer med produkter generelt i webshops som er lavet dårligt, men jeg giver dig dog ikke ret i at det giver mening at have Duplicate Content. Rigtig nok kan man have produktet i flere kategorier, hvilket også er fint når vi snakker i kataloget/produktlister/søgeresultater. Men ud over det ville jeg ikke mene at det giver mening med DC.

MVH Kim

Jeg er ikke uenig med dig. Slet ikke. Men igen, når man taler webshops har man oftest ikke noget valg :-)

Dbh. Yngvi

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)