Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må seo koste?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu vil være i top 3 på ordet smykker, hvad må det så koste for en seo-ekspert at få mig derop, kun den ene ord smykker?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver jo en analyse af dit site, dine konkurrenters site og af hele "smykke"-branchen, for at man kan komme med et konkret svar på dit spørgsmål :-)

Dertil koster en enkelt analyse og nogle råd ofte ikke særlig meget - det er her du kan komme langt for pengene.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, ca pris.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Måske skulle du overveje, at finde ord som har relavans til "smykker", det er nemlig en del billigere og man kan i mange tilfælde få ligeså meget trafik på sin hjemmeside.

Ved godt jeg ikke svarede på dit spørgsmål, men håber du finder rådet nyttigt :)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet meget seo, og ligger rigtigt godt på mine relevante ord . men smykker er sgu svært, og jeg skal have en pris fra den som kunne magte opgaven, og vil give mig en pris på et ord - smykker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

De 3 første nogle af dem har flere links, end dig, jeg har ikke kigget på værdien af links, kun antal

Dem mindre links end dig har mere tekst på side og på forsiden

Derved kan du nok komme langt med mere relevant tekst og bedre interne links sturktur.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det ikke alt man kan købe sig til, og en af de ting er alder.

Hvis du kigger på side 1 på søgningen smykker er stort set hele side 1 flere år forud, i nogen tilfælde årtier.

Det spiller en stor rolle, og jeg har set sider med stort set ingen links ligge i toppen på hårde konkurrence ord udelukkende fordi de havde alder på deres side.

Når det så er sagt så kan du selvfølgelig arbejde ekstra hårdt på andre områder og opveje for manglende alder, men det gør bare der skal smides mere tid og energi i det hele. Dermed også flere penge.

En ting er sikkert. Du slipper ikke billigt, og det vil være en løbende udgift selv efter placeringen er opnået.

 

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det spiller en stor rolle, og jeg har set sider med stort set ingen links ligge i toppen på hårde konkurrence ord udelukkende fordi de havde alder på deres side.

Jeg erfarer slet ikke at alder spiller en så stor rolle endda. Alder har uden tvivl en indflydelse i form af registreringsdato. Når det er sagt, så er det de fleste omtaler som ”alder” jo bare at de har haft mere tid til at linkbuilde, mere tid til at skrive noget formidabelt indhold og mere tid til at lave en god strategi.

Selve registreringsdatoen er kun en lille den af Googles mange algoritmer.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Martin Hinrichsen:

 

Måske skulle du overveje, at finde ord som har relavans til "smykker", det er nemlig en del billigere og man kan i mange tilfælde få ligeså meget trafik på sin hjemmeside.

Ved godt jeg ikke svarede på dit spørgsmål, men håber du finder rådet nyttigt :)

 

Jeg syntes selv jeg ligger godt på mange andre ord der har noget med smykker at gøre til mænd "Herresmykker"Herre smykker"Smykker til mænd" etc. men der er jo meget få søgninger om måneden i forhold til "smykker" og med 165.000 søgninger om måneden må det være det ultimative at ligge på side et med, så derfor har jeg meget fokus på dette.

Men det er da rigtigt at andre ord med relevans til ordet smykker er vigtigt, og det har jeg også arbejdet på.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Må indrømme jeg syntes det er klasse at se en konkurent give mig negative stjerner og sige mig imod, og så derefter give mig ret.

Patrick Olsen:

SEO Freelancer:

Det spiller en stor rolle, og jeg har set sider med stort set ingen links ligge i toppen på hårde konkurrence ord udelukkende fordi de havde alder på deres side.

Jeg erfarer slet ikke at alder spiller en så stor rolle endda.

 

Patrick Olsen:

Alder har uden tvivl en indflydelse i form af registreringsdato.

Ja og alle sider på forsiden har en registreringsdato der er flere år ældre, og i enkelte tilfælde 10 år

 

Patrick Olsen:

Når det er sagt, så er det de fleste omtaler som ”alder” jo bare at de har haft mere tid til at linkbuilde, mere tid til at skrive noget formidabelt indhold og mere tid til at lave en god strategi.

Hvad for dig til at tro det ikke også er disse ting jeg snakker om.

 

Der er MANGE ting der spiller en rolle når man siger alder. Bare en ting som alder på ens interne links fra undersider som med tiden har opnået selvstændig pagerank og derfor har langt mere værdi. Det handler derfor (som du skriver) ikke om at have tid til at lave mere, men om at tid giver ting værdi såsom pagerank.

Du kan nemt lave mange links hurtigt, men det er ikke det der virker.

Måske du skulle slappe lidt af i din aftrækker finger næste gang du giver stjerner. Det ville være surt hvis jeg skulle komme med min ærlige mening om din seo service hver gang du skriver på amino eller snakker med mulige kunder.

 

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)