Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Share/Del - Overflødigt og unødvendigt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Det er stort set standard, at alle blogs og hjemmesider har en "Share this"-funktion. Er jeg den eneste der har tænkt "Hvem f*nden benytter det?" 

Jeg har selvfølgelig forståelse for at nyhedsmedia og politiskorienterede sider har denne funktion, for her bliver det rent faktisk benyttet, men det er jo ret begrænset.

Hvor mange af jer benytter denne funktion/har benyttet den, fra amatør blogs o.lign?

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg har aldrig trykket på den like ting men har alligevel sat den på min lille blog. Det var nok fordi jeg havde set på alle andre og så vil jeg da ikke stå tilbage og i håb om at der engang ville komme en forbi og trykke på knappen og den vej få lidt reklame for siden. Mvh Anders
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Dusi:

Hej alle Amino'er!

Det er stort set standard, at alle blogs og hjemmesider har en "Share this"-funktion. Er jeg den eneste der har tænkt "Hvem f*nden benytter det?" 

Jeg har selvfølgelig forståelse for at nyhedsmedia og politiskorienterede sider har denne funktion, for her bliver det rent faktisk benyttet, men det er jo ret begrænset.

Hvor mange af jer benytter denne funktion/har benyttet den, fra amatør blogs o.lign?

Jeg ved ikke hvor udbredt dert er, men jeg har da nogle gange brugt det

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at få det lavet til Mobiltjek, så jeg håber da ikke det er overflødigt. Vi kommer til at bruge dette: http://sharethis.com/, hvilket giver en masse dejlig statistik Smile

Vi får en Twitter "del" knap, en Facebook "del" knap og en Facebook "like" knap ved alle nyheder, anmeldelser og i toppen på hver mobilside. Desuden er vores nye Mobiltjek Facebook side ved at være klar.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere og flere der bruger det kan jeg se, især facebook. Udover den dejlige statistik, så kan det også lokke lidt flere besøgende til. Jeg tror det meget langtsomt, men sikkert vil blive udbredt.

 

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger det skam flere gange om dagen.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:
Jeg bruger det skam flere gange om dagen.

Jeg har aldrig taget mig selv i at dele noget, udover prof. blogs. Hvilke blogs deler du eksempelvis? Skype-Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget forskelligt.

Hvis der er nogen der deler en interessant indlæg/artikel på Twitter deler jeg den måske videre. Hvis jeg synes artiklen er spændende synes mine followers for det meste også. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger det - men faktisk kun internt på Facebook - jeg har aldrig rigtigt brugt nogen af dem på EB.dk eller andre sider - dog har jeg det selv på min side LottoStat.dk - men tror egentlig ikke at det giver mig noget trafik - det er vel egentlig også ret svært at måle når alt kommer til alt?

Dbh
Tom Frank Christensen
PHP Tips.dk oma

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)