jeg tror det er fordi du ikke rammer trenden. Trenden er ikke i krisetid farverig og stormønstret, men varme, minder og farver der signalerer dette. Da dine kombinationer du viser på din hjemmeside er decideret stressende, så henvender du dig til et meget meget snævert publikum, og derfor naturligvis færre henvendelser. Som antydet andetsteds, så drop alt det skriveri om dig selv. Folk der køber indretning er da ligeglad med om du har have til lejligheden og 2 hunde. Man fokuserer på om du kan løfte en opgave som man ønsker den. Da indretning ofte afspejler mennesket der bor der, så var det måske en idé at tage udgangspunkt i at give folk det de vil have, og ikke det du vil sælge. Det du vil sælge kan du sælge til de få, og det folk vil have kan du sælge til de mange, så har du en forretning |
Den gruppe kunder som indretningshjælp mod betaling, forventer service.. dvs. en målgruppe med økonomien til at betale.. Den kundegruppe betaler også lidt mere for deres møbler og ønsker kvaliteten og mange gange designs, brands, og sikkert helt bestemte arkitekter. Ikea, Ilva & IDE-møbler-kunderne sætter pengepungen først, men det må gerne se rigtig godt ud i deres hjem alligevel, når der kommer gæster - ALTSÅ betaler de ikke i de høje priser til indretningsarkitekter bagefter.
Når folk ønsker kontakt til en indretningsarkitekt, blotlægger de jo deres følelser og erkender at de har brug for hjælp - og skal betale for det - akkurat som til en psykolog... Men når vi kommer til psykolog, gider vi ikke høre om psykologens private gøren og laden inden da... Derfor syntes jeg slet ikke den højre del om dig selv, skal med på din hjemmeside..... den virker modsat på dem som skal betale for en ydelse.
Der mangler visning af flere stilarter på din side. Der er kun noget med "pippi langstrømpefarver". Det er flot og enkelt budskab der er på hele den venstre del af web-siden . Men der mangler stilarter, hvor du viser kunden at du kan det hele. Stilarter som Wegner-klassikere, Tyske producenter som Rolf Benz, Ronald Smith Tische, Danske montana og Fritz hansen og franske provencestilarter.... Bredden som mange indretningsarkitekter/konsulenter fordele sig på.. - ellers bliver kundegruppen meget begrænset, hvis det kun er en stilart.
Hilsen Michael